Nainen oli synnytysosastolla synnyttämässä. Kun vauvan pää oli jo näkyvillä, kysyi hoitaja: "Oletko maannut mustan miehen kanssa?" "No olen" tunnusti synnyttäjä. Seuraavaksi tuli näkyviin vauvan vartalo, joka oli keltainen. "Oletko maannut kiinalaisen miehen kanssa?" kysyi hoitaja. "No olen" tunnusti taas synnyttäjä. Lopulta vauvan jalat tulivat esiille. Ne olivat punaiset. "Oletko maannut intiaanin kanssa" kysyi hoitaja. "No olen" tunnusti synnyttäjä nyt jo ihan nolona. Lopulta kun vauva oli kokonaan saatu ulos, hoitaja taputti sitä mahaan jotta se alkaisi itkeä. Kun vauva alkoi itkeä huokasi äiti tyytyväisenä: "Onneksi se ei sentään hauku" .
Synnytysosastolla
empire3
1
708
Vastaukset
Ja on kerrottukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681