Sain lainaan kyseisen pyörän ja se tuntuu todella tehottomalta. Muistelisin että jopa kevarini oli pirteämpi kuin tämä kapistus.
Kaasua kun vääntää niin se pitää tehdä todella hitaasti tai kone sanoo vaan booo. Ymmärrän sen ettei tämä ole mikään muoviluoti mutta luulisi tällä edes polkupyörän jättävän.
Kun kierrokset on saanut kerättyä edes jotenkuten niin kun vaihtaa isommalle niin sama homma. Paikaltaan jos lähtee kiihdyttämään niin kytkimen kanssa saa ehkä hieman pirteämmän lähdön mutta tällä jää ihan jalkoihin eikä pikatiellä uskalla edes ajatella ohittavansa autoa joka liikkuu yli 60 vauhtia.
Tulpat ? Bensa seoksen säätö ? Vai mikä avuksi ?
Virago 535 "tukkoisuus"
Jusus.Christ
2
599
Vastaukset 2
- Tietävinään
Sulla saattaa olla 25kw kurkut asennettuna. Toinen vaihtoehto on ilmasuodin. Katso onko suodattimen sisällä muoviputki joka yltää lähes pohjalle. Tämä kuristaa ilman saantia ja "mopo" ei mene mihinkään.
- kortti 70-luvulla
Ostin Virago 535:n ja ei kulkenut juurikaan yli 100 km/h. Kaasarissa oli joku luisti irronnu kalvosta ja se kun laitettiin paikalleen niin kylläpä pyörä muuttui. Lähtee kuin hauki rannasta ja mulla ei pää kestäny koittaa ku 160 km/h saakka vauhtia. Tehoja on 34 kw.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597