TV-kortti (DVT-S ja T)

tv-harrastaja

Tarvitsen sisäisen tv-kortin jolla ottaa vastaan antenni- ja sateliittilähetyksiä siinä tärkeysjärjestyksessä, tietysti digitaalisena. Maksukortti-ominaisuus ei ole välttämätön. Merkki mielummin joku muu kun Terratec, tämän kanssa on ollut ongelmia lähinnä ohjelmistojen kanssa. Toimiva(t) softa(t) on siis iso plussa.
Älkää ehdottako USB-väyläistä älkääkä vastatko ellette tiedä mistä puhutte.

6

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DVB-T,C,S

Ensinnäkään kukaan tuskin tietää mitään mistään DVT-S tai T laitteista koska sellaisia ei ole olemassa, toisekseen on vaikea suositella analogisia laitteita koska suomessa ei enää lähetetä analogisia lähetyksiä, kannattais ensin itse miettiä mitä kyselee.

• http://www.hauppauge.co.uk/site/products/data_hvr3000.html

Hauppauge tekee hyvää rautaa ja järkyttävää softaa. Linuxilla sain omankin Hauppaugeni toimimaan raudan edellyttämällä tavalla. Itse tosin suosittelisin kahden erillisen kortin käyttöä, johon käyttöön toimiva softa olisi jonkun Linux-distron mukana tuleva Kaffeine. Ei maksa mitään ja parempaa et saa rahallakaan.

• ap.

Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
        Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon.

• pois..
        ap. kirjoitti:

Oikein hyvä, juuri näin. Tuntuukin siltä että hankin juuri tuon kortin.
        Paitsi jos löytyy joku vielä parempi, jossa on mahdollisuus myös kaapeli-tv-vastaanottoon.

jos jostain löydät, itse koitin keväällä ostaa Hauppaugen korttia, PCI tai PCI-e väyläsenä, eipä ollut saatavilla mistään, ostin Terratecin kortin ja hyvin toimii.

• zaq1

Mulla on molemmat kortit PCI paikoissa, toinen on AverMedia ja toisen merkkiä en muista. Ohjelmina on Win7 Mediacenter ja Totalmedia 3.5, ja kaikki toimii hyvin. Saan molemmat, S ja T lähetykset näkymään yhtäaikaa samalla näytöllä tai eri näytöissä. Lautanen on 120cm kahdella m-päällä disec jakajalla.

• Repesin!

DVT-S ??
      no nythän meillä varsinainen tietäjä kyselee ja vielä pyytää vastaajia olemaan kommentoimatta elleivät tiedä mistä puhuvat.

Päivän parhaat naurut! heeeeheheheeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe