rahat tuhkaksi

ansaittu loma

"Varaukset voidaan muuttaa alkuperäisen varauksen hintatyypin sisällä samaan matkustusluokkaan ja kohteeseen. Matkustusaika: viimeistään 31.12.2010." Eikö tämän mukaan ole vaihtoehtoa, että Blue1 palauttaa rahat niinkuin esim. Finnair. Entä kun on ostanut E-lipun ? "Mikäli lentonne on tämän johdosta peruttu, voitte siirtää matkaanne myöhäisemmäksi ottamalla yhteyttä lipun myyneeseen matkatoimistoon tai lentoyhtiöön" Mihin minä otan yhteyttä?

6

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !

soitin Internet tuki numeroon, josta sanottiin, että teidän on kysyttävä Internetin kautta tehtyjä varauksia asiakaspalvelun kautta. Numero on koko ajan varattu! Interneitssä ei voi tehdä muutoksia varauksiin, sanottiin tukinumerosta !!!!!!!!! Onko muilla tästä tietoa ?

• ei olla rosmoamassa

tukinumero tietenkin vastaa tukiasioihin, tekninen yms yms. tämä tuskin on sellainen. Luultavasti, ainakin epäilen että et ole ainoa joka yrittää soittaa niin asiakaspalvelun numero voi olla varattu. Odottele hetki tai kaksi, tai päivä tai kaksi, tämä on poikeustilanne.

yllä elämä josainvälissä rauhoittuu. ei kukaan vie rahojasi.

• abcdef

Mikään yhtiö tuskin muuttaa varauksia myöhemmäksi ennen kuin tiedetään, koska taas voidaan lentää. Jos siis haluaa vaihtaa lipun myöhemmäksi, täytyy odottaa.

• abcdef
      • rjyjetuykteuk

Entä jos ei osaa käyttää intter nettiä eikä lukea saako silti valittaa suomi24llä!?!?!

• juupas juu
        rjyjetuykteuk kirjoitti:

Entä jos ei osaa käyttää intter nettiä eikä lukea saako silti valittaa suomi24llä!?!?!

tämä on varattu tumpeloille ja muille suomalaisille joiden älykkyysosamäärä on alle 24, siitä se nimi suomi24 tulee. näin se kattaa melkein kaikki suomalaiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe