rieju mrt cdi box

kikkeliskokkelisvaan

tietääkö kukaan missä mahtaa olla rieju mrt:n cdi boksi?

20

4673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateen alla?

oisko mopossa kiinni jonkun johon päässä

• kinh fsa

voiskohan tuo olla penkin alla niin ku rrx:ssä?

• Ettetiiamitaa

tankin alla. näät semmosen violetin jutun vedät siitä niin se lähtee irti ja sit muut ruuvit irti.. jos tajusit tosta jotai.. mut niiku siin mis on öljyt nii sen takana se on.

• oranki95

onko poraus ohjeet samat ku rrx:ssä?

• rieju mrt 10

porasin omasta moposta cdi boksin ja hetken aikaa toimi hyvin mutta 15min päästä sammui ja ei anna kipinää, tulppa vaihdettu. tietääkö kukaan onko vika CDI boxissa ja mistä saisi uuden mrt malliin käyvän dellorton ?

• kertoja1212

yllättäen räjäytit koko saatanan cdi-boxis ja uusi maksaa 300e. Onnea elämääs t. kikki-hiiri

• Vittu oot älykäs

CDI ei vitus maksa 300€ lähempänä 50€

• Vice

Rieju mrt CDI maksaa lähemmän 400€

• asdasdfgsdfg

maksaa noi mitä power uppi malleissa on.

faktaa

• Rajotinta hakattanut

Mistä niitä rieju mrt:n sopivia cdi bokseja saa

• uusihan maksaa

iha tiedoks kyllä ne sinne 300€ menee jos uutena ostat, ja google on apunasi

• nakkiletku609

http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-varaosat-motorhispania-sytytysyksikko-ducati-mallinen-p-7327.html

Laittakaa tommone sytytysyksikköö ni katotaaks lähteeks teijä riejut kiertämää ilma mitään porausta... hintaaki alle 50 euroa

NYT JÄRKI KÄTEEN! PORAAMALLA PASKOTTE CDI BOKSINNE JA JOUDUTTE OSTAMAAN UUDET JOTKA MAKSAVAT 300 EUROA...JOS OSTATTE DUCATIN RAJOTTAMATTOMAN YKSIKÖN, JOSTA EI MENE RAJOITINJOHTOA CDI-BOKSIIN NIIN SÄÄSTÄTTE MYÖS VANHAN RAJOITETUN SYTYTYSYKSIKÖN, JOS HALUATTE MOPON VIELÄ JOSKUS VAKIOKSI! OLEN PUHUNUT

• Vireboy

Vitun idiootti, ei vaikuta kuri putkessa mitään jos on porattu! Ja millä perseellä työnnät ton cdi:n mrt:hen? VItun toukka :D:D:D:D

• nyi lapaseen

06-09 power uppeihin menee vaan dellorton boksi ja mrt power uppiin menee vaan efin boksi vitun idiootti :D

• Jöööö

Mikäkä ois ongelma kun moposta hävis ajossa kipinä ja uusittu puola tulpanhattu ja tulppa jos on cdi paskana nii mistäkä näitä sais

• Vireboy

Itellä keulii rieju töötistä

• Töötistämenee

Itelläki

• Kypr

Boksi pitäs olla muuten vasemman etu katteen alla

• Anonyymi

Pitäis olla tuorevoitelus kiinni se boxi

• Anonyymi

Jos tiiät mis on tuorevoitelu säiliö, ni sen vasemmal olevas rauta paskas sen pitäis olla kii.
      Iki vanhois riejuis oli penkin alla, akun eessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe