Pummilla laivassa

inkkupoika

Tiedätkö, että laivaan ei tarvitse ostaa matkalippua kaikille. Autoja, vaunuja eikä mitään johon voi piiloutua tarkisteta, ei ainakaan minua näinä vuosina. Olen myös nähnyt paljon hytittömiä ja istuinpaikattomia harhailijoita laivassa. Satamia aidataan terrorismin pelossa, mutta tälläinen porsaanreikä on olemassa.

7

2057

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreänä kateudesta

on se hienoo et olet päässyt matkustelemaan, ihan kateellisen ajattelen kun olet reissanut turusta tukholmaan ja takas paivä toisensa jälkeen ilman istumapaikattoma harhaillen. Joskus sulla käynyt ihan mieletön tuuri kun olet päässyt Tallinnaan auton takaluukussa. >Kyllä me ollaan ihan kateudesta vihreinä. Millä laivalla on paras lattia nukkua???

• Dorka(ko)?

"Millä laivalla on paras lattia nukkua??? "

Miks helvetis pitäis lattial nukkua, onhan siellä hyttejäki..
        Äläkä sano et "mut eihän se osta edes matkalippua ni ei sil oo hyttiä"

Onhan niitä hyttejä ilman matkalippuaki, kyllä varmaan joku ottaa mielellään punkkaamaan hyttiin pientä "korvausta" vastaan, joten ei tartte varmastikaan lattialla nukkua..

• pipm my ride
        Dorka(ko)? kirjoitti:

"Millä laivalla on paras lattia nukkua??? "

Miks helvetis pitäis lattial nukkua, onhan siellä hyttejäki..
        Äläkä sano et "mut eihän se osta edes matkalippua ni ei sil oo hyttiä"

Onhan niitä hyttejä ilman matkalippuaki, kyllä varmaan joku ottaa mielellään punkkaamaan hyttiin pientä "korvausta" vastaan, joten ei tartte varmastikaan lattialla nukkua..

saa niitä makuupaikkoja jos vaan jaksat mahallasi maata, aamulla voi olla perse hellänä, mutta saihan korvattua hytti paikan ja paikka on auki niin seuraavan hyttipaikan maksu on jo helpompaa.

Matkailu ja avartaa ja samalla tulee hankittua ammattikin ja kun yksin reissaa niin ei tarvitse sutenööriäkaan.

• sisuksista
        pipm my ride kirjoitti:

saa niitä makuupaikkoja jos vaan jaksat mahallasi maata, aamulla voi olla perse hellänä, mutta saihan korvattua hytti paikan ja paikka on auki niin seuraavan hyttipaikan maksu on jo helpompaa.

Matkailu ja avartaa ja samalla tulee hankittua ammattikin ja kun yksin reissaa niin ei tarvitse sutenööriäkaan.

Eipä minun vaunun sisältä ole ainakaan tarkastettu. Entä rekat jossa makuutilat? Ei varmaan niinkään suomalaiset, mutta!!

• suosi suomalaista
        sisuksista kirjoitti:

Eipä minun vaunun sisältä ole ainakaan tarkastettu. Entä rekat jossa makuutilat? Ei varmaan niinkään suomalaiset, mutta!!

vain suomalaista ja epätoivoista pakolaista voi kiinnostaa maskutus rekassa tai jossain vaunussa suljettuna autokannelle.

• inkkupoika
        suosi suomalaista kirjoitti:

vain suomalaista ja epätoivoista pakolaista voi kiinnostaa maskutus rekassa tai jossain vaunussa suljettuna autokannelle.

Huomaapa, että täällä puhelee ne jotka ei koskaan matkustele.Eihän siellä piilossa nyt tarvitse olla, kuin sen aikaa että ajetaan laivaan. Autokun on parkissa laivassa ylimääräiset tulee pois ja laivassa ollaan, kuin muutkin. Tietysti vaan ilman hyttipaikkaa ja ilman matkalippua. Sopiihan hyttiin tietysti ylimääräisiäkin. Tiesinhän kyllä, ettei täällä voi asiallisesti keskustella, koitin nyt vaan olisko tämä palsta sivistynyt. Nyt sitten vaan taas kysymään äidiltä, että mitä mä tähän vastaan ,kun minulle sanottiin niin pahasti. Sinulle on niin tärkeää vastata tähän pahasti ja parempi onkin ainakin yrittää, ettei tarvitse mennä kylille huutamaan jonkun isomman seläntakaa.

• tyylillä ja rahalla
        inkkupoika kirjoitti:

Huomaapa, että täällä puhelee ne jotka ei koskaan matkustele.Eihän siellä piilossa nyt tarvitse olla, kuin sen aikaa että ajetaan laivaan. Autokun on parkissa laivassa ylimääräiset tulee pois ja laivassa ollaan, kuin muutkin. Tietysti vaan ilman hyttipaikkaa ja ilman matkalippua. Sopiihan hyttiin tietysti ylimääräisiäkin. Tiesinhän kyllä, ettei täällä voi asiallisesti keskustella, koitin nyt vaan olisko tämä palsta sivistynyt. Nyt sitten vaan taas kysymään äidiltä, että mitä mä tähän vastaan ,kun minulle sanottiin niin pahasti. Sinulle on niin tärkeää vastata tähän pahasti ja parempi onkin ainakin yrittää, ettei tarvitse mennä kylille huutamaan jonkun isomman seläntakaa.

matkustelee kyllä mutta ei mieti miten laivaan pääsee pummilla. Olen vaan tottunut menemään omaan hyttiin laivassa enkä miettimään mistä se makuupaikan sais.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe