Olin aiemmin elisan asiakas ja soitin Thaimaaseen kymmeniä kertoja teleale:n kautta (99533) 6 senttiä minuutilta ja kaikki meni hienosti.
Vaihdoin liittymän saunalahteen ja soitin samalla tavalla puhelimen samasta muistipaikasta niin katsos kumma veloitus olikin yli euron minuutilta?? Kysyin elisa shop:sta vastaukena tuli kahden viikon jälkeen erittäin tylyn ylimielisesti, että en ole valinnut ulkomaanpuhelu operaattoria ja siksi puhelu on ohjautunut automaattisesti 991 ulkomaanpuheluksi. Saunalahti varasti teleale:n puhelun ja pisti asiakkaan maksamaan vahingot.
Laitampa kohta kyselyn saunalahdelle, että minkä virheen olen tehnyt soittaessani kun moinen on tapahtunut
Ulkomaanpuhelut
1
563
Vastaukset
- ficora_sucks
"Saunalahti varasti teleale:n puhelun ja pisti asiakkaan maksamaan vahingot. "
Asiasta kannattaa olla yhteydessä kuluttajavirastoon.
Teoriassa myös viestintäviraston pitäisi selvittää asia, ja huomauttaa operaattoria asiattomasta toiminnasta, mutta valitettavasti viestintäviraston asenne on usein erittäin operaattorimyönteinen, eli hyväksyvät operaattorien väitteet silloinkin, kun ne ovat ilmiselvästi vääriä.
Se onkin ikävämpi tilanne, kun viranomainen, jonka lain mukaan tulisi pitäisi olla puolueeton, käytännössä hyväksyy kaikki valheet, jota operaattorien edustajat heille syöttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818