.
onko jossain jo tarjolla toimiva systeemi jossa puhelut voi välittää 3G/UMTS palvelun kautta?
Eli kaikki puhelut kympillä kuussa?????
.
Puhelut 3G
4
534
Vastaukset
- Linux3G
Skype on, paitsi siinäkin tulee pieni liäs Skype in- ja Skype out -palveluista.
- ASIAA:::.!!%#?+
.
ja kyllähän sieltä sauniksen sivuilta löytyi selkeät ohjeet miten rekisteröidä "internet" puhelinnumero sauniksella
Luuristakin löytyi sip protokolla ja Fring soitto-ohjelma Nokia storesta
. - RGW
ASIAA:::.!!%#?+ kirjoitti:
.
ja kyllähän sieltä sauniksen sivuilta löytyi selkeät ohjeet miten rekisteröidä "internet" puhelinnumero sauniksella
Luuristakin löytyi sip protokolla ja Fring soitto-ohjelma Nokia storesta
.Tervehdys,
olen käyttänyt molempia ja ne myös toimivat varsin hyvin.Skype-Skype erittäin hyvin N900 puhelimellani sekä Linux koneissani (Ubuntu8.04 LTS tai 10.4 LTS mini koneessa.)
Saunalahden nettipuhelin ohjelma toimii myös erittin hyvin tietokoneen ja Siemens C340 avulla,jopa Natin takaa..
N900 puhelimessa SL-nettipuhelin toimii myös 3g verkossa äänen osalta hyvin,kotona käutän sitä kyllä kotiverkon avulla jolloin voin sillä puhua myös video puheluja.3 G verkossa kuvaa ei kannata käyttää vaikka saattaakin joskus onnistua ?
T:RGW - RGW
RGW kirjoitti:
Tervehdys,
olen käyttänyt molempia ja ne myös toimivat varsin hyvin.Skype-Skype erittäin hyvin N900 puhelimellani sekä Linux koneissani (Ubuntu8.04 LTS tai 10.4 LTS mini koneessa.)
Saunalahden nettipuhelin ohjelma toimii myös erittin hyvin tietokoneen ja Siemens C340 avulla,jopa Natin takaa..
N900 puhelimessa SL-nettipuhelin toimii myös 3g verkossa äänen osalta hyvin,kotona käutän sitä kyllä kotiverkon avulla jolloin voin sillä puhua myös video puheluja.3 G verkossa kuvaa ei kannata käyttää vaikka saattaakin joskus onnistua ?
T:RGWViitaten erelliseen viestiini Skype Out sekä Sauniksen hinnastot löytyvät palvelun tarjoajien hinnastoista.
Mielestäni kotimaan lankapuhelimiin soitettaessa Skype Out on hieman edullisempi !
T:RGW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623