Katoliset vastaan
5
533
Vastaukset
- se vanha tuttu
Tie onneen -kirjanen on siis ei-uskonnollinen tavallisiin yksinkertaisiin moraalisiin elämänohjeisiin keskittynyt ilmainen kirjanen. Siinä mm. kehotetaan kunnioittamaan toisten uskonnollisia näkemyksiä.
Viimeaikaisten uutisten valossa näyttäisi siltä, että myös katolinen kirkko tarvitsisi tämän kirjasen ohjeita. :P- se vanha tuttu
öööööööööööööö
Nooh, oisko ajatuksen- ja sananvapaus mitään? - MetroGM
se vanha tuttu kirjoitti:
öööööööööööööö
Nooh, oisko ajatuksen- ja sananvapaus mitään?mutta miten scientologian parissa voisi edes noudattaa noita kaikille suotuja oikeuksia.
Harva kultti kontrolloi jäsentensä ajatuksia niin pitkälle kuin hubbardiin haksahtaneet.
Entäpä sananvapaus. Miten käy ressukalle jäsenelle joka kertoo olevansa eri mieltä kultin johdon ajatusten kanssa. Ikäviä esimerkkejä on paljon ja nyt kun kultti on tuhoutumassa omaan korruptioonsa, tulee niitä vielä valtavat määrät näkyviin.
Sitten kultin ulkopuolisten oikeudet ilmaista mielipiteensä kultin väärinkäytöksistä. Fair game on edelleen käytössä ja Paulette Cooperia vastaan tehty rikollinen operaatio kuvaa täydellisesti sen millainen tämä maailman epäeettisin yritys on.
"Montako kissaa olet myrkyttänyt" olisi hyvä vastakysymys noiden aivopestyjen kulttilaisten rikoskyselyille. - se vanha tuttu
MetroGM kirjoitti:
mutta miten scientologian parissa voisi edes noudattaa noita kaikille suotuja oikeuksia.
Harva kultti kontrolloi jäsentensä ajatuksia niin pitkälle kuin hubbardiin haksahtaneet.
Entäpä sananvapaus. Miten käy ressukalle jäsenelle joka kertoo olevansa eri mieltä kultin johdon ajatusten kanssa. Ikäviä esimerkkejä on paljon ja nyt kun kultti on tuhoutumassa omaan korruptioonsa, tulee niitä vielä valtavat määrät näkyviin.
Sitten kultin ulkopuolisten oikeudet ilmaista mielipiteensä kultin väärinkäytöksistä. Fair game on edelleen käytössä ja Paulette Cooperia vastaan tehty rikollinen operaatio kuvaa täydellisesti sen millainen tämä maailman epäeettisin yritys on.
"Montako kissaa olet myrkyttänyt" olisi hyvä vastakysymys noiden aivopestyjen kulttilaisten rikoskyselyille.Mummoni sanoi aikoinaan, että älkää tehkö kuten minä, VAAN KUTEN MINÄ SANON.
Yhdestä vitsikirjasta olen lukenut jonkun entisen USA:n presidentin sanoneen, että "olemme täällä puolustamassa demokratiaa, emme käyttämässä sitä." - Huhahhhei
se vanha tuttu kirjoitti:
öööööööööööööö
Nooh, oisko ajatuksen- ja sananvapaus mitään?ja sanoa saa mitä haluaa, mutta ajatuksia ja sanoja ei mikään pakota kunnioittamaan, varsinkaan rahatpois-uskontojen kohdalla. Ei paskasta saa hajuvettä vaikka kuinka kunnioittaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816