en tunne yhtään raajarikkoa, joten kertokaa itse :)
Ovatko vamskut yksinäisiä?
4
404
Vastaukset
- Prominent
Yksinäisyyttä on monenlaista...
Mieluiten yksin kuin honossa seurassa...- TRyveller
Tuli tuossa pyörähdettyä kylillä. Meni aamuun ja pitkälle, ei ollut vaimo kovinkaan ymmärtäväinen, vaikka yhteiseloa on likimain 30 vuotta. Olihan siinä taas yksinäinen olo, ei tarjoiltu aamupalaa, eikä senpuolen päivällistäkään. Kattellaan taas huomenna, voi olla että avio onni taas kukkii ja miksei kukkisi. Kyllä tää tästä.
se osa vammaisista varmasti on yksinäisiä, jotka kuvittelee että se vamma oikeuttaa olemaan huolehtimatta ihmissuhteista omalta osaltaan. Siis ei todellakaan riitä että vammaton kaveri yksinään käy vammaisen luona, ja vammainen vain istua nakottaa kotona, sellainen "kaveruus" loppuu kyllä alle aikayksikön. Kyllä se on vammaisenkin velvollisuus huolehtia kaveruuden säilymisestä itsekin käymällä vammattoman kaverin luona. Tietysti on olemassa neliraajahalvaantuneita, joille tuo kaverisuhteista huolehtiminen omalta osaltaan on suht hankalaa, mutta siis esim. selkäydinvammaiset joilla yläkerta toimii täysin, suosittelisin että tekisivät edellä mainitsemallani tavalla. Ettei tuu turhaa syrjintää, ja kusipään mainetta paitsi itselle, myös muille vammaisille. Niin, tietysti näistä neliraajatyypeistä vois kuvitella, että nekin on aikas yksinäisiä, paitsi että sille ei oikein mahda mitään :(
- ATDT'2
Kavereita on, mutta helposti sitä jää vain kotiin, koska ei usko löytävänsä elämänsä kumppania ainakaan baareista ja muualta.
Parin harrastuksen parista olen löytänyt juttuseuraa, muttei vielä mitään vakavampaa.
Ei vammaisuus pakota yksinäisyyteen, mutta on se kyllä selkeästi riskitekijä, koska kaikki on pikkaisen hankalampaa kuin jos ei vammaa olisi hankaluutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483