TV-kortti (DVT-S ja T)

tv-harrastaja

Tarvitsen sisäisen tv-kortin jolla ottaa vastaan antenni- ja sateliittilähetyksiä siinä tärkeysjärjestyksessä, tietysti digitaalisena. Maksukortti-ominaisuus ei ole välttämätön. Merkki mielummin joku muu kun Terratec, tämän kanssa on ollut ongelmia lähinnä ohjelmistojen kanssa. Toimiva(t) softa(t) on siis iso plussa.
Älkää ehdottako USB-väyläistä älkääkä vastatko ellette tiedä mistä puhutte.

6

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DVB-T,C,S

Ensinnäkään kukaan tuskin tietää mitään mistään DVT-S tai T laitteista koska sellaisia ei ole olemassa, toisekseen on vaikea suositella analogisia laitteita koska suomessa ei enää lähetetä analogisia lähetyksiä, kannattais ensin itse miettiä mitä kyselee.

• http://www.hauppauge.co.uk/site/products/data_hvr3000.html

Hauppauge tekee hyvää rautaa ja järkyttävää softaa. Linuxilla sain omankin Hauppaugeni toimimaan raudan edellyttämällä tavalla. Itse tosin suosittelisin kahden erillisen kortin käyttöä, johon käyttöön toimiva softa olisi jonkun Linux-distron mukana tuleva Kaffeine. Ei maksa mitään ja parempaa et saa rahallakaan.

• ap.

Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
        Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon.

• pois..
        ap. kirjoitti:

Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
        Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon.

jos jostain löydät, itse koitin keväällä ostaa Hauppaugen korttia, PCI tai PCI-e väyläsenä, eipä ollut saatavilla mistään, ostin Terratecin kortin ja hyvin toimii.

• zaq1

Mulla on molemmat kortit PCI paikoissa, toinen on AverMedia ja toisen merkkiä en muista. Ohjelmina on Win7 Mediacenter ja Totalmedia 3.5, ja kaikki toimii hyvin. Saan molemmat, S ja T lähetykset näkymään yhtäaikaa samalla näytöllä tai eri näytöissä. Lautanen on 120cm kahdella m-päällä disec jakajalla.

• Repesin!

DVT-S ??
      no nythän meillä varsinainen tietäjä kyselee ja vielä pyytää vastaajia olemaan kommentoimatta elleivät tiedä mistä puhuvat.

Päivän parhaat naurut! heeeeheheheeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23