Sig Sauer 552 Commando

airsoftaaja11

Moro, mulla ois hieman kysyttävää Sig Sauer 552 Commando airsoft aseesta. Elikkäs kannattaako sitä ylipäätänsä ostaa koska se ois sopivan kokonen ase mulle ja en halua oikein ak-47 koska se on kaikilla enkä muutenkaan tykkää siitä... eli onko teil kokemusta kyseisestä aseesta? Toiseksi voikohan siihen laittaa esim. punapistetähtäimen tai kiikaritähtäimen? En näe siinä ylhäällä kyllä kiskoa mutta saako siihen mitenkään eri tähtäintä laitettua? Kiitos etukäteen :)

Tuossa viel kuva siitä aseesta --> http://spetsnazarmysurplus.com/online_store/images/ICS-52 SIG552-1.jpg

7

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiphoppari

Kaverilla on tämä kyseinen ase ja on todella kätevä ja helppo käyttöinen....tähtäin ja kisko maksavat sitten jo päälle 100e koska kiskoa ei pakkaukksessa kai tule...........kannatan ostoa kun kyllähän sitä aina jälkeen päin voi uutta ostaa

• airsoft

Hitto!
      Hommasin ton ICS-52 SG552 Commandon. Eihän siihen akut sovi. Pitäis Lipoa laittaa tai kahva muuttaa, eipä huvita. Normiakullekin pitäis porailla suurempaa reikää, että liittimet mahtuis läpi jos käyttää mukana tullutta akkukoteloa. Muuten olisi karsean näköinen kun johdot roikkuu näkösällä. Kömpelö muutenkin tuon kotelon kanssa. Kokemuksia?

• gun

Jatkoa.
      Ase sinänsä hyvän oloinen, vipstaakit toimii ja hyvä ote. Mutta,mutta, ei kukaan ala tuon hintaluokan asetta virittelemään akun takia. Surkeaa tiedotusta sovituksista normi miniakuille, vain tuo kottaraispönttö jota ei halua kyllä metsään mukaan.
      Poraus, sorvaus tai akkujen tinaus ei kyllä kuulu nykyaseisiin. On oltava jo jälleenmyyjällä tieto ja tarjonta eri sovitteista peruskäyttöön.
      Onhan tottakai MI-37 etukahva tohon ICS-52 Commandoon, mutta hinta on n.75-80 dollaria kuluineen. Kaikki akut mahtuu, mutta jos ase on jo n.290 ekua niin
      kannattaako? Siihen akut ja laturit päälle. Harmi, ase hyvän oloinen.
      Omani palautin, en halua porailla uutta tuon hintaista asetta.

• Äkisoft

Itelläni on ollut maruin sig sauer 552 ja on ollu iha luotettava ase. Sillä ampu pitkälle, tarkasti ja sarjtuli oli aivan mainio.

• heioulli

tää on hyvä ase mul on se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe