Minulta murtui 2 viikkoa sitten nilkka joka piti sitten heti leikata.. muutamat ruuvit ja tolleen että luu luutuisi oikeaan asentoon. Ja sinne ne ruuvit kai jää :) 16 niitin kaunis arpi nilkassa.. onneksi pidän arvista vaikka tyttö olenkin :) niin.. ja jos ne ei sitten naamassa ihan ole.
2 päivää tapahtuneen jälkeen olin kyllä ihan paskana koska harrastan ahkerasti kickboxingia ja thaiboxingia ja muuta urheilua. Onneks nilkka murtui paremmin ku täysin säpäleiks. Ja jonka ansiosta sainkin tän avattavan, kevyen kipsisaappaan jonka voin ottaa aina jalasta ja tehdä päivittäiset nilkkatreenit ettei nilkka jäykisty. Töölön sairaala ainakin vielä saa multa tosi hyvä pisteet ammattitaidosta!
Oikeestaan mulla olis muutama kysymys teille jotka ootte urheilullisia, ette polta ja muutenkin ns. sellasia hyviä murtumapotilaita. Miten teillä kuntoutu nilkka tämän tapasen murtuman jälkeen, ja mitä treenejä keksitte ottaessanne saapastanne pois (toivottavasti täällä on joku sellasen kipsin saanut :) Entä oliko teillä vaikeuksia pitää painoa kurissa kun ette voinu treenata? Ite olen elänyt tosi kevyellä ruokavaliolla että kompsensoi sitten tätä makaamista.. ja tietty ahkerasti koitan tehdä töölön sairaalassa mua auttaneen ja ohjeistaneen fysioterapeutin neuvojen mukaisia harjoituksia. Lihaksethan tossa tietty surkastuu sen 20 prossaa vähintään, mutta se nyt on odotettavaa.. mutta oon vaan miettinyt.. että mitä teidän muulle kropalle saikun aikana kävi. Tuliko habaa :) jatkuvalla keppien kävelyttämisellä ympäri kaupunkia (ei mulla muutakaan tekemistä ole.. sain ton kantapäänki kipsistä menemään jo viikossa ku kävelin vähän liian innokkaasti kevään ensimmäisiin auringonsäteisiin.. mutta siitä ei onneks mitään harmia koitunu. ainakaan vielä. Mutta olisin super kiitollinen ja iloinen jos kerrotte teidän sairas/paranemiskertomuksenne!
Voimia kaikille kipsijaloille.
t. H81
avatta kipsisaapas
+2
0
826
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442