Kaksi miestä istui kapakassa ja jutteli kotiintuloajoista ja -tavoista. Toinen sanoi: "En ymmärrä tätä. Kun tulen kapakasta pistän autosta valot pois kauan ennen kotiin kääntymistä. Sammutan moottorin heti, avaan oven varovasti, riisun kengät äänettömästi, en paiski ovia, hiivin yläkertaan kuin murtovaras ja yritän solahtaa peiton alle kuin ei mitään ja silti vaimo herää ja rupeaa jäkättämään." Toinen siihen: "Vaihda taktiikkaa. Minä soitan äänimerkkiä kun käännyn kotiin, huudatan vielä konetta ennenkuin sammutan, avaan oven isolla ryminällä ja paiskaan sen voimalla kiinni, viskon kengät minne sattuu, kilistelen laseja keittiössä ja laulan saksalaisia sotilasmarsseja isolla äänellä, rymistelen portaat ylös ja rojahdan petiin ja läimäytän vaimoa takamuksille ja huudan että nyt akka ruvetaan panemaan. Ja joka kerta vaimo nukkuu kuin tukki."
Kotiintulo
empire3
0
602
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623