Moi!
Oon muuttanu just vähän aikaa sit Helsinkiin. Missä te yleensä hengaatte arki-iltasin tai viikonloppusin? Mitkä on kesää ajatellen parhaat puistot ja paikat? Missä kannattaa hengailla iltasin kun kahvilat menee kiinni ja on kylmä?
Kiitti vinkeistä!
Helsingin parhaat mestat??
3
2498
Vastaukset
- frfsrdfsdf
sori ku vastaan näin 2kk myöhemmin mut ei kai se mitää.. ite pidän parhaimpina paikkoina kaivopuistoo (kaivari) ja uimastadionia ympäröiviä metsiä. tietenki nuoriso hengaa paljon kampin rappusilla ja siellä on kans se katos jos sade tulee ja voithan mennä johki metroasemalle jos haluut :D mutta älä eksy metroon illalla! ihan pimee paikka täynnä sekopäitä huumehörhöjä
- aisha94
"mutta älä eksy metroon illalla! ihan pimee paikka täynnä sekopäitä huumehörhöjä "
No just...-Hei, mennää kaivarii juomaa, poltetaa röökii kampin ostarin nurkilla, mut hei, älä vaan mee metroon!!
Älä mee..jos et uskalla, ei ne kulje n. puol kahentoista jälkeen..
- Anonyymi
Nuorisotaloilla talvisin ja yökoripallo yökorishelsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621394
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553