Kun yritän pamin sivuilta katsoa että missä mennään meidän ravitsemis alan sopimuksien suhteen ja mitä haetaan vai hakevatko mitään. Olemme jääneet kyllä joka paikassa jalkoihin. Henkilöstö ravintola puolella koko ajan työt kasaantuu vaan pienemmälle porukalle jatkuvasti lisääntyy yksin työskentely ravintolat, ja minkäänlaista helpotusta ei ole näkyvissä. Teemme viisi päiväistä viikkoa niin silti lomapäiviin lasketaan 6päivää viikosta, kun muutenkin on raskas työ tarvitsemme kunnon lomankin, palkkakin on jatkuvasti kuopassa, olen päättänyt että jos nyt ei tule kunnon korotuksia ja jotain kunnon korjauksia NIIN EROAN LIITOSTA, EN TÄHÄN MENNESSÄ OLE SIELTÄ SAANUT MITÄÄN. NYTKIN VARMAAN VALMISTAUTUVAT KANTAMAAN MAKSAMAMME RAHAT PRESSANVAALEIHIN TUKI RAHOIKSI. Yli kaksikymmentä vuotta liitoa rahoittanut, hukkaan heitettyä rahaa ja paljon....
kUKA TIETÄÄ
3
429
Vastaukset
- Helenia
"Teemme viisi päiväistä viikkoa niin silti lomapäiviin lasketaan 6päivää viikosta."
Niin se on kaikilla aloilla, urpo.- öoiuyöoiyö
Eipä oo kaikilla aloilla...
- Helenia
öoiuyöoiyö kirjoitti:
Eipä oo kaikilla aloilla...
Hyvin mahdollista, en tunne kaikkien alojen edustajia. Mut esimerkiksi sairaanhoitajilla, kunnan virkamiehillä, vartioilla, lääkäreillä, yliopistojen henkilökunnalla on. Itse olen katsonut että se on vaan eräs tapa järjestää se, että on enemmän rahaa käytettävissä lomalla kun saa 6 päivän palkan viikolta. Kuitenkin se 5 viikkoa lomaa joista yksi talvelle ja 4 kesälle on aika yleinen käytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252513- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688