Nainen oli synnytysosastolla synnyttämässä. Kun vauvan pää oli jo näkyvillä, kysyi hoitaja: "Oletko maannut mustan miehen kanssa?" "No olen" tunnusti synnyttäjä. Seuraavaksi tuli näkyviin vauvan vartalo, joka oli keltainen. "Oletko maannut kiinalaisen miehen kanssa?" kysyi hoitaja. "No olen" tunnusti taas synnyttäjä. Lopulta vauvan jalat tulivat esiille. Ne olivat punaiset. "Oletko maannut intiaanin kanssa" kysyi hoitaja. "No olen" tunnusti synnyttäjä nyt jo ihan nolona. Lopulta kun vauva oli kokonaan saatu ulos, hoitaja taputti sitä mahaan jotta se alkaisi itkeä. Kun vauva alkoi itkeä huokasi äiti tyytyväisenä: "Onneksi se ei sentään hauku" .
Synnytysosastolla
empire3
1
708
Vastaukset
Ja on kerrottukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472