Maxwell Talo 1

Kiitos tiedosta

Olemme menossa Maxwelliin ensi kertaa asumaan ja huoneistomme on Talossa 1.
Eli onko se talo 1 se mikä on tuon vilkkaan kadun puolella vai se mikä on ns. Anatoliaan päin?

7

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet väärässä

Se on sen vilkkaan kadu toisella puolen heti poispäin Anatoliasta.

• Mistä tiedät

huoneesi sijainnin? Varauksen yhteydessähän ei voi muuta kuin saada lisämaksusta altaan puolelta huonesiton. Vai onko tämä muuttunut. Olen ollut Maxwellissa kaksi eri kertaa ja huoneiston sijainti on selvinnyt vasta perillä.

• Anteeksi vaan
        Mistä tiedät kirjoitti:

huoneesi sijainnin? Varauksen yhteydessähän ei voi muuta kuin saada lisämaksusta altaan puolelta huonesiton. Vai onko tämä muuttunut. Olen ollut Maxwellissa kaksi eri kertaa ja huoneiston sijainti on selvinnyt vasta perillä.

en muistanut, ett'ä esittelyssä on mainittu talot 1 ja 2 sen mukaan onko kaksio vai suurempi huoneisto. Pitäis ensin katsoa ja sitten vasta kysellä.

• Talo 1
        Anteeksi vaan kirjoitti:

en muistanut, ett'ä esittelyssä on mainittu talot 1 ja 2 sen mukaan onko kaksio vai suurempi huoneisto. Pitäis ensin katsoa ja sitten vasta kysellä.

Eli ymmärsinkö oikein että sen kadun puolella mikä on sinne kadulle päin missä on se pari, kolme vuotta sitten avattu uusi ruokakauppa? Eli jos ajattelee että Maxwell on noin U muotoinen niin tuo "keksikohta"?
        Jos ymmärrät mitä tarkoitan....hhe.

• nyt ymmärsin
        Talo 1 kirjoitti:

Eli ymmärsinkö oikein että sen kadun puolella mikä on sinne kadulle päin missä on se pari, kolme vuotta sitten avattu uusi ruokakauppa? Eli jos ajattelee että Maxwell on noin U muotoinen niin tuo "keksikohta"?
        Jos ymmärrät mitä tarkoitan....hhe.

Eli jos kävelet Maxwellista U:n muotoisesti kadun toiselle puolelle ohi ruokakaupan, tulet sille puolen katua, jossa talo 1 on riippuen tosin siitä mistä kohtaa ylität kadun ja kumpaan suuntaan sitä kuljet ylitettyäisi sen.

• iihop

Onko Maxwell-Anatolia ainoastaan suomalaisten turistien käytössä vai asuuko siellä muidenkin maiden porukkaa?

• .....

Asuu myös Brittejä, tietääkseni ei muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe