Moi
Saako jostain tilattua/ostettua suhteellisen halvalla korttipakkoja joissa olisi joku oma kuva tai jotain vastaavaa? Mielellään Suomessa tai jossain tässä lähellä niin ei olisi postituskulut niin korkeat tai vielä parempaa jos se olisi Helsingissä ja voisi itse hakea paikan päältä ne niin ei tulisi noita postituskuluja ollenkaan
Kiitos etukäteen :)
Kustomoituja pelikortteja?
korttipelaaja
1
437
Vastaukset
- OmatKortit
Photoboxin sivuilta on ollut mahdollista tilata pelikortteja omalla kuvalla varustettuna. Olin tilausaikeissa itsekin mutta eipä löytynytkään kotteja. Asiakaspalvelusta sanoivat että panevat kortit takaisin noin kolmen viikon kuluttua. Toivottavasti pitää paikkansa.
http://fi.photobox.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205424Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h59805- 67759
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668