Olen tekemässä Fortuna-peliä puusta, ja olen kohta edennyt siihen vaiheeseen jossa pitäisi pistää naulat ja kuopat paikoilleen. En vain tiedä miten ne naulat ja kuopat olisi järkevintä sijoittaa...
Onko missään ohjeita tämän vaiheen tekemiseen tai osaako joku täällä neuvoa minua??
Haluaisin että peli onnistuisi loppuun asti ja naulat ja kuopat ovat aika oleellinen osa tämän pelin onnistumisen kannalta...
Fortuna!?
6
2229
Vastaukset
- 73652643
voivi saada mitoitettua? http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.lelutalo.fi/images/350_0706_dbb.jpg&imgrefurl=http://www.lelutalo.fi/lelut/Pelit/J...
- 111126
laitoin noi linkit, joista alempi vie sinne minne pitikin. Mulla on vanha peli tässä itselläni, aikatavalla on erilainen kuin tuo linkissä oleva, myös pistemäärät on erilaiset noissa kuopissa/häkeissä.
- Fortunatyyppi
Oliskohan jossain olemassa jotain eri mallista peliä, tai ihan ohjeita tämän pelin tekemiseen. Tuo on aika lailla erilainen kuin mitä minulla on enkä tiedä miten nuo nauloitussysteemit sopisivat tähän tekemääni peliin.
Kaikki jotka tiedätte jotain ohjeita Fortuna-pelin tekemiseen tai tiedätte jotain kuvia tai mittoituksia jotka auttaisivat minua naulaamaan, niin please, kertokaa tänne siitä! Kiitos...- Fortunatyyppi
Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.
- Fortunatyyppi
Fortunatyyppi kirjoitti:
Hei nyt kaikki, jotka tiedätte jotain Fortunasta tai jotain linkkejä missä tiedetään Fortunasta niin olis hyvä että aika kiireellisenä kertoisitte tänne! Vieläkin tuosta nauloituksesta ja kuoppien pistämisestä sekä pisteytyksestä on kiinni tämän peli valmistuminen. Joten kaikki minkä luulette auttavan minua sijoittamaan naulat paikoilleen on tervetullutta.
...kukaan tosiaankaan tiedä mitään siitä että miten tämmöinen peli olisi hyvä nauloittaa?
Otan vastaan ihan mitä vaan, nettilinkkejä, kuvia ja selostusta.
Olisin kovin kiitollinen jos joku onnistuisi löytämään jotain ja vaivautuisi kertomaan tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195870- 173326
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192966Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382203Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1622138Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711454Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421425Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31228Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061146Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641117