Hei
Lentomme saapuu vasta ti klo 23 Varsovaan ja meidän pitäisi olla jo ke aamulla/aamupäivällä Krakovassa. Onko ainoa vaihtoehtomme matkustaa yöjunalla? Koneeni on harmikseni liian tehoton, että pystyisin katsomaan juna-aikatauluja ja hintoja Puolan Rautateiden sivuilta, mutta olisi todella hienoa jos joku teistä osaisi opastaa mihin aikaan ja miltä asemalta Varsovasta yöjuna lähtee Krakovaan? Minkä hintaiset liput yhteensä kahdelle hengelle? Miten liput kannattaa ostaa ja mistä? Emme ole matkustaneet junalla Puolassa ennen ja siksi kyselenkin näin paljon, mutta olisi hienoa jos joku teistä pystyisi vastaamaan johonkin kysymyksiin näistä. Kiitos paljon jo etukäteen!
Varsova-Krakova
1
410
Vastaukset
- Reppumatkaaja
Yöjuna lähtee Warzawa Zentralna -keskusasemalta siinä missä muutkin junat. Klo 00.38 lähtee yksi, neljän ja viiden välillä seuraava, en tiedä kulkevatko joka päivä. Koneesi teho riittää varmaankin Saksan rautateiden sivuihin, joilta voit katsoa tarkat aikataulut:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en?ld=212.146&rt=1&newrequest=yes&
Yöjunat ovat kuitenkin hitaita, joten suosittelen yöpymistä Varsovassa, jossa on tarjolla useita edullisia vaihtoehtoja. Ensimmäinen nopea (n. 2 h 30 min, ilman pysähdyksiä) juna Krakovaan lähtee klo 06.15 ja siitä eteenpäin iltaan saakka n.tunnin välein. Ostin liput Helsingin rautatieasemalta, ja hinta kahdelta hengeltä toimituskuluineen oli n. 118 euroa/meno-paluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882