McDonald´s

jensku.r

Eikö McDonald´s (ainakin mainosten mukaan) ole perheravintola??? Kokemusteni mukaan imatran McDonald´sista on tullut enemmänkin 13-17-vuotiaiden teinien ja mopopoikien/-tyttöjen hengaus paikka.. Useaan kertaan olen jo kummastellut tätä samaa, mutta tänään tilanne ylitti jo ymmärrykseni; olimme ystäviemme kanssa menossa syömään, mutta joka ikinen pöytä oli varattu ja suurimman osan pöydistä valloitti juuri nämä nuoret, joilla ei ollut mitään syötävää/juotavaa pöydässä.. Hetken ulkona (vesi sateessa) värjöteltyämme muutaman pöydän nuoret siirtyivät pihalle tupakoimaan (ja syljeskelemään ympäri oven edustaa) ja tilaa tuli MAKSAVILLEKKIN asiakkaille.. Lastenohjaajan ammatin omaavana on sääli katsoa perheitä jotka ovat tulleet nauttimaan herkuista kun lähes koko mäkkärin on valloittanut V-sanaa kylväviä, mopoille haisevia, pöydillä röhnöttäviä nuoria. Itse en tämän päiväisen kokemukseni jälkeen kauhean mielelläni vie 3- ja 4-vuotiaita veljen lapsiani tähän "perhe"ravintolaan syömään..

29

2645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockdaddy

On suuri vitsi kutsua mäkkäriä ravintolaksi,niinhän pulju itseään mainostaa.Mikäli paikassa maleksii poruhkaa,joka ei syö/juo talon antimia,on henkilökunnassakin vika.Asiahan on niin,että nykyajan pennut on malesijoita ja näsäviisaita.Ei muuta kuin selkäsaunaa vaille.

• 6+5

tai sit niille "haiseville teineille" pitäis vaan olla joku paikka missä ne sais olla, mut eipä ole imatran kaupungilla haluja moiseen tuhlaukseen.

• Pentti Hirssaari

Luuletko sinä lihavaperseinen maholehmä, että lapset eivät ole arvoisiasi ja tulisi piiloutua, kun sinä kerran vuodessa haluat esiintyä sisaresi lapsille hyvänä haltiakummina.

Tottakai lasten ja nuorten tulee kokoontua ja esiintyä ja syljeksiä ja mölistä yleisillä pikoilla, sitä kutsutaan kanssakäymiseksi, joka kuuluu ihmisrodun pariutumisriitteihin.

Ilmeisesti et itse niitä harrastanut, koska vanhana piikana näin tekeviä halveksut.

• 6+5=21
        Pentti Hirssaari kirjoitti:

Luuletko sinä lihavaperseinen maholehmä, että lapset eivät ole arvoisiasi ja tulisi piiloutua, kun sinä kerran vuodessa haluat esiintyä sisaresi lapsille hyvänä haltiakummina.

Tottakai lasten ja nuorten tulee kokoontua ja esiintyä ja syljeksiä ja mölistä yleisillä pikoilla, sitä kutsutaan kanssakäymiseksi, joka kuuluu ihmisrodun pariutumisriitteihin.

Ilmeisesti et itse niitä harrastanut, koska vanhana piikana näin tekeviä halveksut.

Pentillä meni hieman pointti ohi nyt, kyse oli siitä kun ei maksavat asiakkaat pääse "ravintolaan" ruokailemaan. Koska Nuoriso viettää aikaa ja vie kaikki pöydät ko. Paikasta.

• Pentti Hirssaari
        6+5=21 kirjoitti:

Pentillä meni hieman pointti ohi nyt, kyse oli siitä kun ei maksavat asiakkaat pääse "ravintolaan" ruokailemaan. Koska Nuoriso viettää aikaa ja vie kaikki pöydät ko. Paikasta.

Koko kirjoituksesi oli pelkkä provo, löysin siitä noin 20 kirjoitusvirhettä, joten et ole koulutuksen omaava henkilö, valhetta myös on, että maksaville asiakkaille ei löydy tilaa, tai, että ylipäänsäkään sinä olisit maksava asiakas, olet katkera vanhapiika, joka kärsii pelkotiloista julkisilla paikoilla, ja syytät siitä ympäristöä.

Oliko siis pointtisi haukkua Mäkkäri, nuoriso, vai elämäsi ?

• kaveliiii

Koko kirjoituksesi oli pelkkä provo, löysin siitä noin 20 kirjoitusvirhettä, joten et ole koulutuksen omaava henkilö, valhetta myös on, että maksaville asiakkaille ei löydy tilaa, tai, että ylipäänsäkään sinä olisit maksava asiakas, olet katkera vanhapiika, joka kärsii pelkotiloista julkisilla paikoilla, ja syytät siitä ympäristöä.

ensinnäkin... nuorille on vaikka kuinka paljon paikkoja imatralla... ja toiseksi... sen verran mitä tuon "pentti hirssaaren" kommentteja on täältä lukenut niin en edes kehtää kirjoittaa millainen idiootti nimimerkin takana on... kaveri on ihan kuin pikkulapis joka itsee vain täällä suomi24 palstalle kun ei ole miutakaan jolle avautua.. ja KYLLÄ sinä samainen pentti... etsi tästä vaikka sata kirjoitusvirhettä...ei kiinnosta paskan vertaa!!!! totuus on vaan se että asia juuri niin kuin kirjoittaja kirjoitti...
        itse odotan sitä hetkeä kun en mahdu sinne syömään... jos ei tilaa muuten tule niin sitten niskapersotteella...

• Pentti Hirssaari
        kaveliiii kirjoitti:

ensinnäkin... nuorille on vaikka kuinka paljon paikkoja imatralla... ja toiseksi... sen verran mitä tuon "pentti hirssaaren" kommentteja on täältä lukenut niin en edes kehtää kirjoittaa millainen idiootti nimimerkin takana on... kaveri on ihan kuin pikkulapis joka itsee vain täällä suomi24 palstalle kun ei ole miutakaan jolle avautua.. ja KYLLÄ sinä samainen pentti... etsi tästä vaikka sata kirjoitusvirhettä...ei kiinnosta paskan vertaa!!!! totuus on vaan se että asia juuri niin kuin kirjoittaja kirjoitti...
        itse odotan sitä hetkeä kun en mahdu sinne syömään... jos ei tilaa muuten tule niin sitten niskapersotteella...

Moponuoriso pyyhkii tuommoisella läskiperseuhoajalla kadut kiiltäviksi, olet vanhapoikalässykkä, joka mamman helmoista huutelee.

Tule tänään Mäkkärille uhoamaan niin saat niin pataan, että lihava perseesi tärisee viikon, tuommoiset paskamahat paiskataan siltaan.
        (hirnuu vitusti)

• Pentti pikku hanipöö

Kuinkas monta kirjoitusvirhettä Pentti löysi omasta tekstistään? Ei mene Pentillä aivan kieliopillisesti oiken nuo tekstit vaikka siitä jaksaa paasata.
        (hirnuu vittuillessaan)

• ÄLLI

OLI MUUTEN OMASSA TEKSTISSÄSIKIN,ETTÄ JOS SILLÄ LÄHDETÄÄN MITTAAMAAN.

• O

Moponuoriso pyyhkii tuommoisella läskiperseuhoajalla kadut kiiltäviksi, olet vanhapoikalässykkä, joka mamman helmoista huutelee.

Tule tänään Mäkkärille uhoamaan niin saat niin pataan, että lihava perseesi tärisee viikon, tuommoiset paskamahat paiskataan siltaan.
        (hirnuu vitusti)

SAATKO JOTAIN PERVERSSIÄ TYYDYTYSTÄ KUN KIRJOITAT TÄNNE MONTA KIROSANAA PERÄKKÄIN? JO ON ILON POIKAPARALLA VÄHISSÄ.IHAN ASIALLISTA KOMMENTTIA MÄKKÄRISTÄ,OLEN ITSE HUOMANNUT SAMAN.

• Snakari

Ei se mäkkäri oo mikään muu ku pentujen tapaamispaikka,käin myös siel perheeni kans syömäs, tai yritin, ni nää v...n istujat siel etuili,veivät pöydän,helvetti jos ei maksava asiakas saa muuta kuin huonoo palveluu ja nuo stn maleksijat on olevinaa jotn vitn pomoja, nii henkilökunta koulutukseen, vai onx niil koulutus opetettu jenkkien malliin:älä puutu, älä missään nimessä, muuten menee maine.
        Mainos oli mäkkäril joku hitn burgeri joka on abaut 10 senttii paksu,kaikil kastikkeil salaateil,ja vi...t,,drive in luukult sen tilasin ni joku hiton sentin paksune "tuote"oli tilauxeni.
        Ei muuta kuin mäkkäri boikottiin ja nakkarilt lihis nakil juusto keitetty kananmuna kurkkusalaatti raakakasipuli valkkari ne ihanat kastikkeet ketsuppi sinappi jalopeno ihana palvelu.
        Suosittelen mansikkalan ja niskan nakkareita.

• En tykkää Pentistä

Kyllähän se on ihan ravintoloitsijan valinta ketä haluaa palvella. En usko että monikaan enää mielellään asioi Imatran Mäkkärillä lasten kanssa. Eihän se v-tyyli juuri aikuisenkaan ruokahalua paranna. Mutta Hyvähän se on jos joku tarjoaa nuorisolle mukavat sisätilat ajanviettoon =) Kannatetaan Makkarabaaria!

• juupajuu...

eikö tänne pitäisi laittaa ikärajat ettei tuollaiset pikkupennut kirjoittas mitä sattuu ja haukkus täällä muita... taitais käydä toisinpäin jos "herra" saapuis paikalle sinne mäkkärille...

• rockdaddy
        juupajuu... kirjoitti:

eikö tänne pitäisi laittaa ikärajat ettei tuollaiset pikkupennut kirjoittas mitä sattuu ja haukkus täällä muita... taitais käydä toisinpäin jos "herra" saapuis paikalle sinne mäkkärille...

...vaan.Siellä ei asiattomat istuskele ja sitten saa vielä vihreellä kortilla bonusta.Mutta oikeesti,lihapullat ja pottumuussi on paljon parempaa kuin hampparit.

• mkop

ovat kymmenen vuoden päästä samanlaisia "mopolle haisevia, pöydillä röhnöttäviä nuoria" mites sit suu pannaa! Jossakin nuortenkin on oltava, misään ei kyllä toivotella tervetulleeks!

• öäy

oletko käyny imatran nuorisotiloissa???? aika karmeeta kateltavaa .on seinät, mut eipä paljon muuta. ja aukikin ovat miten sattuu( ei suinkaan säännöllisesti).ois se kiva, jos ois paikka mihin mennä, ei tarvis olla teidän kunnon ihmisten riesana.

• Pentti HIrssaari
        öäy kirjoitti:

oletko käyny imatran nuorisotiloissa???? aika karmeeta kateltavaa .on seinät, mut eipä paljon muuta. ja aukikin ovat miten sattuu( ei suinkaan säännöllisesti).ois se kiva, jos ois paikka mihin mennä, ei tarvis olla teidän kunnon ihmisten riesana.

et sitten tullut vaikka odotin, tiesinhän, että olet plkkää puhetta.

ei näkynyt, eikä kuulunut. (sulle hirnuttiin)

No, peräkammarissa uhotaan, mäkkärissä kohotaan, Up Up meille, jos tajuut.

40;t ja risat (hampaat)

Ettäsä oot looreritoope.

Ai nii, unohtu, Mulla olis vielä yx RäXä: pakariin pantavana, jos kiinnostas ?????????

Mutsis ON

• ihan tavis
        öäy kirjoitti:

missä on tavisten paikat siis aikuisten ja missä vanhusten ,paikkoja on kaikille kun vaan etsii ja menee ,tosin pussikaljoja ei saa kantaa ihan joka paikkaan sisälle.

• hirvittää ihan
        Pentti HIrssaari kirjoitti:

et sitten tullut vaikka odotin, tiesinhän, että olet plkkää puhetta.

ei näkynyt, eikä kuulunut. (sulle hirnuttiin)

No, peräkammarissa uhotaan, mäkkärissä kohotaan, Up Up meille, jos tajuut.

40;t ja risat (hampaat)

Ettäsä oot looreritoope.

Ai nii, unohtu, Mulla olis vielä yx RäXä: pakariin pantavana, jos kiinnostas ?????????

Mutsis ON

ihanko tosissaan joku laittaa tuollaista viestiä tänne? pitäisköhän vaihtaa pillereitten väriä... ja tietys viel on vapaalla jalalla...huhhuh

• ymmärtävä

Olen huomannut myös, että mäkkäri täyttyy nuorista. Mutta ikinä en ole joutunut lapsieni aikaan jäämään ilman pöytäpaikkaa, sillä olen joko pyytänyt tilaa samasta pöydästä tai pyytänyt nuoria, jotka ovat syöneet niin antamaan pöytänsä perheeni käyttöön. Ikinä en ole saanut mutinoita tai ärräpäitä vastaukseksi vaan fiksujen nuorien ymmärryksen. On omasta asenteesta kiinni, kuinka saat vastapuolen reagoimaan. En uskokkaan, että nuoret kävisivät ärisemään pitämässään kantapaikassa sillä uhalla, ettei heitä enää sinne otettaisi tervetulleina vastaan.

Eikä minua haittaa, jos lapseni näkevät nuorisoa käyttäytymisineen sillä se on elämän realitya ja mitä sitä lapsilta silmiä sulkemaan. Nuoruus on nopeasti ohi ja siihen kuuluu (joillakin) pahennuksen aikaansaanti aikuisissa. Mutta tässäkin oma asenne pelastaa. Ikinä en epäröisi Imatran nuorisolta apua/ palvelusta pyytää; rehtejä nuoria ovat vaikka ulkonäkö tai esityskäytös voisi muuta kuvaa antaa.

• Pentti Hirssaari

Asiaa

• Hajuherne 666

Asiaa

Pahalle ja mopolle ja tupakalle ne veljesikin 3-4v kullan nuput sit ei voi mennä enää kukaan mäkkärille.

• 16V
        Hajuherne 666 kirjoitti:

Pahalle ja mopolle ja tupakalle ne veljesikin 3-4v kullan nuput sit ei voi mennä enää kukaan mäkkärille.

Miks yleensä pitää mennä mäkkärille pikkulastensa kanssa, jos ei tykkää nuorisosta yhtään. Koko paikkahan on just suunniteltu nuorisolle. Se on aina niin joittenkii mielestä, että omat on aina parempii kun nuo naapurin räkänokat. Kiroilee ne sunkin lapses varmasti joskus tai sit perii muuten vaan hankalan luonteen vanhemmiltaan.

• aiyvf

niin. Luovutaan vaan koskiksesta niin ei paljon vaihtoehtoja jää. Tähän asiaan on helppo vaikuttaa järjestämällä nuorille tiloja missä olla ja vaikka kokkailla itse.. Itse olen muutamia vuosia sitten ollut samassa tilanteessa noiden nuorien kanssa ja voin kertoa ettei tällä paikkakunnalla todellakaan ole nuoria varten yhtään mitään.

• Näin Imatralla 2010

Ei sitä enää maksavien asiakkaiden kannata kuin satunnaisesti käyttää drive-in kaistaa muuten saattaa kuulla jotain epäsovinnaista teinien suusta ja siinä samalla mahdollisesti sylkeä tai muuta eritettä niskaan ei kauhean hyvää mainosta kansainväliselle yritykselle ehkä olisi syytä tehdä asialle jotakin?

• burgerburger
        Näin Imatralla 2010 kirjoitti:

Ei sitä enää maksavien asiakkaiden kannata kuin satunnaisesti käyttää drive-in kaistaa muuten saattaa kuulla jotain epäsovinnaista teinien suusta ja siinä samalla mahdollisesti sylkeä tai muuta eritettä niskaan ei kauhean hyvää mainosta kansainväliselle yritykselle ehkä olisi syytä tehdä asialle jotakin?

mäkkärissä, vaikka olenkin jo melkein mummo. En muuten pelkää mopopoikia yhtään. Hyvä mopot!

Jos nuorisopuhe häiritsee,niin eikö voi sanoa henkilökunnalle?

• Imatra-2010
        burgerburger kirjoitti:

mäkkärissä, vaikka olenkin jo melkein mummo. En muuten pelkää mopopoikia yhtään. Hyvä mopot!

Jos nuorisopuhe häiritsee,niin eikö voi sanoa henkilökunnalle?

se mitään yleensä auta parasta olisi kun sielläkin olisi kaikkina aukioloaikoina vartija pitämässä järjestystä yllä ja katsomassa näiden teinien perään miten käyttäytyvät, että normaalit asiakkaat voisivat rauhassa tehdä ostoksensa ja poistua paikalta...

• o ouh

Minulla ei ole nuorisoa vastaan mikään, ihmisiä nuoret ovat siinä missä muutkin.. Itse olen 22-vuotias, joten koen olevani nuori vielä itsekkin.. Tosin olen ammattini puoleen oppinut välttämään kiroilemista varsinkin pienten lasten kuullen.. Ja mitä noihin veljen lapsiin tulee; varmasti heidän vanhempansakkin kiroilevat heidän kuullen ja oppi tulee jo sieltä.. Mutta en kyllä kauan jaksaisi (ilman pieniä lapsiakaan) kuunnella sellasta puhetta jossa joka toinen sana on v*ttu.. Erilaiset oli käytännöt mäkkärissä sillon viitisen vuotta sitten kun itse olin mopo iässä; vessaankaan ei saanut mennä jos ei ostanut mitään, saatikka sitten vaan pöytään istumaan ja hengailemaan.. Mutta ajathan muuttuu..
        Ja totta on sekin että imatralla nuorille suunnatut ajan vietto paikat ovat aika ankeita, mutta miksi asialle ei voi tehdä mitään??

• Vielä itsekin nuori
        o ouh kirjoitti:

Minulla ei ole nuorisoa vastaan mikään, ihmisiä nuoret ovat siinä missä muutkin.. Itse olen 22-vuotias, joten koen olevani nuori vielä itsekkin.. Tosin olen ammattini puoleen oppinut välttämään kiroilemista varsinkin pienten lasten kuullen.. Ja mitä noihin veljen lapsiin tulee; varmasti heidän vanhempansakkin kiroilevat heidän kuullen ja oppi tulee jo sieltä.. Mutta en kyllä kauan jaksaisi (ilman pieniä lapsiakaan) kuunnella sellasta puhetta jossa joka toinen sana on v*ttu.. Erilaiset oli käytännöt mäkkärissä sillon viitisen vuotta sitten kun itse olin mopo iässä; vessaankaan ei saanut mennä jos ei ostanut mitään, saatikka sitten vaan pöytään istumaan ja hengailemaan.. Mutta ajathan muuttuu..
        Ja totta on sekin että imatralla nuorille suunnatut ajan vietto paikat ovat aika ankeita, mutta miksi asialle ei voi tehdä mitään??

Imatra suorastaan pursuaa tyhjiä kiinteistöjä jotka ovat kaupungin omistuksessa. Miksei niitä voi antaa hyötykäyttöön? Ja eihän tilojen tarvitse olla keskustassa. Jos olisi esim. meltolassa tai muualla vähän sivummalla niin ei varmasti ainakaan häiriötä tulisi. Työpaikkoja saataisiin lisää samalla kun paikalla pitäisi olla täysi-ikäinen valvoja. Siihenkin varmasti löytyisi varmasti joku äskettäin itsekkin samoja kulmia pyörinyt esimerkiksi entinen koskiksen kävijä tms. Ja kesällähän siinä olisi jollekkin ammattikoulusta valmistuneelle kesätyöpaikka. Jos tilaa tarvitsisi remontoida niin miksei sinne voisi samalla perustaa jotain raksa-kerhoa tms niin nuoret saisivat tilasta juuri sen näköisen kuin haluavat. Näin joutsenossakin on osittain jo tehty ja toimii hyvin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe