Rootkit, backdoorit ym !

mitä_tehdä??

Mulla on semmonen ongelma että tänään kun aukasin koneen niin alko tulemaan näyttöön että jossain tiedostoissa on löydetty troijalaisia ja sitten luki jotain että f-secure ei kyennyt poistamaan. Mesenkin koitin poistaa uudelleen koska tuli myöskin että mese tiedostossa tms on troijalainen. No mese ei meinannu alkaa poistumaan mutta sitten kovan vääntämisen jälkeen sain sen poistettua koneelta. Noita ilmotuksia tuli jatkuvasti lisää ruutuun, sitten tuli myöskin että rootkit on löydetty jostain ja backdooreja ja oon trojan removeria käyttäny, sitten käytin semmosta kuin joku malware (en muista oikein mikä sen nimi oli) sitten käytin ad-awarea. Ongelmat vaan jatkuu. Sitten piti f-secure poistaa uudelleen, sain poistettuu ja asensin uudelleen mutta sitten tuli että se on ristiriitanen jonku ohjelman kans jota se ei ite kyenny poistamaan, semmonen ku confligting security prodect. No semmosta ohjelmaa ei edes mun koneella ole, joten oisko se sitten ollu virus joka on muuntautunu muka joksiki ohjelmaksi tai jotain vastaavaa.. Joten en saa nyt edes f-securee asennettua!

Onko jotain ohjelmaa vielä jolla oikeesti saisi noi kaikki troijalaiset ym poistettua?

2

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekuPeee
    • Mummuparka

Saitko sen poistettua jollakin?
      Minä sain tuon saman Win32:Qandr[RTK]-paskiaisen Imagehousingin, joka on muka testien
      mukaan turvallinen vailla mitään skeidaa oleva sivusto, sivulta tänään. Aiemmin ei ole sivulta ongelmia
      tullut mutta nyt sitten tuli kerralla kasapäin, kun ei 11 tuntia ole auttanut.
      Koittanut kaikki mahdolliset ajaa läpi ja loppuja ei anna asentaa.
      Kone toimii vain vikasietotilassa minulla:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79