Pitkään odotettu eka kerta

Luonnonlapsi

Vihdoinkin kesäloma! tätä oli odotettu jo pitkään ja tyttöporukassa suunniteltu jo innokkaasti jotain hyvää tapaa juhlistaa koulujen loppumista. Enää olisi vuosi lukiota jäljellä ja sitten sekin olisi ohi.

Päätettiin kavereiden kanssa lähteä kaupungille ottamaan vähän siideriä. Kukaan meistä ei ollut täyttänyt vielä 18, joten kukaan ei päässyt baariin. Niinpä piti tyytyä istumaan ulkona. Siinä ilta meni oikein rattoisasti ja yksi jos toinenkin alkoi olemaan jo aika hiprakassa. Lähdin kaverini Miian kanssa hieman kävelemään ja katselemaan ihmisiä. Silmiini osui itseäni vuotta vanhempi poika, Aleksi. Olin ollut Aleksin kanssa samoilla tunneilla jonkun verran koulussa, koska hän oli niitä ihmisiä, jotka viihtyvät lukiossa neljä vuotta. Tunneilla en vain saanut katsettani irti hänen upeasta vartalostaan ja hiuksesta, jotka niin seksikkäästi olivat aina hieman pörrössä. Ajatukseni lähti aina harhailemaan, ja muutaman kerran katseemme olivat kohdanneet kun katselin tuota maailman seksikkäintä jätkää.
-Mun täytyy käydä tuolla moikkaamassa kavereita, sanoi Miia yllättäen ja keskeytti ajatukseni.
-Ok, mä oottelen tässä jossain, vastasin.
Nyt oli täydellinen hetki yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Aleksin kanssa. Alkoholin rohkaisemana lähdin kävelemään häntä kohti. Hän kääntyi katsomaan minua kun olin enää vähän matkan päässä.
-Aijaa, me jätetäänkin Aleksi sut nyt ihan rauhaan, sanoivat hänen kaksi kaveriaan ja lähtivät ilkikurinen hymy huulillaan poispäin. Loistavaa, ajattelin. Aloimme juttelemaan niitä näitä enkä tiedä kuinka kauan tosiasiassa siinä olimme, kunnes juttumme aiheet kävivät aina vaan rohkeammiksi. Loppujen lopuksi Aleksi itse rikkoi jään ja kysyi:"Tuutko meille käymään, voitais ottaa yhet?" Minulla ei ollut mitään tuota ajatusta vastaan. Lähdimme kävelemään kohti Aleksin kotia.
-Meijän porukat ei oo kotona, saadaan olla ihan rauhassa, hän sanoi ja virnisti mulle samalla.
-No sehän on kiva, vastasin takasin.

Aleksin luon aotettiin sitten yhet paukut ja mentiin olkkariin. Ajattelin että ei hemmetti, eikö tässä tapahdu mitään. Päätin ottaa ohjat käsiini ja laitoin lasini pöydälle. Menin Aleksin viereen istumaan ja hivuutin käteni tämän polvelle.
-Kylhän sä oot nähny miten sua kattelen, sanoin.
-Miten semmoset katseet vois olla huomaamatta. Käänsin kasvoni häntä päin ja aloimme suudella. Hänen kätensä seikkailivat selälläni, ne tuntuivat ihanan määrätietoisilta. En enää jaksanut pidetellä itseäni vaan siirryin istumaan hajareisin Aleksin syliin. Hän suuteli ja näykki kaulaani ja tunsin miten aloin kiihottua. Painoin sormeni hänen hiuksiin ja annoin hänen nuolla kaulaani ja korvanlehtiäni. Liikuttelin lantiotani häntä vasten. Aleksi lopetti suutelemiseni ja alkoi napittaa puseroani auki. Nappi napilta hän kiusoitteli minua kunnes päälläni oli vain rintaliivit. Hän hieroi rintojani ensin liivien päältä kunnes avasi hakasen samalla selkääni hyväillen. Tuntui aivan taivaalliselta kun hän alkoi nuolla rintaani, luulin että räjähdän. Irrottauduin kuitenkin hänestä ja kiskoin t-paidan pois hänen päältään. Kuten olin omissa fantasioissani kuvitellut, oli hänellä tiukka vatsa joka näytti aiva mielettömän seksikkäältä.Siirryin alas sohvalta ja aloin avaamaan Aleksin vyötä. Housujen sisällä oli jo lupaava kohouma. Hitaasti kiusoitellan avasin napin ja vetoketjun ja pyysin Aleksia nostamaan itseään hieman jotta sain housut pois tieltä. Suutelin hänen ihoa boxereiden yläpuoleta ja aloin pikkuhiljaa vetämään housujen reunaa alaspäin. Kohouma housuissa kasvoi siihen malliin että oli parempi ottaa boxerit kokonaan pois. Aleksi ynähti nautinnosta kun koskettelin huulillani hänen kaluaan. Alhaalta ylös, pitkiä lipaisuja. Hän hieroi niskaani samalla kun upotin kalun kärjen huulieni väliin. Pyöritin kieletäni peniksen päässä, kiusoittelin häntä. Katsoin Aleksia samalla silmiin kun otin häneltä suihin, huomasin, että se kiihotti sekä häntä, että minua lisää. Aleksi sanoi, että nyt on minun vuoroni. Menin sohvalle selälleni ja hän alkoi repimään minulta housuja pois. Ensin hän työnsi kätensä alushousujeni sisään ja hieroi klitoristani. Tulin aivan hulluksi nautinnosta. Sitten hän otti alushousunikin pois ja olin suoraan hänen edessään. Hän upotti päänsä jalkojeni väliin ja aloitti taitavan pillun nuolemisen. Voi luoja, ajattelin. Miten olin pystynyt tähän asti olemaan ilman tätä? Puristin sohvan selkänojaa rystyset valjoisina ja liikuittelin itseäni Aleksin kielen tahdissa. Tunsin kuinka valuin. Äkkiä Aleksi lopetti ja pyysi minua nousemaan. Menin taas hajareisin hänen syliinsä istumaan ja upotin hänen kalunsa sisääni. Ynähdin ensin, koska olin aika tiukka, eikä Aleksin kalu ollut ihan pienimmästä päästä. Aleksi hyväili pakaroitani ja selkääni samalla kun aloin varovasti liikutella itseäni ylös alas. Nojauduin Aleksia vasten ja hän imi kaulaani. Ohjasin hänen kätensä klitorikselleni,koska tiesin omien leikkieni perusteella, etten saa orgasmia ilman sitä. Voihkin nautinnosta ja Aleksi kuiskaili korvaani joitakin rivoja kohteliaisuuksia. Kiihdytin tahtiani kunnes lopulta tunsin miten lämmin aalto alkoi etenemään alavatsan pohjasta värisyttäen koko kehoani. Pilluni supisteli Aleksin kalun ympärillä ja pian hänkin sai orgasmin. Hän murahteli matalalla, kiihottavalla äänellä korvaani laueten voimakkaasti. Olimme molemmat tyydytettyjä ja vaihdoimme vielä suudelman kaiken päätteeksi. Aleksi kysyi että koska nähdään seuraavan kerran. Vastasin että ei ainakaan huomenna. Silloin minun piti todennäköisesti selittää Miialle mihin oikein olin hävinnyt. Mutta onneksi meillä oli koko loppu kesäloma aikaa tapailla ahkerasti Aleksin kanssa.

Mitäs pidit?

6

11240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl

      mä pidin tosta! Onko se tosi tarina vai ihan keksitty?

    • jaa-a

      aikas hyvä juttu...

      • mää

        ihas kiva... xD


    • bize

      ihan ok... kävispä mullekkin noin!

      • joo...

        Ihan ok,vähän lyhyt ehkä ja silleen tylsä, mut iha hyvä!


    • ***pieni ja avuton****

      jos mä en kaunistele niin toi oli aika syvältä!!
      en tykänny oli niitä parempiakin!
      älä nyt kuitenkaan lannistu.. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe