tietääkö kukaan missä mahtaa olla rieju mrt:n cdi boksi?
rieju mrt cdi box
20
4673
Vastaukset
- kateen alla?
oisko mopossa kiinni jonkun johon päässä
- kinh fsa
voiskohan tuo olla penkin alla niin ku rrx:ssä?
- Ettetiiamitaa
tankin alla. näät semmosen violetin jutun vedät siitä niin se lähtee irti ja sit muut ruuvit irti.. jos tajusit tosta jotai.. mut niiku siin mis on öljyt nii sen takana se on.
- oranki95
onko poraus ohjeet samat ku rrx:ssä?
- rieju mrt 10
porasin omasta moposta cdi boksin ja hetken aikaa toimi hyvin mutta 15min päästä sammui ja ei anna kipinää, tulppa vaihdettu. tietääkö kukaan onko vika CDI boxissa ja mistä saisi uuden mrt malliin käyvän dellorton ?
- kertoja1212
yllättäen räjäytit koko saatanan cdi-boxis ja uusi maksaa 300e. Onnea elämääs t. kikki-hiiri
- Vittu oot älykäs
CDI ei vitus maksa 300€ lähempänä 50€
- Vice
Rieju mrt CDI maksaa lähemmän 400€
- asdasdfgsdfg
maksaa noi mitä power uppi malleissa on.
faktaa - Rajotinta hakattanut
Mistä niitä rieju mrt:n sopivia cdi bokseja saa
- uusihan maksaa
iha tiedoks kyllä ne sinne 300€ menee jos uutena ostat, ja google on apunasi
- nakkiletku609
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-varaosat-motorhispania-sytytysyksikko-ducati-mallinen-p-7327.html
Laittakaa tommone sytytysyksikköö ni katotaaks lähteeks teijä riejut kiertämää ilma mitään porausta... hintaaki alle 50 euroa
NYT JÄRKI KÄTEEN! PORAAMALLA PASKOTTE CDI BOKSINNE JA JOUDUTTE OSTAMAAN UUDET JOTKA MAKSAVAT 300 EUROA...JOS OSTATTE DUCATIN RAJOTTAMATTOMAN YKSIKÖN, JOSTA EI MENE RAJOITINJOHTOA CDI-BOKSIIN NIIN SÄÄSTÄTTE MYÖS VANHAN RAJOITETUN SYTYTYSYKSIKÖN, JOS HALUATTE MOPON VIELÄ JOSKUS VAKIOKSI! OLEN PUHUNUT- Vireboy
Vitun idiootti, ei vaikuta kuri putkessa mitään jos on porattu! Ja millä perseellä työnnät ton cdi:n mrt:hen? VItun toukka :D:D:D:D
- nyi lapaseen
06-09 power uppeihin menee vaan dellorton boksi ja mrt power uppiin menee vaan efin boksi vitun idiootti :D
- Jöööö
Mikäkä ois ongelma kun moposta hävis ajossa kipinä ja uusittu puola tulpanhattu ja tulppa jos on cdi paskana nii mistäkä näitä sais
- Vireboy
Itellä keulii rieju töötistä
- Töötistämenee
Itelläki
- Kypr
Boksi pitäs olla muuten vasemman etu katteen alla
- Anonyymi
Pitäis olla tuorevoitelus kiinni se boxi
- Anonyymi
Jos tiiät mis on tuorevoitelu säiliö, ni sen vasemmal olevas rauta paskas sen pitäis olla kii.
Iki vanhois riejuis oli penkin alla, akun eessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197