Jussi oli huonolla tuulella duunissa ja narisi kaikesta. Lopuksi hänen pomonsa kyllästyi siihen ja sanoi: "Nyt riittää, nyt otat vapaata loppupäivän, menet kotiin ja rakastelet vaimon kanssa, tulet huomaamaan että se tekee sinulle hyvää ja tulet paremmalle tuulelle."
Jussi lähti, tuli takaisin seuraavana päivänä ja loisti kuin aurinko. Pomo kysyi: "No miten meni ? Jussi vastaa hymyillen: "Loistavasti, rakastelimme koko iltapäivän." Pomo tyytyväisenä: "No niinhän minä sanoinkin" Jussi otti pomoa käteen ja sanoi: "Tosi kiitos hienosta vihjeestä ja missä upeassa talossa te asuttekaan !"
Hyvä neuvo
empire3
0
531
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623