On se kumma jos ei parasta saa, minä vaadin parasta laatua.
On selvää että Windows on paras, hieno ja toimivin käyttis ikinä.
Se että olen maailmaa nähnyt ja monissa hienoissa paikoissa lounastanut niin
on ruokia joihin voi lisäillä ketsuppia mutta on se kumma kun sitä parhainta
eli amerikkalaista Heinz 57 ei saa vaan jotain halvinta äklön makuista sörsseliä, Hyii.
Tästä lähtien menenpä ruokailemaan minne vaan, olipa se ystävä tai hieno ravintola niin
minulla on Heinz 57 mukana AINA, se on OIKEAA ketsuppia.
Suomessa EI yksinkertaisesti OSATA valmistaa RUOKAAAAAAA!
Mikäkö on tarkoitus tässä?
No se että Windows ja Heinz on makeita käyttää, Hahhaa
Onhan ne perus jenkki tuotteita.....kuten Jim Beam, Budweiser, Ford Mustang.
Kippis, jenkki tuotteet
Vaadin parasta
16
153
Vastaukset
- on
helppokäyttöisin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9002941 - viimeistään
"olipa se ystävä tai hieno ravintola niin minulla on Heinz 57 mukana AINA, se on OIKEAA ketsuppia."
todistit olevasi täysi juntti. - Pentti Nelonen
Mutta eihän linux käyttäjät osaa vaatia mitään, hehän ovat aivan
muitten armoilla, asentavat koneeseen tuntematonta koodin paskaa jota kuka tahansa
voi muokata, HUIII pelottava ajatus."asentavat koneeseen tuntematonta koodin paskaa jota kuka tahansa
voi muokata"
Isojen jakeluiden ylläpitäjät ovat täysin luotettavia eikä heidän tekemäänsä koodia voi sitten enää muut muokata kuin käyttäjä itse kun on sen koneeseensa asentanut.
Sen sijaan eräät asentavat koneeseen tuntematonta koodin paskaa jota ei voi edes tarkastella muokkaamisesta puhumattakaan.- ..............
>Mutta eihän linux käyttäjät osaa vaatia mitään, hehän ovat aivan
muitten armoilla, <
Nimenomaan ME osataankin vaatia hyvää!
>asentavat koneeseen tuntematonta koodin paskaa<
Se koodi EI OLE PASKAA. Sen sijaan mikkiksen koodi on yhtä paskaa ja yhtä tuntematonta!
> jota kuka tahansa
voi muokata, HUIII pelottava ajatus.<
Ei voi kuka tahansa, ei ne hyväksy tarkastamatta sitä koodia jota joku on muokannut!
Sitäapaitsi se että koodi on avointa, sitä voidaan tarkastaa nopeammin ja virheet korjata nopeammin. Toisin se on windowsin kanssa, kukaan ulkopuolinen ei pääse etsimään virheitä ja mikkis ei pidä kiirettä korjausten kanssa. SE on pelottavaa.
- ...............
>On se kumma jos ei parasta saa, minä vaadin parasta laatua.
On selvää että Windows on paras, hieno ja toimivin käyttis ikinä.<
EI IKINÄ! Windows ei ole paras, ei ole hienoin, ei ole toimivin!
>Se että olen maailmaa nähnyt ja monissa hienoissa paikoissa lounastanut niin
on ruokia joihin voi lisäillä ketsuppia mutta on se kumma kun sitä parhainta
eli amerikkalaista Heinz 57 ei saa vaan jotain halvinta äklön makuista sörsseliä, Hyii.<
Sä et ole nähnyt maailmaa muualta kuin rupusesta mustavalkotelkkaristas!
>Tästä lähtien menenpä ruokailemaan minne vaan, olipa se ystävä tai hieno ravintola niin
minulla on Heinz 57 mukana AINA, se on OIKEAA ketsuppia.<
Mene vaan.....mielikuvituksessas.
>Suomessa EI yksinkertaisesti OSATA valmistaa RUOKAAAAAAA!<
Vain MAANPETTURI sanoo noin! Suomessa kyllä osataan tehdä hyvää ruokaa ja suomalainen ruoka on sentään puhdasta!
>Mikäkö on tarkoitus tässä?<
Se tarkoitus että saat laukoa noita aivopierujas toteutumattomista unelmistas.
>No se että Windows ja Heinz on makeita käyttää, Hahhaa
Onhan ne perus jenkki tuotteita.....kuten Jim Beam, Budweiser, Ford Mustang.<
MAANPETTURI!
>Kippis, jenkki tuotteet<
Alkoholisti-MAANPETTURIN puhetta.- Pentti Nelonen
"Vain MAANPETTURI sanoo noin! Suomessa kyllä osataan tehdä hyvää ruokaa ja suomalainen ruoka on sentään puhdasta!"
"Gordon Ramsay: Suomi-ruoka on sontaa!
- Syötättekö näitä hevosille ja aaseille, vai syötte ihan kotona
- Käytättekö te tätä golfiin, kun tämä on näin kovaa? Voi hyvä Jumala, tämä on kuvottavaa, Ramsay voihki."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449663
Samaa mieltä! - ...............
Pentti Nelonen kirjoitti:
"Vain MAANPETTURI sanoo noin! Suomessa kyllä osataan tehdä hyvää ruokaa ja suomalainen ruoka on sentään puhdasta!"
- Käytättekö te tätä golfiin, kun tämä on näin kovaa? Voi hyvä Jumala, tämä on kuvottavaa, Ramsay voihki."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449663
Samaa mieltä!>"Vain MAANPETTURI sanoo noin! Suomessa kyllä osataan tehdä hyvää ruokaa ja suomalainen ruoka on sentään puhdasta!"
- Käytättekö te tätä golfiin, kun tämä on näin kovaa? Voi hyvä Jumala, tämä on kuvottavaa, Ramsay voihki."<
Joku Gordon Ramsay on sellanen tollo ettei sitä voi käyttää edes kenkien kiillottajana. Sitäpaitsi kyseiselle nirppanokka-neidille, joka ei enää kelpaa futispelaajaksi, syötettiin HUONOLAATUISINTA sapuskaa, JA TAHALLAAN. Sen sijaan hänelle olis pitänyt tuoda sitä parasta Suomi-ruokaa nimittäin SITÄ OSATAAN KYLLÄ TEHDÄ! Tuossa skandaalissa siis HALUTTIIN TAHALLAAN ANTAA HUONOA SUOMI-KUVAA!
Ai niin, ja JENKKIRUOKA SE VASTA PASKAA ONKIN! Sitä ei kukaan järkevä eurooppalainen söisi.
- 10.04
Muistelenpa minäkin yhtä ketsuppijuttua.
Olin kerran oikein Herrojen kanssa ensiluokan ehtoollisella ensiluokan ravintolassa. Isäntä neuvotteli tarjonnasta huippumenyyn. Ruuan tultua pöytään yksi vierasta ärjäisi, että noh, missäs mausteet ovat. Ei siinä auttanut tarjoilijaparan muu, kuin etsiä jostakin sinappi- ja ketsuppiastiat.
PRÖÖTS, kuului astioista, ja kokin valmis luomus mausteineen, nyansseineen peittyi noiden litkujen alle. Kysyipä tämä vielä minultakin, että otatko. Minä ilmoitin luottavani ammattimiehen osaamiseen, enkä pettynyt. Hovimestarikin tuli asiaa seuraamaan. Hänen ammattitaitonsa oli kovasti korkealla tasolla, koska ilmekään ei värähtänyt, eikä kommenttia kuulunut.
Taisi olla isäNelonen, tai ainakin samasta Mouhijärven kansakoulusta sivistyksensä saanut.
Ei pidä ihmetellä, että pentti-rukalle kelpaa mikä tahansa, mistä on alakoulussa välitunnilla isoilta pojulta kuullut. - Pentti Nelonen
Jos teitä linux käyttäjiä ei kiinnosta sivistyä ravintoloissa niin tehkää vaikka itse
amerikan suurta herkkua, nam
Ja tuollakin mainitaan Heinz, hahhaa, mitä minä sanoin, vain parasta.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/104845/"Mac Donaldsin" big mac hampurilaiset kotona
Ja tämän jälkeen voitte vihdoinkin asentaa huippuhienon Windowsin,
herkullisia hetkiä.......hoho- .............
Tuota sotkuahan ne hyllyvät ihrakasat jenkeissä kiskovat kaksinkäsin ja koitavat vielä levittää tuota roskakultturiaan muualle maailmaan.
Itse syön mielummin terveellistä ja oikeasti hyvänmakuista ruokaa, ruokapöydässä on milloin suomalaista "perusruokaa" milloin herkuja maailmalta. Kreikkalainen stifado hakkaa suomalaisen läskisoosin 10-4, samoin esimerkiksi meksikon suunnalta ja aasiasta löytyy monia herkullisia reseptejä. - ................
>Jos teitä linux käyttäjiä ei kiinnosta sivistyä ravintoloissa niin tehkää vaikka itse
amerikan suurta herkkua, nam<
MIKÄ PERKELEEN PAKKOMIELLE SULLA ON TUOSTA AMERIKKALAISUUDESTA??? Miksi ruuan pitäisi olla amerikkalaista? Okei, mäkin JOSKUS harvoin kyllä syön BigMacin mutta todella harvoin, se on helvetin epäterveellistä. Sitäpaits ABC:ltä saa parempia hamppareita.
>Ja tämän jälkeen voitte vihdoinkin asentaa huippuhienon Windowsin,
herkullisia hetkiä.......hoho<
Vittu, ei me olla mitään masokisteja niinkuin sinä!
- V.P. Lehto
Kantakaa tämä Pentti-poika sen Sinoli-pullon luo jonka äärestä hän erehtyy tulemaan tänne postittamaan kuolemattomia älyttömyyksiään...
- Nollåtta
miksi pentin täytyy itselleenkin vakuutella vähän väliä tuota windowsin paremmuutta? kun jos se olisi oikeasti parempi, ei tuollaista itsesuggestiota tarvittaisi.
pentille linkki vielä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Itsesuggestio etiketti virhe!
Hienoissa ravintoloissa ruokaan EI pistetä mainitsemaasi ketsuppia!
Mut kokeiles joskus chiliä, mä voin tarjota soossin pullosta joka on puisessa puu boxissa jääkaapissa (pitäis osaa lisää, kun alkaa oleen loppu jo. "Huonoa" kamaa kunnei kestä edes vuotta purkki, jouluna hommattu ja tippa jäljellä)...
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170 (itsellä numerolla 3300)- ............
Mielummin tuoretta nagaa omasta kasvitarhasta ;) ja muitakin chililajikkeita ruuan mukaan kun eri lajikkeet sopivat eri ruokalajeihin....
Penahan ei näistä mitään ymmärrä, mokoma perusketchuppia jokapaikkaan sotkeva tuulipukujuntti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376