Tarvitsen sisäisen tv-kortin jolla ottaa vastaan antenni- ja sateliittilähetyksiä siinä tärkeysjärjestyksessä, tietysti digitaalisena. Maksukortti-ominaisuus ei ole välttämätön. Merkki mielummin joku muu kun Terratec, tämän kanssa on ollut ongelmia lähinnä ohjelmistojen kanssa. Toimiva(t) softa(t) on siis iso plussa.
Älkää ehdottako USB-väyläistä älkääkä vastatko ellette tiedä mistä puhutte.
TV-kortti (DVT-S ja T)
6
294
Vastaukset
- DVB-T,C,S
Ensinnäkään kukaan tuskin tietää mitään mistään DVT-S tai T laitteista koska sellaisia ei ole olemassa, toisekseen on vaikea suositella analogisia laitteita koska suomessa ei enää lähetetä analogisia lähetyksiä, kannattais ensin itse miettiä mitä kyselee.
http://www.hauppauge.co.uk/site/products/data_hvr3000.html
Hauppauge tekee hyvää rautaa ja järkyttävää softaa. Linuxilla sain omankin Hauppaugeni toimimaan raudan edellyttämällä tavalla. Itse tosin suosittelisin kahden erillisen kortin käyttöä, johon käyttöön toimiva softa olisi jonkun Linux-distron mukana tuleva Kaffeine. Ei maksa mitään ja parempaa et saa rahallakaan.- ap.
Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon. - pois..
ap. kirjoitti:
Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon.jos jostain löydät, itse koitin keväällä ostaa Hauppaugen korttia, PCI tai PCI-e väyläsenä, eipä ollut saatavilla mistään, ostin Terratecin kortin ja hyvin toimii.
- zaq1
Mulla on molemmat kortit PCI paikoissa, toinen on AverMedia ja toisen merkkiä en muista. Ohjelmina on Win7 Mediacenter ja Totalmedia 3.5, ja kaikki toimii hyvin. Saan molemmat, S ja T lähetykset näkymään yhtäaikaa samalla näytöllä tai eri näytöissä. Lautanen on 120cm kahdella m-päällä disec jakajalla.
- Repesin!
DVT-S ??
no nythän meillä varsinainen tietäjä kyselee ja vielä pyytää vastaajia olemaan kommentoimatta elleivät tiedä mistä puhuvat.
Päivän parhaat naurut! heeeeheheheeeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446