Mistä löytyy vesi, tuli ja ukkoskivii saa johto alueella? Tarkotus on kehittää kolme Eeveetä Vaporeoniksi, Joteoniksi ja flareoniksi. Kanto alueelle en pääse vielä pitkään aikaan.
kehityskiviä
10
261
Vastaukset
- Vaporeon
Water Stonen löytää Seaform Islandilta ja se voi myös hankkia näyttämällä Strayun Billin iso isälle (SS) ja Hg:ssä näytä Billin isoisälle Marill. Voit saada sen myös jos voitat bug cathing contestin.
Fire Stonen voit saada myös bug cathing contestista tai näyttämällä Billin iso isälle SS: ssä Vulpixin tai HG:ssä Growlithen.
Thunder stonen saat samalla tavalla kuin fire stonen tai water stonen bug cathing contestista tai näyttämällä Billin iso isälle Pichun.- Vaporeon
flareon85 kirjoitti:
peli on soulsilver. Eikö niitä saa johto alueelta. En pääse vielä kantoon.
Bug cathing contes on Johdossa mutta voit ostaa sen myös Pokethon Domesta.
- rndm.
Vaporeon kirjoitti:
Bug cathing contes on Johdossa mutta voit ostaa sen myös Pokethon Domesta.
Bug Catching Contestista voi siis voittaa yhden yhdeksästä kivestä. Ja Pokéathlon Domesta voi tiettyinä viikonpäivinä ostaa eri kiviä.
Mutta on vielä pari muutakin paikkaa:
Fire Stone: Route 36*
Water Stone: Route 42*
Thunderstone: Route 38*
*Kaikilla noilla Routeilla pitää tehdä näin: Hanki erään siellä olevan kouluttajan puhelinnumero. Hän saattaa soittaa sinulle myöhemmin antaakseen yhden kivistä. rndm. kirjoitti:
Bug Catching Contestista voi siis voittaa yhden yhdeksästä kivestä. Ja Pokéathlon Domesta voi tiettyinä viikonpäivinä ostaa eri kiviä.
Mutta on vielä pari muutakin paikkaa:
Fire Stone: Route 36*
Water Stone: Route 42*
Thunderstone: Route 38*
*Kaikilla noilla Routeilla pitää tehdä näin: Hanki erään siellä olevan kouluttajan puhelinnumero. Hän saattaa soittaa sinulle myöhemmin antaakseen yhden kivistä.Monesko tossa ötökän pyydystys kisassa pitää olla, että saa jonku kehityskivistä. Millä pokemonilla toden näköisyydellä pärjää siinä kisassa? Oon nimittäin pärjää?
Sori tulee käytettyä paljon anime sarjan sanoja, kun oon monta vuotta saurannu sitä sarjaa.- yks tyyppi
flareon85 kirjoitti:
Monesko tossa ötökän pyydystys kisassa pitää olla, että saa jonku kehityskivistä. Millä pokemonilla toden näköisyydellä pärjää siinä kisassa? Oon nimittäin pärjää?
Sori tulee käytettyä paljon anime sarjan sanoja, kun oon monta vuotta saurannu sitä sarjaa.mutta scytheril ja pinsiril mä oon ainakii voittanu.et noilla pärjää ainakii hyvin
yks tyyppi kirjoitti:
mutta scytheril ja pinsiril mä oon ainakii voittanu.et noilla pärjää ainakii hyvin
oon pyydystäny molemmat, mut en siltikään voittanu
- Vaporeon
flareon85 kirjoitti:
oon pyydystäny molemmat, mut en siltikään voittanu
Voitin nappaamalla 34 levusen Illumisen.
- rndm.
Vaporeon kirjoitti:
Voitin nappaamalla 34 levusen Illumisen.
Scyther ja Pinsir ovat melko lailla parhaat ennen National Dexiä, mutta Butterfreekin käy. Level on myös tärkeä.
rndm. kirjoitti:
Scyther ja Pinsir ovat melko lailla parhaat ennen National Dexiä, mutta Butterfreekin käy. Level on myös tärkeä.
Scyther oli 14lvl, kun pyydystin sen samoin Pinsir ja Butterfree
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15020749Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462912Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292391Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152303- 1001577
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821542Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401313Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221287- 541276