Mitä mieltä olette Särkänniemen 2010 uutuudesta Motogeestä? Trailerikin löytyy jo viralliselta sivustolta.
Varmaan vuoden kovin uutuus Suomessa, ei muissa puistossa taida olla mitään erityisempää kehitteillä, tai muuten niitä olisi rakennettu jo.
SÄRKÄNNIEMI MOTOGEE
21
4451
Vastaukset
- särkkisfanii
(otsikko)
Hyvä, että kamala korkkiruuvi lähti :S - Jess!
Särkänniemellä tulee sitten olemaan paras ratavalikoima.
Lintsillä on vain joukko hiukan toisistaan eriäviä ja lähinnä teemoiltaan erilaisia perheratoja ja yksi hurja mutta lyhyt rata. Yksi on samalla tukkijoen vastine (vonkaputous), yksi vähän vaan kääntyilee eri suuntiin (salama) ja yksi tekee ehkä yhden kiepin (kirnu).
Särkällä aito Tukkijoki, lastenrata (vauhtimato), "kelkalla" laskettava rata (jet star), "moottoripyörällä" ajettava LAUKAISTAVA rata (moto), maattava rata (trombi), riippurata (tornado), kiekkorata Tyrsky (joka todella pyörii) ja tietty mahtava Half Pipe, joka on varmaan erikoisin rata ikinä.- 32837493274
Tukkijoki ei ole mikään vuoristorata,
- SuperJorma
Eikä myöskään tyrsky ole vuoristorata.
- SG E
se on ihan paras varmaan aion mennä särkkään lauantaina mulla on jo kausikortti
- MotoGee
YouTubessa on pari videotakin Särkänniemen MotoGeestä jo noiden mainosten lisäksi:
http://www.youtube.com/watch?v=EzrshjGVDtc
http://www.youtube.com/watch?v=_Y8O-Ic130w
- minniini
Kävimmä viime viikolla testaamassa MotoGeen ja oli huippu!! Tuntu vaan että rata oli liian äkkiä ohi, joten uuden kierroksenhan siellä joutui sit käymään :))))
- uulalaalallalalalala
Mä kävin kans särkkikses, ja motoGeessä oli pakko käydä ! mut siinä sit jonotettiin ainaski 15 min! onhan se laite hyvä mutta jonottaa joutuu kauan ja rata oli tooodellla lyhyt! :D
- jasmundovittu
Nimeni on Jasmundovittu ja mä sanon sulle, että oot tosi tyhmä vittumallu. Vedä vittu päähäs, saatanan vittumallu!
- ----------------
Mikä stnan kusipää säki oot? luulet olevas jotain.. OOT KUULE VTUN VÄÄRÄSSÄ! mitä vittua toi sun "hieno"(paska)viestis ees liittyy tähän uuteen laitteeseen? huomionhakuinen paska..
- lol_panda
mun mielestä aika hurja ja lyhyt ainakin trailerissa näytti en ole viellä menny testaamaaan ja se ei näytä mukavalta se motogee katoin eilen Särkäniemen viraliselta sivulta kartasta siellä ei oo ollu mitää videota vaan traileri youtubeesta löytyi menekin tässä kuusa särkäniemeen joten ehkä ei mun kanta siihen mennä...
- lol_panda
tää on mun mielipiteeni.
- tyhmä äiti
lol_panda kirjoitti:
tää on mun mielipiteeni.
Kävin 120cm:n 7v:n kanssa enkä menis toista kertaa niin pienen kans. Pelkäsin ihan tosissani, että lapsi putoaa sivulle ja tytön omasta mielestä turvakaari sattui ihan eri tavalla kun missään muussa "isojen laitteessa"
- en tykännyt, tai ...
siis vuoristoratana ihan kiva, mutta moottoripyöräilyntunnelmaa ei pätkääkään. Oli siis ihan hyvä, mutta ei sitä, mitä luvattiin. Selkätuki loppui väärässä kohtaa meikäläisellä ja lähdössä repäisi hieman selästä..ei pahasti.
- Lähtönykäisy
Siinä näyttää olevan aika tökerö pysty istuma-asento..., pidemmälle ei kovin hyvä juttu.
- gee333
Motogee oli tosi hyvä laite.
Laite on kuitenkin ehkä liian hurja 120 cm pituisille, on siinä sen verran kovia äkkiäännöksiä. - kousi
ihan hyvä oon ollu tos äitin kans mut sen ei pitäny siitä
- puistokävijät
En nyt sanoisi liian hurja, oltiin tytön kans siinä kaksi kertaa, tytön halusta. Tyttö on 123 pitkä ja ikää 5 vuotta 6kk. Tykkäsi kovasti :) , pidin tosin toista kättä niskan takan tukemassa lähtökiihdytystä. Kävimme myös tyrskyssä 2 kertaa.
- kävin ukossa
kyllä linnanmäen ukko on paras uutuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ei oo, en hirveesti ITSE tykkää linnammäestä mutta se on MUN MIELIPIDE🙃🤐🥺
- Be-careful
Ketään muuta naista/tyttöä jolla kierukka?
Itsellä kun on ja motogeen jälkeen tuli alavatsa tosi kipeäksi ja vuosin verta runsaasti mutta en kun sen päivän ja illan
Eli suosittelen välttämään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882