En tiiä mihin gategoriaan tämä kuuluis niin laitan nyt tänne. Eli minkälaisia haittavaikutuksia teille on tullu pillereistä? Ite alotin tänään syömään Glaira nimisiä. Ja toine kysymys: minkäaikaa teillä meni kun haittavaikutuksia alko ilmaantuun? :)
E-pillereiden haittavaikutukset
dididididi
5317
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Just muutama päivä sitten viimeks perustettiin ihan samanlainen ketju otsikolla "e-pillerit". Olisit voinut sieltä lukea ja jatkaa keskustelua siellä, jos on muuta kysyttävää.
Käyttämäsi pillerimerkki on Qlaira.
ps. Löytyy myös ihan Ehkäisy-palsta, joka on täynnä keskusteluita e-pillereistä, Qlairastakin.
Tarviiko aina nussia pilkkua? Jos esitetään selvä kysymys nii siihen voi myös sanoa ihan kohteliaasti vastauksen. Varsinki jos on noin kaikkitietävä kun sinä tunnut olevan. Ite en oo käyttäny niin en voi tietää :)
Et kai tosissasi väitä, että tuo oli epäkohteliaasti vastattu? Sinut on ohjattu oikeaan paikkaan jatkamaan keskustelua, mutta ei, kun pitää vaan vittuilla ihmisille. Itse vielä sanoit, ettet tiennyt mihin viestisi olisi pitänyt laittaa ja sinulle kerrotaan mihin. Mutta käyttäydy sitten kuin pikkupentu, jos se mielestäsi on kannattavaa. Sitä saa mitä tilaa.
Sinun kannattaa kysyä niistä haittavaikutuksista ihan vaikka lääkäriltä. Se ainakin osaa selittää paremmin kuin joku täällä..
kaikilla naisilla on erillaisia haittavaikutuksia voit käydä kattomassa googlesta vaikka hakusanalla ehkäisypillereiden haittavaikutukset. Mulla itselläni tuli aika monia haittavaikutuksia mutta osa lähti
pois.. haittavaikutuksia oli mm. että rinnat turpos ja oli arat, oksettava olo aina välillä, mielialan vaihtelua parin ekan viikon ajan. mulla meni myös röörit ihan uusiksi, eritteet muuttu ja alapää meni "tiukemmaksi" jotenkin.. moni nainen menettää myös seksihalunsa, kärsii välivuodoista jne.. mulla nää haittavaikutukset kesti vaa ekan levyn ajan ja kaikki meni aika normaaliksi sen jälkeen. monella ei tuu ollenkaan mitään haittavaikutuksia ja vaikka tulisikin niin enemmän niistä pillereistä hyvää saa. kunhan vaan muistat popsia joka päivä=))