Mun koira on ollut muutaman päivän normaalia rauhallisempi, nukkunut tosi paljon. Äskön kun halailin sitä niin sen pää tuntu tosi kuumalta. Mistä tietää onko koiralla kuumetta tai että onko se kipee. Niihin kirsu juttuihin en usko. Pliis vastatkaa! Kiitos vastauksista!!
AUTTAKAA!!
6
8344
Vastaukset
- Ei Doctor
Jälleen kerran, ensin yhteys eläinlääkäriin - ei tänne.
Kuitekin koiran ruumiinlämpötila on muistaakseni 38 astetta. Nopeiten mittaat lämmön perinteisellä kuumemittarilla persiistä, minuutti mittaria ja sitten tiedät onko kuumetta.
Syökö se hyvin, käykö ulkona, mitä muita oireita?- Tietämätön
muita oireita ole ollut. Syö hyvin, juo vettä ja pihalla on yhtä reipas kun ennenkin. Kakkakin ihan normaalia. Sisällä vain on rauhallisempi ja uninen. Siksi en viitsikkään suoraan päätä juosta eläinlääkäriin. Ensimmäisenä kun tuli mieleen että olen vain vainoharhainen. Voiko matolääkitys vaikuttaa muutaman päivän unettavasti?? Sai nimittäin viime viikolla matolääkkeen. Kolmen päivän kuuri
- Ei Doctor
Tietämätön kirjoitti:
muita oireita ole ollut. Syö hyvin, juo vettä ja pihalla on yhtä reipas kun ennenkin. Kakkakin ihan normaalia. Sisällä vain on rauhallisempi ja uninen. Siksi en viitsikkään suoraan päätä juosta eläinlääkäriin. Ensimmäisenä kun tuli mieleen että olen vain vainoharhainen. Voiko matolääkitys vaikuttaa muutaman päivän unettavasti?? Sai nimittäin viime viikolla matolääkkeen. Kolmen päivän kuuri
Mittasitko kuumeen? Ja minkä ikäisestä tapauksesta yleensä on kysymys? Noita matolääkkeitä on syötetty yhtä sun toista merkkiä mutta koskaan en ole huomannut että olisi väsyttänyt. Voithan toki soittaa e-lääkärille ja kysyä puhelimitse mistä voi olla kyse.
- pikku enkuli
minkä ikäinen koirasi on? Ja minkä rotuinen? Onko hänellä ollut muita oireita kun nuo mitä kerroit viestissä? Syökö hän normaalisti? Vastaa näihin sähköpostiini niin voin ehkä auttaa.....
odotellen.....
enkuli- Tietämätön
olla vaan luulosairas, sillä nyt koira vaikuttaa taas ihan samalta kun ennenkin. Luulen että se johtu matolääkkeistä kun se oli niin väsyn oloinen. On kuitenkin vielä pentu ja sai vahvan madotuksen. Kiitoksia vastauksista. =)
- PrinZeZZa
hellöyZ! minkä ikäinen koirasi on... kannattaa kertoo vanhemmilles (ellet ite oo aikuinen). Tohon ikä juttuun ei tartte vastata mut aattelin vaa kysyy... Kerro vaa vanhemmilles... kyl se siitä... T: -"pelastava" enkuli-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214