että sähkömiehen vaimoa sanotaan jakorasiaksi.Mutta saako sähkömies sitten pojastaan hyvän vastuksen?
Kaikkihan tietävät
22
357
Vastaukset
- k/k
Kaikkihan muistavat hänet, savuavin karvahatuin ja mustin sormenpäin.
Savuava karvahattu kertoi sammutetuista valokaarista,mustat sormenpäät kokeilluista jännitteellisistä navoista.
Sähkömiehen poika taas oli matemaatikko joka osasi sanoa" oomi kertaa käämi =pimeenä koko lääni.- Meriläinen
Huomenta ja hyvää työpäivää sulle, annoit hyvät naurut sänkyyn mulle :))
- k/k
Meriläinen kirjoitti:
Huomenta ja hyvää työpäivää sulle, annoit hyvät naurut sänkyyn mulle :))
älähän hekottele liikoja muista et itku pitkäst ilosta.
Mahtava päivä tuntuu nousevan meillä päin ainakin tänään vielä - Meriläinen
k/k kirjoitti:
älähän hekottele liikoja muista et itku pitkäst ilosta.
Mahtava päivä tuntuu nousevan meillä päin ainakin tänään vieläJoo on se upea täälläkin, ihana viileys tuli ulkona kun olin 28 asteen lämmössä koko yön.
Linnut rupatteli pihalla minkä kerkis, niillä oli paljon asiaa.
onko sähkömiehen parisuhteessa jännitteitä? Riittääkö hänessä enää illalla virtaa? Meneekö hänen tytärensä kenties KELAaan töihin?
vaimo harrastaa tanssia, hän on nimennyt kehittämänsä uudet tanssilajit kapasi- ja induktanssiksi!
- Tyylitön aloitus
norMix kirjoitti:
vaimo harrastaa tanssia, hän on nimennyt kehittämänsä uudet tanssilajit kapasi- ja induktanssiksi!
Olen kyllä sähkömiehen vaimo mutten mikään jakorasia. Täällä maalla meillä päin jakorasia tarkoittaa huoraa...
norMix kirjoitti:
on heikkohermoinen. Häneltä palaa herkäsi proput ja käämit!
- Luotain-56
Tyylitön aloitus kirjoitti:
Olen kyllä sähkömiehen vaimo mutten mikään jakorasia. Täällä maalla meillä päin jakorasia tarkoittaa huoraa...
pahoittelen.Ei ollut suinkaan tarkoitus ilkeillä.Ja kyllähän mä sen itsekin tiedän kun maalla asun!
Tyylitön aloitus kirjoitti:
oon luullut, että jakorasia on semmonen muovinen jutska, johon saa useamman pistokkeen kerralla.
Erehdyinpä pahasti...
:D- Sähkömiehen vaimo
minttupuu kirjoitti:
oon luullut, että jakorasia on semmonen muovinen jutska, johon saa useamman pistokkeen kerralla.
Erehdyinpä pahasti...
:Dkäytetään jakorasia-sanaa, niin mitä sillä silloin tarkoitetaankaan......Ilmeisestikään et ole sähkömiehen vaimo, joka joutuu kuulemaan tuollaisia nimityksiä junttien miesten suista. Kyllähän se niiiiiiiiiin naurattaa silloin kun pilkka ei satu omaan nilkkaan.
Sähkömiehen vaimo kirjoitti:
käytetään jakorasia-sanaa, niin mitä sillä silloin tarkoitetaankaan......Ilmeisestikään et ole sähkömiehen vaimo, joka joutuu kuulemaan tuollaisia nimityksiä junttien miesten suista. Kyllähän se niiiiiiiiiin naurattaa silloin kun pilkka ei satu omaan nilkkaan.
mut välitä vähät ja anna junteille takas vähän enemmällä mitalla!!
- sähkömiehen vaimo
minttupuu kirjoitti:
mut välitä vähät ja anna junteille takas vähän enemmällä mitalla!!
mielestäni ansainnut tuollaista nimittelyä enkä myöskään koe olevani velvollinen hyväksymään tuontyylisiä täysin aiheettomia nimittelyitä huonon huumorin varjollakaan.
- Adria
Johdonmukaisesti ajatellen, kyllä.
- Sähkömiehen vaimo
nimittelyä. Vain miehet voivat olla noin ajattelemattomia.
- Putkivalo
Ja onko hän ylijännittynyt, tuijottaako napaan? Piirimestari joka on kaavoihinsa kangistunut? Vai oliko se vimppa lähinnä ompelija... Kuuntelee taatusti AC DCtä
ylilatautunut ja naisiin varauksellisesti suhtautuva. Vaikka hänen treffeillään onkin sähköä ilmassa, ei kontaktiin pääseminen ole helppoa.....Toisinaan kuuntelee myös Electric Light Orchestraa.
- -
Onpa typerä sanonta, tuo ensimmäinen. Onnekseni en ole tekemisissä ihmisten kanssa, jotka noin sanovat, ikinä en ole kuullut moista.
- Luotain-56
vaimo leviää kuin laasti ja timpurin muija on kuin kirveellä veistetty.Jokos kouristukset helpottavat...:-)
- rimmir
Luotain-56 kirjoitti:
vaimo leviää kuin laasti ja timpurin muija on kuin kirveellä veistetty.Jokos kouristukset helpottavat...:-)
Oikeastaan aika mukavia vertailuja vaikkei todenperäisyyttä minkään vertaa. mutta kyllä suomenkieli on tosi antoisaa nauruhetkille.
- henrji
savun hälvetessä tarkistetaan kytkennät.
mieshän on kuulema juoppo kuten mattomiehenkin vaimon mies.
Merimiehen vaimon mies se vasta juoppo ja huorapukki onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511893
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131816Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391664- 971228
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 851198
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4041097- 62889
- 49841
- 50836