Ruotsinlaivoilla saa aina naista

Takataka

Joka kerta kun olen ollut ruotsinalavalla tavallinen perheenäiti, joka on matkalla suorastaan vonkaa seksiä. Tuntuu, että kuin naiset ei olisi miestä saaneet moneen aikaa. Mikä naisia panettaa Ruotsinlaivoilla? Naiset kommenttia.

11

3333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanssiivaan

      Ja maissako ei? Olen vapaa, mutta en kuitenkaan harrasta irtoseksiä edes laivalla, joten minulta ei ainakaan ole herunut. Me ihmiset olemme erilaisia, perheenisät vonkaavat myös sekä laivalla että maissa. En tuomitse ketään, mutta toivon tietysti löytäväni rinnalleni kaltaiseni miehen.

      • kodin vanki

        Laivoilla ihmiset luottavat siihen että tuttuihin ei törmää ja siksi ihmiset käyttäytyvät siellä estottomasti.
        Itse en ole harrastanut siellä seksiä tuntemattomien kanssa mutta muuten kyllä meno on ollut aikas hurjaa ja olen monesti juhlinut aamuun asti. Olen istunut laivan rappusilla humalassa hyvässä porukassa kun ensimmäiset ihmiset ovat menneet aamiaiselle ja olen juhlinut homojen kanssa koko yön aamuun asti.
        Minulla on kotona sellainen mies etten koskaan uskalla lähteä baareihin ja sitten kun pääsen laivalle niin homma menee vähän överiksi ;) Tai oikeastaan aika paljonkin ;D


    • laivapanot

      Hyi s..tana, siellä ne taudit kätevästi tarttuu ja voi viedä tuliaisina kotia, yöks, vielä kun ajattelee sitä keskimääräistä laivoilla risteilevien paneskelijoitten ulkonäköä, niin a vot. Oikeesti hei, on se nyt vähän säälittävää lähteä jollekin panoristeilylle... ruotsinlaivalle, hihhiih.

      • ............

        heh heh, porauslautalle lähetään, ruukataan sanoa


      • -_-

        on hienoa lähteä turkkiin vastaanottamaan keihästä peräaukkoonsa???


      • laivapanot
        -_- kirjoitti:

        on hienoa lähteä turkkiin vastaanottamaan keihästä peräaukkoonsa???

        niinkö sinun mielestäsi = ) Saan kyllä seksiä ihan silloin kun haluan täällä kotona Suomessakin, ihan tutulta partnerilta joka on suomalainen, eikä oo tuolla Turkissa koskaan tullut käytyä.


      • turk is calling
        -_- kirjoitti:

        on hienoa lähteä turkkiin vastaanottamaan keihästä peräaukkoonsa???

        Olisihan se mieletöntä lähteä hakemaan sitä "keihäistä" sinne ja tänne, kun täällä Suomessa ei kunnollista saa. Mulla onkin loma edessä ja saatan suunnata lomani kohti Trukin rannikoa!


    • persu

      suomalaiset kotirouvat ovat kyrpätynnyreitä joita pizzan kääntäjät paneskelevat.

      • Plaisir de ma vie

        Minäpä rakastelen ranskalaisen miehen kanssa, niin laivalla kuin muuallakin. Aviossa ollaan oltu jo 7 vuotta ja yhdessä rakastelu on silti yhä päivittäinen nautinto elämässämme. Katkeraa vai mitä? ;)


      • agagaarfa
        Plaisir de ma vie kirjoitti:

        Minäpä rakastelen ranskalaisen miehen kanssa, niin laivalla kuin muuallakin. Aviossa ollaan oltu jo 7 vuotta ja yhdessä rakastelu on silti yhä päivittäinen nautinto elämässämme. Katkeraa vai mitä? ;)

        niin onhan se ihmeellistä kun jokaisen pitää ylläpitää jotain ihme imagoa toinen toisilleen ja kuitenkin siinä sivusta tajuta mitä ihmisyys todella on. mutta kun on nämä moraaliset arvot ja kasvatus, joka saa tuntemaan miltei joka yksilön huonoksi ja häpeälliseksi siitä mitä todellisuudessa ollaan.

        tämä taas vain auttaa ihmisiä neurotisoitumaan sun muuta pelkäämään, koska näin ihmisiä on paljon helpompi hallita koska eivät enää ole täysin kosketuksissa itseensä.


      • CULTE DU MUSULMAN?
        Plaisir de ma vie kirjoitti:

        Minäpä rakastelen ranskalaisen miehen kanssa, niin laivalla kuin muuallakin. Aviossa ollaan oltu jo 7 vuotta ja yhdessä rakastelu on silti yhä päivittäinen nautinto elämässämme. Katkeraa vai mitä? ;)

        CULTE DU MUSULMAN?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe