Sain lainaan kyseisen pyörän ja se tuntuu todella tehottomalta. Muistelisin että jopa kevarini oli pirteämpi kuin tämä kapistus.
Kaasua kun vääntää niin se pitää tehdä todella hitaasti tai kone sanoo vaan booo. Ymmärrän sen ettei tämä ole mikään muoviluoti mutta luulisi tällä edes polkupyörän jättävän.
Kun kierrokset on saanut kerättyä edes jotenkuten niin kun vaihtaa isommalle niin sama homma. Paikaltaan jos lähtee kiihdyttämään niin kytkimen kanssa saa ehkä hieman pirteämmän lähdön mutta tällä jää ihan jalkoihin eikä pikatiellä uskalla edes ajatella ohittavansa autoa joka liikkuu yli 60 vauhtia.
Tulpat ? Bensa seoksen säätö ? Vai mikä avuksi ?
Virago 535 "tukkoisuus"
Jusus.Christ
2
498
Vastaukset
- Tietävinään
Sulla saattaa olla 25kw kurkut asennettuna. Toinen vaihtoehto on ilmasuodin. Katso onko suodattimen sisällä muoviputki joka yltää lähes pohjalle. Tämä kuristaa ilman saantia ja "mopo" ei mene mihinkään.
- kortti 70-luvulla
Ostin Virago 535:n ja ei kulkenut juurikaan yli 100 km/h. Kaasarissa oli joku luisti irronnu kalvosta ja se kun laitettiin paikalleen niin kylläpä pyörä muuttui. Lähtee kuin hauki rannasta ja mulla ei pää kestäny koittaa ku 160 km/h saakka vauhtia. Tehoja on 34 kw.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876