... sinisilmäisesti sen, että Hannun matkustuskielto olisi peruttu kokonaaan (siis hän saisi poistua ulkomaille ihan mihin vaan), kuten Sanomat24-sivuilla kerrotaan, niin ihmetelkää, jotta miksi sitä käräjien 12.4.2010 päätöstä ei ole voitonriemuisesti skannattu nettiin näkyville ihan kokonaisuudessaan? Sehän olisi valtava, suorastaan riemuvoitto pulustajille. Miksi niin ei kuitenkaan tehdä?
Miksi EOK ei itse tiedota noinkin merkittävästä asiasta sivuillaan, vaan laittaa linkin juttuun Sanomat24-hurlum-hei-sivuille? Vastuunko ja lähestyvien vaalien vuoksi? Onko todellakin EOK:n toiminta vajonnut niin alhaiselle tasolle, että täytyy noin ikäänkuin piiloviestittää jäsenille vaalien edellä niin, että molemmat osapuolet, sekä vanhat EOK:laiset ja winkkarit, olisivat tyytyväisiä ja äänestäisivät joidenkin huru-ukkojen tahdon mukaisesti vaaleissa.
PS. Kuinkahan kauan tää saa olla täällä?
Ja mitaan ette voi...
Ennenkuin uskotte ...
46
1268
Vastaukset
- päälle, kun
huomaa että vatustelu valui tässä(kin) asiassa hukkaan? vivuttaako?
- lol lolloooo
Siis matkustus mahdollisuus Suomessa voi olla rajoitteeton, mutta passia Hannulle ei varmasti ole annettu, älkää nyt edes yrittäkö puhua paskaa, koska mitäs mieltä olisi antaa rikolliselle passi, kun se pian pannaan linnaan 5-7vuotta.
EOK vääristelee taas!- aukeeko silmät
Ei ole EOK vääristellyt asioita.
Eihän rikolliselle passia annettaisikaan takaisin, Hannu sen kuitenkin sai, eli mikä on johtopäätös?
Taitaa adaa ja Clusoa (ja montaa muutakin) "hieman" närästää kun huomaatte olleenne auttamattomasti kahvilla KRP:n ja median vietävänä.
Ps.Cluso voisi taas kertoa miten WC case on niputettu huhtikuun aikana ja Kailajärvi muut konnat on tiilenpäitälukemassa... vai miten se meni, koskas ne Cluson synttärit olikaan =) - --400 %
aukeeko silmät kirjoitti:
Eihän rikolliselle passia annettaisikaan takaisin, Hannu sen kuitenkin sai, eli mikä on johtopäätös?
Taitaa adaa ja Clusoa (ja montaa muutakin) "hieman" närästää kun huomaatte olleenne auttamattomasti kahvilla KRP:n ja median vietävänä.
Ps.Cluso voisi taas kertoa miten WC case on niputettu huhtikuun aikana ja Kailajärvi muut konnat on tiilenpäitälukemassa... vai miten se meni, koskas ne Cluson synttärit olikaan =)Tämmönenkin kaveri kun ei kerran käy kenenkään hengenpäälle, kyllä virkavalta hänet kahtellee sitten, kun sellainen tarves on, haravia on jokapuolella sekä hyvät tierotuslaitteen, paisunnat näyttää olevan laskusuunas.
- moneyyyyyy
mutta missä sijoittajien rahat on?MISSÄ ON RAHAT?
- sitten päätti
Ps.Cluso voisi taas kertoa miten WC case on niputettu huhtikuun aikana ja Kailajärvi muut konnat on tiilenpäitälukemassa... vai miten se meni, koskas ne Cluson synttärit olikaan =)periaatteen miehenä ensin pakoilla 9kk, sitten istua päälle 12kk vankilassa ja nyt vasta kumota todisteet epäilyistä???
Jep, jep. Todella uskottavaa. - passi tallessa
moneyyyyyy kirjoitti:
mutta missä sijoittajien rahat on?MISSÄ ON RAHAT?
Hannulla on vankipassi ja simpassi.....
- rampe.
passi tallessa kirjoitti:
Hannulla on vankipassi ja simpassi.....
kompassi.
- AdaFlink
Ps.Cluso voisi taas kertoa miten WC case on niputettu huhtikuun aikana ja Kailajärvi muut konnat on tiilenpäitälukemassa... vai miten se meni, koskas ne Cluson synttärit olikaan =)... tietoa pihdattiin 4 päivää? Yleensähän se on ollut niin, että käräjäoven tuskin sulkeuduttua kaikki on heti kirjoitettu hurlum-hei-sivustoille (EOK ja Sanomat24). Ai siksikö, että odotettiin viikonloppua, jotta käräjäoikeuden kanslia ehtii mennä kiinni, ettei kukaan pääse tarkistamaan tiedon todenperäisyyttä? Jos noin on, niin mihin siinä pyritään? Mulla on kyllä omat veikkaukseni.
Luulis nyt tuollaisen jymypaukun olleen mediassakin. Hekään eivät kait julkaise sitä, koska eivät voi tarkistaa asiaa.
Joten miksi "tietoa" pihdattiin?
Ja mitaan ette voi... - tsärppi
AdaFlink kirjoitti:
... tietoa pihdattiin 4 päivää? Yleensähän se on ollut niin, että käräjäoven tuskin sulkeuduttua kaikki on heti kirjoitettu hurlum-hei-sivustoille (EOK ja Sanomat24). Ai siksikö, että odotettiin viikonloppua, jotta käräjäoikeuden kanslia ehtii mennä kiinni, ettei kukaan pääse tarkistamaan tiedon todenperäisyyttä? Jos noin on, niin mihin siinä pyritään? Mulla on kyllä omat veikkaukseni.
Luulis nyt tuollaisen jymypaukun olleen mediassakin. Hekään eivät kait julkaise sitä, koska eivät voi tarkistaa asiaa.
Ja mitaan ette voi...Adan tulisi ottaa tunteja luetun ymmärtämisessä.
Kavoniushan kertoo Kailajärven saaneen tiedon matkustuskieltonsa päättymisestä poliisin tiedostoista, siis ei käräjäoikeuden päätöksestä.
Myös viranomaisten tiedottamisissa ja median uutisoinneissa Ada ei näköjään ole huomannut mitään outoa.
Nimittäin krp:n ja median on vaikeampi tiedottaa jotakin positiivista WinCapitasta kuin poliitikkojen muistaa vaalirahoitussotkujaan. Ja silloin lähennellään jo mission impossiblea.
Tietoa ei varmaankaan ole pihdannut Kailajärvi tai Kavonius.
Looginen selitys tuolle on se, että Kailajärven tutkintapöytäkirjaa on kirjoitettu tuolta osin puhtaaksi 12.4 ja sen jälkeen se on lähetetty Kailajärvelle vastineen antoa varten.
Hopihopi, Ada, tunneille.... - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Adan tulisi ottaa tunteja luetun ymmärtämisessä.
Kavoniushan kertoo Kailajärven saaneen tiedon matkustuskieltonsa päättymisestä poliisin tiedostoista, siis ei käräjäoikeuden päätöksestä.
Myös viranomaisten tiedottamisissa ja median uutisoinneissa Ada ei näköjään ole huomannut mitään outoa.
Nimittäin krp:n ja median on vaikeampi tiedottaa jotakin positiivista WinCapitasta kuin poliitikkojen muistaa vaalirahoitussotkujaan. Ja silloin lähennellään jo mission impossiblea.
Tietoa ei varmaankaan ole pihdannut Kailajärvi tai Kavonius.
Looginen selitys tuolle on se, että Kailajärven tutkintapöytäkirjaa on kirjoitettu tuolta osin puhtaaksi 12.4 ja sen jälkeen se on lähetetty Kailajärvelle vastineen antoa varten.
Hopihopi, Ada, tunneille....... niin, että käräjillä asiankäsittelyssä on epäillyn edustaja paikalla pitämässä päämiehensä puolia. Onko tämä sitten jokin poikkeustapaus?
AdaFlink kirjoitti:
... niin, että käräjillä asiankäsittelyssä on epäillyn edustaja paikalla pitämässä päämiehensä puolia. Onko tämä sitten jokin poikkeustapaus?
Ja mitaan ette voi...Edelleen, Adaseni, käy niillä tunneilla.
Ei tutkinnanjohtajan tarvitse ( ainakaan tässä tapauksessa ) hakea käräjäoikeudelta päätöstä itse vaatimiinsa pakkotoimiin.
Ja kyllä, tämä on poikkeustapaus ja tästä tulee vielä enemmän poikkeustapaus.
Hushus, tunneille siitä... - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Edelleen, Adaseni, käy niillä tunneilla.
Ei tutkinnanjohtajan tarvitse ( ainakaan tässä tapauksessa ) hakea käräjäoikeudelta päätöstä itse vaatimiinsa pakkotoimiin.
Ja kyllä, tämä on poikkeustapaus ja tästä tulee vielä enemmän poikkeustapaus.
Hushus, tunneille siitä...... hänen edustajalleen ei siis oltu ilmoitettu ollenkaan, että Hannun asia on käsiteltänä sinä ja sinä päivänä (12.4.2010)? Ihan vaan viran omais rikolliset päättivät iloisesti yllättää Hannun kumoamalla matkustuskiellon kokonaan, vai?
AdaFlink kirjoitti:
... hänen edustajalleen ei siis oltu ilmoitettu ollenkaan, että Hannun asia on käsiteltänä sinä ja sinä päivänä (12.4.2010)? Ihan vaan viran omais rikolliset päättivät iloisesti yllättää Hannun kumoamalla matkustuskiellon kokonaan, vai?
Ja mitaan ette voi...Kas, lamppu syttyy sen, viisaan eläimen.
- AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Kas, lamppu syttyy sen, viisaan eläimen.
... mikään vastaus. Etkö uskalla sanoa mitään muuta? Pelkäätkö, että jäisit valehtelusta kiinni?
AdaFlink kirjoitti:
... mikään vastaus. Etkö uskalla sanoa mitään muuta? Pelkäätkö, että jäisit valehtelusta kiinni?
Ja mitaan ette voi...Eikä kun sinä jäit kiinni luetun ymmärtämättömyydestä.
Marsmars tunneille siitä. - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Eikä kun sinä jäit kiinni luetun ymmärtämättömyydestä.
Marsmars tunneille siitä.... sulta välttelyä. Mistä johtuu ettet osaa vastata/kommentoida mitään muuta?
AdaFlink kirjoitti:
... sulta välttelyä. Mistä johtuu ettet osaa vastata/kommentoida mitään muuta?
Ja mitaan ette voi...Kysäseppä ensin jotain, mikä mieltäsi vaivaa.
Minä vastaan kyllä. - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Kysäseppä ensin jotain, mikä mieltäsi vaivaa.
Minä vastaan kyllä.... tässä ketjussa on paljon mun esittämiä kysymyksiä, joihin olet karttanut vastaamasta, joten aloittaisit niistä.
AdaFlink kirjoitti:
... tässä ketjussa on paljon mun esittämiä kysymyksiä, joihin olet karttanut vastaamasta, joten aloittaisit niistä.
Ja mitaan ette voi..." miksi sitä käräjien 12.4.2010 päätöstä ei ole voitonriemuisesti skannattu nettiin näkyville ihan kokonaisuudessaan? Sehän olisi valtava, suorastaan riemuvoitto pulustajille. Miksi niin ei kuitenkaan tehdä?"
- kyse ei ole mielestäni käräjien päätöksestä, vaan esitutkintapöytäkirjan osasesta
"Miksi EOK ei itse tiedota noinkin merkittävästä asiasta sivuillaan, vaan laittaa linkin juttuun Sanomat24-hurlum-hei-sivuille? Vastuunko ja lähestyvien vaalien vuoksi? Onko todellakin EOK:n toiminta vajonnut niin alhaiselle tasolle, että täytyy noin ikäänkuin piiloviestittää jäsenille vaalien edellä niin, että molemmat osapuolet, sekä vanhat EOK:laiset ja winkkarit, olisivat tyytyväisiä ja äänestäisivät joidenkin huru-ukkojen tahdon mukaisesti vaaleissa."
- en tiedä, en osaa sanoa ja en usko
"PS. Kuinkahan kauan tää saa olla täällä?"
- uskoisin sinun poistavan tämän ketjun jossakin vaiheessa
"Etkö uskalla sanoa mitään muuta? Pelkäätkö, että jäisit valehtelusta kiinni?"
- pelkuruus ei ole toinen minäni, sijoitinhan WinCapitaankin
Noihin muihin kysymyksiisi jo vastasinkin.
Ja eiku tunneille. - Jäsen 4003
AdaFlink kirjoitti:
... tietoa pihdattiin 4 päivää? Yleensähän se on ollut niin, että käräjäoven tuskin sulkeuduttua kaikki on heti kirjoitettu hurlum-hei-sivustoille (EOK ja Sanomat24). Ai siksikö, että odotettiin viikonloppua, jotta käräjäoikeuden kanslia ehtii mennä kiinni, ettei kukaan pääse tarkistamaan tiedon todenperäisyyttä? Jos noin on, niin mihin siinä pyritään? Mulla on kyllä omat veikkaukseni.
Ja mitaan ette voi...Seuratkaa te vain uutisia ja mtv 3:sta,siellähän se totuus on.
Hyvää kevättä(nauraa paskaisesti).....teille hän. - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
" miksi sitä käräjien 12.4.2010 päätöstä ei ole voitonriemuisesti skannattu nettiin näkyville ihan kokonaisuudessaan? Sehän olisi valtava, suorastaan riemuvoitto pulustajille. Miksi niin ei kuitenkaan tehdä?"
- kyse ei ole mielestäni käräjien päätöksestä, vaan esitutkintapöytäkirjan osasesta
"Miksi EOK ei itse tiedota noinkin merkittävästä asiasta sivuillaan, vaan laittaa linkin juttuun Sanomat24-hurlum-hei-sivuille? Vastuunko ja lähestyvien vaalien vuoksi? Onko todellakin EOK:n toiminta vajonnut niin alhaiselle tasolle, että täytyy noin ikäänkuin piiloviestittää jäsenille vaalien edellä niin, että molemmat osapuolet, sekä vanhat EOK:laiset ja winkkarit, olisivat tyytyväisiä ja äänestäisivät joidenkin huru-ukkojen tahdon mukaisesti vaaleissa."
- en tiedä, en osaa sanoa ja en usko
"PS. Kuinkahan kauan tää saa olla täällä?"
- uskoisin sinun poistavan tämän ketjun jossakin vaiheessa
"Etkö uskalla sanoa mitään muuta? Pelkäätkö, että jäisit valehtelusta kiinni?"
- pelkuruus ei ole toinen minäni, sijoitinhan WinCapitaankin
Noihin muihin kysymyksiisi jo vastasinkin.
Ja eiku tunneille.... niin olen aina ilmoittanut siitä. Olen tässä taannoin poistanut "vastalauseena" ylläpidon toimille jonkin verran viestejäni ja niistäkin ilmoitin reilusti etukäteen. Lisäksi, jos itse poistaisin, niin otsikko jäisi näkyviin ja siihen tulisi teksti: "kirjoittaja on itse poistanut viestin", joten siitäkin huomaisit, että olen itse poistanut. Kummasti ne mun kirjoitukset aina tuppaa pulustajien ylläpidolle vinkumisen jälkeen häviävän.
Nythän te höynät sitten näätte messiaanne seuraavassa hurlum-hei-kokouksessa ja sehän lienee EOK:n pippalot (oliko ne ensiviikon loppuna?). Hannulla ei voi olla niin kovia työkiireitä, etteikö se pääsisi noinkin tärkeään tilaisuuteen. Mitään estettähän sille ei nyt pitäisi olla vai? Eli mitkään selittelyt ei kelpaa, jos Hannu ei saavu paikalle kunnioittamaan niinkin tärkeää tapahtumaa.
Ja mitaan ette voi... - Passisi
Ps.Cluso voisi taas kertoa miten WC case on niputettu huhtikuun aikana ja Kailajärvi muut konnat on tiilenpäitälukemassa... vai miten se meni, koskas ne Cluson synttärit olikaan =)annettaisi passia takaisin.Melkoinen väite, kun 999,99 promillea rikollisista edes otetaan passia pois. Kyllä on kapitaateilla ihan oma oikeusjärjestys.Edes Fryckmanilla tai Maija lahtisella ei ole matkustuskieltoa. Se annataan vain kaikkein epärehellisimmille pakoilijoille, joiden epäillään jatkavan rikoksia tai pakenevan kuulusteluja,kuten Hannu,Pipe ja Timo.
- 4+17
On käsittämätöntä toimintaa avaajalta, joka on kirjallinen varas.
Laki kirjallisen varkauden osalta on ennallaan.- tosiaankin
käsittämätöntä, miten jaksat jatkuvasti tehdä kirjallisia varkauksia. Heti nimimerkistä alkaen. Mistä nyt pöllit tuon 4 17? Ei taatusti ollut omaa keksintöäsi.
että poliisi on virittänyt tämän vapautuksen.
Hannu on sitoutunut täysillä uuteen capitaan eikä luonnollisestikaas voi livistää mihinkään.
Mitähän livistämisestä positiivista seuraisi?- 44-pari
kaveri lupasi palvelusta palkaksi 1,5-markka, tekijä kuitenkin meinasi että kyllä hän haluaa kokonaisen markan.
H-lla on pieni paja, jossa on vähät ja vanhahtavat työkalut, ihmetellä täytyy silti tänne löytyy uskovia luottavaisia asiakaita, se on sitä eläman erikoisuuta enustamattomuutta, samaa touhua kuin muurahaispesällä ja keko nousee. - Jäsen 4003
44-pari kirjoitti:
kaveri lupasi palvelusta palkaksi 1,5-markka, tekijä kuitenkin meinasi että kyllä hän haluaa kokonaisen markan.
H-lla on pieni paja, jossa on vähät ja vanhahtavat työkalut, ihmetellä täytyy silti tänne löytyy uskovia luottavaisia asiakaita, se on sitä eläman erikoisuuta enustamattomuutta, samaa touhua kuin muurahaispesällä ja keko nousee...........joka on livistänyt,on tämä cluso,......paskaista naurua vääntää hän,teille.
- Siksi siksi
Mikset itse soita poliisille ja kysy asiaa jos kerran epäilet tiedotteen paikkaansapitävyyttä?
- no joo..
kyllä heti huomenaamulla. Katsotaan mitä ovat mieltä. Emäntä menee töihin 08:00 ja heitän hänet sinne. Epäilisin, että noin 08:15 voi vastata, mitä sanoivat.
- voiadaada
Kuuleppas ada,sinä saat sen selville itsekkin aika pienellä vaivalla.ei sitä tartte tänne skannata.Tässä huomaa taas sen että et itse vaivaudu ottamaan asioista selvää,olet vain tämän suolipalstan tietojen varassa.
Ja mitään et voi.... - Hutkinnanjohtaja
Oletpas Ada nyt hakoteillä. Käräjät ei päätä matkustuskiellon purkamisesta. Sen tekee tässä vaiheessa tutkinnanjohtaja tarvittaessa yhteistyössä syyttäjän kanssa. Passikin on annettu takaisin.
- tuo Hanskin
matkustuskielto ollutkaan päättynyt.
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13250&Itemid=196
Vai että oli saanut passinkin takaisin? - LOPU !
tuo Hanskin kirjoitti:
Vai että oli saanut passinkin takaisin?Taas loistava esimerkki Plontzojen Capitaatti uskosta asioihin. Kohta aukee ja Handekin on saanut passin takaisin.
Ei aukee koskaan eikä ole Handella passia. - LuetunYmmärrys
tuo Hanskin kirjoitti:
Vai että oli saanut passinkin takaisin?Tsärppi -huhuu,
Sinä opetit lukutaitoa tuosta passiasiasta - missä Tsärppi luuraa, huhuu.
Näin ne wc-pellet häviää kuin kusi lumeen- aina. - tsärppi
LuetunYmmärrys kirjoitti:
Tsärppi -huhuu,
Sinä opetit lukutaitoa tuosta passiasiasta - missä Tsärppi luuraa, huhuu.
Näin ne wc-pellet häviää kuin kusi lumeen- aina.Edelleen korostan tuota luetun ymmärtämistä.
Passiasiasta en ole sanonut sanaakaan.
Aikaisemmin kirjoitin siitä, mistä Kailajärvi oli saanut tiedon matkustuskiellon päättymisestä, käräjäoikeuden päätöksestäkö vai poliisin tiedostoista.
Poliisihan on nyt itse myöntänyt virheensä.
"Kailajärvi sai viime viikolla yllättäen poliisilta tiedon, että häntä koskeva matkustuskielto on päättynyt. "Sain poliisilta vahvistuksen matkustuskiellon päättymisestä kirjallisesti"."
Tuo tieto on nyt muuttunut poliisin myöntämän virheen johdosta päinvastaiseksi, viikon kuluttua asia voi olla taas kumminpäin vain. - AdaFlink
tsärppi kirjoitti:
Edelleen korostan tuota luetun ymmärtämistä.
Aikaisemmin kirjoitin siitä, mistä Kailajärvi oli saanut tiedon matkustuskiellon päättymisestä, käräjäoikeuden päätöksestäkö vai poliisin tiedostoista.
"Kailajärvi sai viime viikolla yllättäen poliisilta tiedon, että häntä koskeva matkustuskielto on päättynyt. "Sain poliisilta vahvistuksen matkustuskiellon päättymisestä kirjallisesti"."
Tuo tieto on nyt muuttunut poliisin myöntämän virheen johdosta päinvastaiseksi, viikon kuluttua asia voi olla taas kumminpäin vain.... mitä Sanomat24 kirjoitti Hannun matkustuskiellon päättymisestä ei Juntusen setä vaivaudu tarkistamaan, niin se todellakin osoittaa, jotta millanen "tietotoimisto" Sanomat24 on. Sehän on pahempi, kuin "keltainen lehdistö".
Mä melkein uskoisin, että asia onkin tarkistettu ennen julkaisua, mutta kun tietää noiden hemmojen kierouden päättivät revitellä siihen asti, kunnes viranomaiset oikaisee asian. Olis nyt ainakin Hannun luullu hämmästelevän ja pirauttaneen poliisille. Tiesikö EOK totuuden, mutta ei uskaltanut näin vaalien alla ottaa riskiä ja siksi ei julkaissut juttua, vaan antoi juoksupojan revitellä hetken?
Siis kertakaikkisen epäluotettavat tahot (EOK ja Sanomat24) ja jotkut ihan tosissaan uskoo moisiin puljuihin. Kyllä se maalaisjärki on tyystin kadonnut joiltain.
Ja mitaan ette voi... - Luetunymmärräys
tsärppi kirjoitti:
Edelleen korostan tuota luetun ymmärtämistä.
Tuo tieto on nyt muuttunut poliisin myöntämän virheen johdosta päinvastaiseksi, viikon kuluttua asia voi olla taas kumminpäin vain.Kummasti se menee sinulla sinne seliselipuolelle nyt . Ja poliisi se on tietysti aina väärässä ja tekee ne virheet.
Oliskohan se parasta kaivaa se kirjallinen vahvistus esille ensin. Sinulla tuppaa tuo selitys muuttumaan aika liukkaasti. Se taitaa olla se kirjallinen vahvistus yhtä faktaa kuin Arton nauhoitteet.
Onko vaikeaa myöntää, että Ada-kulta oli 100% oikeassa ihan alusta alkaen, onko? - 3 v
Luetunymmärräys kirjoitti:
Kummasti se menee sinulla sinne seliselipuolelle nyt . Ja poliisi se on tietysti aina väärässä ja tekee ne virheet.
Oliskohan se parasta kaivaa se kirjallinen vahvistus esille ensin. Sinulla tuppaa tuo selitys muuttumaan aika liukkaasti. Se taitaa olla se kirjallinen vahvistus yhtä faktaa kuin Arton nauhoitteet.
Onko vaikeaa myöntää, että Ada-kulta oli 100% oikeassa ihan alusta alkaen, onko?Matkustuskielto uusittiin 2 kk välein oikeudessa, siten vaan ei tullut kutsua oikeuteen, eli matkustuskielto päättyi.
Onko käytäntö sitten muttunut v. 2007 ? - tsärppi
Luetunymmärräys kirjoitti:
Kummasti se menee sinulla sinne seliselipuolelle nyt . Ja poliisi se on tietysti aina väärässä ja tekee ne virheet.
Onko vaikeaa myöntää, että Ada-kulta oli 100% oikeassa ihan alusta alkaen, onko?Ei poliisi aina ole väärässä, mutta jos krp anteeksipyynnön kera myöntää virheensä, niin kai se on uskottava. Sinulla näyttäisi tuo usko poliisiin olevan heikommalla kantilla kuin minulla. Tai sitten vikaa on siellä luetun ymmärtämispuolella.
"Onko vaikeaa myöntää, että Ada-kulta oli 100% oikeassa ihan alusta alkaen, onko? "
Ei ole yhtään vaikeaa myöntää. Ada sanoi, ettei kannata uskoa sinisilmäisesti tuota Kailajärven matkustuskiellon päättymistä. Oikeassa oli. Mutta tämän hetkisten ja poliisin vahvistamien tietojen mukaan väärillä perusteilla.
Ja väärässä oli Ada siinäkin, kun käsitti tuon tiedon tulleen käräjäoikeudelta.
Sitä en tiedä, onko Ada oikeassa, kun epäilee Kailajärven, Kavoniuksen ja kumppaneiden olleen tietoisia tuosta krp:n virheestä uutista julkaistessaan. Itse en siihen usko. - kanttura ojassa
tsärppi kirjoitti:
Ei poliisi aina ole väärässä, mutta jos krp anteeksipyynnön kera myöntää virheensä, niin kai se on uskottava. Sinulla näyttäisi tuo usko poliisiin olevan heikommalla kantilla kuin minulla. Tai sitten vikaa on siellä luetun ymmärtämispuolella.
"Onko vaikeaa myöntää, että Ada-kulta oli 100% oikeassa ihan alusta alkaen, onko? "
Ei ole yhtään vaikeaa myöntää. Ada sanoi, ettei kannata uskoa sinisilmäisesti tuota Kailajärven matkustuskiellon päättymistä. Oikeassa oli. Mutta tämän hetkisten ja poliisin vahvistamien tietojen mukaan väärillä perusteilla.
Sitä en tiedä, onko Ada oikeassa, kun epäilee Kailajärven, Kavoniuksen ja kumppaneiden olleen tietoisia tuosta krp:n virheestä uutista julkaistessaan. Itse en siihen usko.et varmasti usko kun sinulla on oma lehmä ojassa ja pahasti
- Luetunymmärrys
tsärppi kirjoitti:
Ei poliisi aina ole väärässä, mutta jos krp anteeksipyynnön kera myöntää virheensä, niin kai se on uskottava. Sinulla näyttäisi tuo usko poliisiin olevan heikommalla kantilla kuin minulla. Tai sitten vikaa on siellä luetun ymmärtämispuolella.
Sitä en tiedä, onko Ada oikeassa, kun epäilee Kailajärven, Kavoniuksen ja kumppaneiden olleen tietoisia tuosta krp:n virheestä uutista julkaistessaan. Itse en siihen usko." Ada oli oikeassa mutta väärin perustein". Hahhaa - sinä se jaksat kiemurrella.
Oikeassa voi olla vain, jos on oikeassa oikein perustein - viidakon sananlaskuja.
Petteri tietää tasan tarkkaan miten matkustuskielto määrätään, miksi ja myös sen, miten sitä jatketaan. Asianajajan tulee pysyä totuudessa, mutta Petteripä ei kuulukaan asianajajaliittoon - olenko väärässä vai onko jälleen vika luetunymmärtämisessä? - tsärppi
Luetunymmärrys kirjoitti:
" Ada oli oikeassa mutta väärin perustein". Hahhaa - sinä se jaksat kiemurrella.
Oikeassa voi olla vain, jos on oikeassa oikein perustein - viidakon sananlaskuja.
Petteri tietää tasan tarkkaan miten matkustuskielto määrätään, miksi ja myös sen, miten sitä jatketaan. Asianajajan tulee pysyä totuudessa, mutta Petteripä ei kuulukaan asianajajaliittoon - olenko väärässä vai onko jälleen vika luetunymmärtämisessä?Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että meidän kaikkien tulisi pysyä totuudessa.
Vastaan kuitenkin vain itsestäni. - 00000000000000000000
AdaFlink kirjoitti:
... mitä Sanomat24 kirjoitti Hannun matkustuskiellon päättymisestä ei Juntusen setä vaivaudu tarkistamaan, niin se todellakin osoittaa, jotta millanen "tietotoimisto" Sanomat24 on. Sehän on pahempi, kuin "keltainen lehdistö".
Mä melkein uskoisin, että asia onkin tarkistettu ennen julkaisua, mutta kun tietää noiden hemmojen kierouden päättivät revitellä siihen asti, kunnes viranomaiset oikaisee asian. Olis nyt ainakin Hannun luullu hämmästelevän ja pirauttaneen poliisille. Tiesikö EOK totuuden, mutta ei uskaltanut näin vaalien alla ottaa riskiä ja siksi ei julkaissut juttua, vaan antoi juoksupojan revitellä hetken?
Siis kertakaikkisen epäluotettavat tahot (EOK ja Sanomat24) ja jotkut ihan tosissaan uskoo moisiin puljuihin. Kyllä se maalaisjärki on tyystin kadonnut joiltain.
Ja mitaan ette voi...ataraili,ne pillerit ?
- AdaFlink
00000000000000000000 kirjoitti:
ataraili,ne pillerit ?
... muistutit. Multa on magnesiumpillerit ottamatta. Huomenna muuten lenkillä saattaa pohje krampata. Kiitti vielä kerran.
Ja mitaan ette voi... - anja fling
tsärppi kirjoitti:
Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että meidän kaikkien tulisi pysyä totuudessa.
Vastaan kuitenkin vain itsestäni.krp kokeili kepillä jäätä,arveli hannun kokeilevan kadota heti.mutta kirves kilahti heti kiveen oli hannu vaan niin kova jätkä että sanoi ettei kiireiltä jouda minnekkään.on se ovelaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155