Fortuna!?

Fortunatyyppi

Olen tekemässä Fortuna-peliä puusta, ja olen kohta edennyt siihen vaiheeseen jossa pitäisi pistää naulat ja kuopat paikoilleen. En vain tiedä miten ne naulat ja kuopat olisi järkevintä sijoittaa...
Onko missään ohjeita tämän vaiheen tekemiseen tai osaako joku täällä neuvoa minua??
Haluaisin että peli onnistuisi loppuun asti ja naulat ja kuopat ovat aika oleellinen osa tämän pelin onnistumisen kannalta...

6

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111126

laitoin noi linkit, joista alempi vie sinne minne pitikin. Mulla on vanha peli tässä itselläni, aikatavalla on erilainen kuin tuo linkissä oleva, myös pistemäärät on erilaiset noissa kuopissa/häkeissä.

• Fortunatyyppi

Oliskohan jossain olemassa jotain eri mallista peliä, tai ihan ohjeita tämän pelin tekemiseen. Tuo on aika lailla erilainen kuin mitä minulla on enkä tiedä miten nuo nauloitussysteemit sopisivat tähän tekemääni peliin.
      Kaikki jotka tiedätte jotain ohjeita Fortuna-pelin tekemiseen tai tiedätte jotain kuvia tai mittoituksia jotka auttaisivat minua naulaamaan, niin please, kertokaa tänne siitä! Kiitos...

• Fortunatyyppi

Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.

• Fortunatyyppi
        Fortunatyyppi kirjoitti:

Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.

...kukaan tosiaankaan tiedä mitään siitä että miten tämmöinen peli olisi hyvä nauloittaa?
        Otan vastaan ihan mitä vaan, nettilinkkejä, kuvia ja selostusta.
        Olisin kovin kiitollinen jos joku onnistuisi löytämään jotain ja vaivautuisi kertomaan tänne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      91
      3528
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1779
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1572
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      29
      1351
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      53
      936
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      872
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      872
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      777
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      774
    Aihe