Hei
Onko lukijakunnalla tietoa päteveästä isännöistsijätoimistosta joka voisi hoitaa hki/kallion alueella olevaa
kiinteistöä (nykyinen kun vääristelee, valehtelee ja on toiminut vastoin päätöksiä sekä sopimuksia).
Vaatimuksena olisi ainostaan löytää isännöitsijä/toimisto joka tekee työnsä noudattaen
hyviä yritys-ja isännöintitapoja/yleisiä käytöstapoja ja myös tuntisi rakennustekniikkaa eli
olisi myös ammattitaitoinen johon ei pelkkä auktorisointi selkeästi riitä.
Onkohan liikaa vaadittu???
Otan milelläni ehdotuksia vastaan (myös tiedon/kokemuksia huonoista esimerkristä/toimistoista)
Kallion alueelle isännöitsijä
12
780
Vastaukset
- Pj. Kalliosta
Ottaisitko yht. meiliini [email protected].
Kiitos - kalakukko009
"Onko liikaa vaadittu", riippuu siitä, oletteko valmiita maksamaan hyvästä palvelusta ja ammattitaidosta.
Isännöitsijätoimistot voivat tänäpäivänä valita asiakkaansa, koska ammatti ei houkuttele nuoria ja vanhat työhönsä uupuneet ovat jäämässä eläkkeelle.- olisiko
En ainakaan itse kuvittele että hyvää saisi "halvalla" eli ammattitaidosta varmasti maksetaan.
- isanta
Etsittekö isännöitsijäntoimistoa joka sijaitsee Kalliossa vai isännöitsijää joka ottaisi asiakkaita Kalliosta?
- olisiko
Isännöitsijätoimiston sijainnilla ei sinänsä ole merkitystä jos on omaa edellä mainitut ominaisuudet sekä
tietää pystyvänsä hoitamaan toimensa vaikka toimisto sijaitsisi vähän kauenpanakin Kalliosta. - olisiko
olisiko kirjoitti:
Isännöitsijätoimiston sijainnilla ei sinänsä ole merkitystä jos on omaa edellä mainitut ominaisuudet sekä
tietää pystyvänsä hoitamaan toimensa vaikka toimisto sijaitsisi vähän kauenpanakin Kalliosta.Mikäli keskusteluun osllistuneet ovat AMMATTILAISIA tai tietävät sellaisen niin otan milelläni yhteystietoja/olen yhteydessä tms. ja sovitaan vaikka taapaaminen.
Viitaten vielä "hinnoitteluviestiini" niin ammattitaidosta maksettava hinta on suhteutettava ammattitaitoon mikä on molemminpuolinen etu (taloyhtiön sekä isännöitsjätoimiston/isännöitsijän), siitä olen täysin tietoinen ja varma. - olisiko
olisiko kirjoitti:
Mikäli keskusteluun osllistuneet ovat AMMATTILAISIA tai tietävät sellaisen niin otan milelläni yhteystietoja/olen yhteydessä tms. ja sovitaan vaikka taapaaminen.
Viitaten vielä "hinnoitteluviestiini" niin ammattitaidosta maksettava hinta on suhteutettava ammattitaitoon mikä on molemminpuolinen etu (taloyhtiön sekä isännöitsjätoimiston/isännöitsijän), siitä olen täysin tietoinen ja varma.otan yhteystietoja, ehdotuksia ym. os. [email protected]
- nojohan
olisiko kirjoitti:
otan yhteystietoja, ehdotuksia ym. os. [email protected]
Luettuani viestiketjua ei näytä mistään löytyvän ammattitaitoisia isännöitsjiöitä tai niitä on ainakin todella vähän...onko tilanne todella näin huono nykyään?
t:nykyisin omakotitaloasuja - 23
nojohan kirjoitti:
Luettuani viestiketjua ei näytä mistään löytyvän ammattitaitoisia isännöitsjiöitä tai niitä on ainakin todella vähän...onko tilanne todella näin huono nykyään?
t:nykyisin omakotitaloasujaAlkaa kirjaimilla "Kallion i"
Päättyy "ili toimisto"
- palvelua
Hei. Onkohan liian myöhäistä jo mutta , me tarjoamme laadukasta ja kilpailukykyistä palvelua isännöinnin parissa ja tunnemme myös talotekniikan/saneerausasiat, palvelemme pk-seudulla. Jos vielä on ajankohtainen ottakaa ihmeessä yhteyttä [email protected] Yst.Terv isännöitsijä
- tuttu kaveri
mun nauraa!! Huonompaa ammattitaitoa ei saa mistään maailmankolkasta, ja tämä [email protected] ei muuta osaakaan kun puhua paskaa!!
- Asiakas..,.
Isännöinti p.väänänen.
Täsmällinen ja luotettava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741