Olen tekemässä Fortuna-peliä puusta, ja olen kohta edennyt siihen vaiheeseen jossa pitäisi pistää naulat ja kuopat paikoilleen. En vain tiedä miten ne naulat ja kuopat olisi järkevintä sijoittaa...
Onko missään ohjeita tämän vaiheen tekemiseen tai osaako joku täällä neuvoa minua??
Haluaisin että peli onnistuisi loppuun asti ja naulat ja kuopat ovat aika oleellinen osa tämän pelin onnistumisen kannalta...
Fortuna!?
6
2525
Vastaukset
- 73652643
voivi saada mitoitettua? http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.lelutalo.fi/images/350_0706_dbb.jpg&imgrefurl=http://www.lelutalo.fi/lelut/Pelit/J...
- 111126
laitoin noi linkit, joista alempi vie sinne minne pitikin. Mulla on vanha peli tässä itselläni, aikatavalla on erilainen kuin tuo linkissä oleva, myös pistemäärät on erilaiset noissa kuopissa/häkeissä.
- Fortunatyyppi
Oliskohan jossain olemassa jotain eri mallista peliä, tai ihan ohjeita tämän pelin tekemiseen. Tuo on aika lailla erilainen kuin mitä minulla on enkä tiedä miten nuo nauloitussysteemit sopisivat tähän tekemääni peliin.
Kaikki jotka tiedätte jotain ohjeita Fortuna-pelin tekemiseen tai tiedätte jotain kuvia tai mittoituksia jotka auttaisivat minua naulaamaan, niin please, kertokaa tänne siitä! Kiitos...- Fortunatyyppi
Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.
- Fortunatyyppi
Fortunatyyppi kirjoitti:
Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.
...kukaan tosiaankaan tiedä mitään siitä että miten tämmöinen peli olisi hyvä nauloittaa?
Otan vastaan ihan mitä vaan, nettilinkkejä, kuvia ja selostusta.
Olisin kovin kiitollinen jos joku onnistuisi löytämään jotain ja vaivautuisi kertomaan tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait913528Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51779Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51572- 291351
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53936Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35872Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774