Honda XL 1000 Varadero

varadee

Pitäis uusia Varaderoon renkaat kevään mittaan. Nyt alla on Bridgestonet, jotka eivät ominaisuuksiltaan ainakaan ole olleet mitenkään ihmeelliset, etenkiään sorapäällysteisellä tiellä.

Hakusessa olisi siis lähinnä matka-ajoon hyvät renkaat, joilla pystyisi myös poikkeamaan pikkuteilläkin.
Onko ehdotuksia / kokemuksia, Michelin Anakee 2 vai Metzeler vai joku muu merkki ???

11

3607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulapalo.

Bridgestonet alkuperäiset renkaat,joita Honda käytää ja varsinkin varadero,johon ne sopii helvetin hyvin,jossain muussa on vikaa,jos ne ei toimi.

• varadee

Ei ole muualla vikaa, renkaat on toki kuluneet, mutta tuntuvat moittivan muutkin noita Bridgerstonen renkaita muilla foorumeilla, vaikka ensiasennusrenkaat ovatkin.
        Onko kokemuksia Michelinistä tai Metzeleristä????

• ouzo76
        varadee kirjoitti:

Ei ole muualla vikaa, renkaat on toki kuluneet, mutta tuntuvat moittivan muutkin noita Bridgerstonen renkaita muilla foorumeilla, vaikka ensiasennusrenkaat ovatkin.

Mulla oli Metzelerin tourance exp:t ja oli tosi hyvät.kilsoja kestivät n.19000km.

• kk
        varadee kirjoitti:

Hommasin Continental Trail Attack rekaat. En ole vielä asennuttanut alle, mutta mitä luin tuolta international Varadero foorumista niin siellä saivat kehuja varsinkin kuivalla/sateisella piellä.

• varawarre
        kk kirjoitti:

Hommasin Continental Trail Attack rekaat. En ole vielä asennuttanut alle, mutta mitä luin tuolta international Varadero foorumista niin siellä saivat kehuja varsinkin kuivalla/sateisella piellä.

Itse laitoin viime kesänä continentalin attacit alle ja olen ollut erittäin tyytyväinen, etenkin kestopäällys teillä ajettaessa!

• Varaeero2002
        varawarre kirjoitti:

Itse laitoin viime kesänä continentalin attacit alle ja olen ollut erittäin tyytyväinen, etenkin kestopäällys teillä ajettaessa!

Itsellä on 3 vuotta ollut alla Mezelerit. Olen ajellut enimmäkseen päällystetyillä teillä. Varadero on sen verran iso ja raskas pyörä ettei se taida oikein hyvin kulkea soralla millään renkailla. Minulla oli aikaisemmin Transalp ja sillä pystyi vastaavilla Mezelerin renkailla ajamaan aika mukavasti soratietä.

• Varadee
        Varaeero2002 kirjoitti:

Itsellä on 3 vuotta ollut alla Mezelerit. Olen ajellut enimmäkseen päällystetyillä teillä. Varadero on sen verran iso ja raskas pyörä ettei se taida oikein hyvin kulkea soralla millään renkailla. Minulla oli aikaisemmin Transalp ja sillä pystyi vastaavilla Mezelerin renkailla ajamaan aika mukavasti soratietä.

... pyörä on toki raskas, ja tuo soralla ajo on toki vain satunnaista, pitänee kuitenkin kokeilla jotain muuta kuin tuota alkuperäistä Bridgestonea.....jos vaikka paranis...

• takanakki
        varadee kirjoitti:

Metzeler Tourance on hyvä asfaltilla ja sorallakin toimii. Kuluneella takanakilla ei kande lähteä liejuteille.

• ollut käytössä

jo 5 vuotta. Todella hyvä merkki ollut

• varaeero 57

onko kellään ollut sähkö ongelmia jännitten säätäjästä tai laturista vaihdoin toissa vuonna molemmat ja taas säätäjä meni olisko neuvoja missä vika.

• varre 1

eikö tosiaan kellään ollut sähkö puolen haittoja ajoin 7tkm uus laturi jänniteen säätäjä ja nyt meni säätäjä toiset sanoo että säädin käy kovin kuumana aluperäses paikas oik.jalan takana katteen alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe