Tallinnasta ase?

Mä vaan--

Voisin myös ostaa aseen tallinnasta.

Haluaisin asiallisia vastauksia.

kiitos.

12

6160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voinhan ollaväärässä

      En tiedä millaisen luvan tarvitset siellä Virossa paikallisilta viranomaisilta ostaaksesi aseen luvallisesti, mutta jos aiot tuoda sen aseen Suomeen niin käsittääkseni tarvitset Suomesta etukäteen erillisen luvan tuoda ase Suomeen ja mielestäni sinun täytyy myös etukäteen hakea sille aseelle hallussapitolupaa kotipaikan poliisilta.

    • roope ankkako

      Käsittääkseni tavalliset metsästysaseet tms. ovat tallinnassa ylellisyystavaroita ja siten pienen menekin takia kalliimpia kuin suomessa.

      • mitäs mies miettii?

        Mikäs se sellainen ase on, joka pitää Virosta asti raahata. Eikö kotimaiset aseet muka sulle kelpaa?!?! Meillä olisi tarjolla käsiaseeksi esim. LAHTI L39
        http://c.wrzuta.pl/wi18518/32a28d4f001c22734887a4a5/0/lahti l39
        ..ja vähän innokkaammille pikku rymistelijöille: 305/52 O
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:305_52_O2_Kuivasaari_2009-08-02.JPG
        Vai ajattelitko kenties jotain vieläkin hienompaa, jota ei Suomesta löydy kerran Viroon asti olet matkalla. No nyt arvaankin. Ehkäpä ajattelit juuri tätä..
        http://www.hpwt.de/2Weltkrieg/Dora.jpg

        En minä pahalla, mutta ei ne poliitikot ihan väärässä olleet kun päättivät rajoittaa käsiaseita. Ei sitä tiiä minkälaista vahinkoa sinäkin saat aikaan kun tuon kauheen harrastuksen olet päättänyt alottaa. Linnaan pitäs tommonen jätkä pistää, ettei vaan satu vahinkoa noitten aseittes kans. Ties mitä joukkomurhaa se mies siellä suunnittelee..


      • Anonyymi
        mitäs mies miettii? kirjoitti:

        Mikäs se sellainen ase on, joka pitää Virosta asti raahata. Eikö kotimaiset aseet muka sulle kelpaa?!?! Meillä olisi tarjolla käsiaseeksi esim. LAHTI L39
        http://c.wrzuta.pl/wi18518/32a28d4f001c22734887a4a5/0/lahti l39
        ..ja vähän innokkaammille pikku rymistelijöille: 305/52 O
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:305_52_O2_Kuivasaari_2009-08-02.JPG
        Vai ajattelitko kenties jotain vieläkin hienompaa, jota ei Suomesta löydy kerran Viroon asti olet matkalla. No nyt arvaankin. Ehkäpä ajattelit juuri tätä..
        http://www.hpwt.de/2Weltkrieg/Dora.jpg

        En minä pahalla, mutta ei ne poliitikot ihan väärässä olleet kun päättivät rajoittaa käsiaseita. Ei sitä tiiä minkälaista vahinkoa sinäkin saat aikaan kun tuon kauheen harrastuksen olet päättänyt alottaa. Linnaan pitäs tommonen jätkä pistää, ettei vaan satu vahinkoa noitten aseittes kans. Ties mitä joukkomurhaa se mies siellä suunnittelee..

        Jep,käsiase on poliisin,valtuutettujen henkivartioiden yms aseita.suomessa käypä ase on haulikko,sorsastusta ym lintuja varten sekä kiekkojen ammuskelun. Kivääriksi riittää 308,eikä tarvi mitään ihme puoliautomaattinen,pulttilukko on kunkku,tolla saa sitten hirvensä,karhunsa tai mitä suurriistaa sitten sohlottaa. Käsiaseet on aivan turha kapine,jos itsepuolustus on syy niiden hankintaan,niin jospa vastaan tuleekin kiväärimies?? Käsiaseet sulattamoon paitsi viranomais sekä Olympia lajien edustajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep,käsiase on poliisin,valtuutettujen henkivartioiden yms aseita.suomessa käypä ase on haulikko,sorsastusta ym lintuja varten sekä kiekkojen ammuskelun. Kivääriksi riittää 308,eikä tarvi mitään ihme puoliautomaattinen,pulttilukko on kunkku,tolla saa sitten hirvensä,karhunsa tai mitä suurriistaa sitten sohlottaa. Käsiaseet on aivan turha kapine,jos itsepuolustus on syy niiden hankintaan,niin jospa vastaan tuleekin kiväärimies?? Käsiaseet sulattamoon paitsi viranomais sekä Olympia lajien edustajilta.

        Tässä puhuu taas "asiantuntija" joka ei ymmärrä asiasta mitään.


    • cal .177
    • Anonyymi

      Miksi haluaisit ostaa aseen Tallinnasta?

      • Anonyymi

        Saahan vesipyssyjä vaikka tokmannilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan vesipyssyjä vaikka tokmannilta.

        Miksi vastailet näihin vanhoihin juttuihin kun ei ole edes asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastailet näihin vanhoihin juttuihin kun ei ole edes asiaa.

        Miksi itse luet vanhoja aloituksia ja vastailet kirjoituksiin vaikka niissä ei ole mitään asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastailet näihin vanhoihin juttuihin kun ei ole edes asiaa.

        Aika vähän täällä on uusia aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän täällä on uusia aloituksia.

        Viro ei ole ostajan taivas.Käsiase poliisin kirpputorilta Riihimäeltä.Arvoase Ruotsista tai Saksasta.EU on yhteismarkkinat.Luvat tietenkin tarvitset.😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe