Ben Zyskowiczin rikokset

moraali

Ja onko tämä sitten rikos?

"Kokoomusjohtaja Ben Zyskowiczilla on avioton, 12 vuotias lapsi. Lapsi asuu äitinsä kanssa Espoossa. Lapsen äiti toimi vuosina 1989-91 Kokoomuksen toimiston henkilöstösihteerinä, ja matkusti jossakin määrin kokoomuspoliitikkojen maakuntakierroksilla toimien avustajana. Zyskowicz ei suostunut kommentoimaan asiaa, vaan toteaa, että kyseessä on hänen yksityisasiansa, jota ei revitellä lehdissä."

Miestä ei voi syyttää mistään?

11

3776

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zyzko

Ei ole rikos. Jos Benillä olisi aivoton, 12 vuotias lapsi, se saattaisi olla rikos.

Olen itsekin avioton lapsi. Pitäisikö minun haastaa isäni oikeuteen siitä, että on avioliiton ulkopuolella penetroinut äitini kanssa?

• henrietta

Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

http://www.vapaavuori.net/index.php

• Se on
        henrietta kirjoitti:

Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

• stahanov
        Se on kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!

• minä
        stahanov kirjoitti:

..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!

On myös rikollinen ja kuitenkin kansa valitsi hänet uudelleen eduskuntaan.

• Onhan niitä
        Se on kirjoitti:

Onhan niitä toki muitakin, kun ex-ministeri Pietikäinenkin on rattijuoppo.

• Jussi
        henrietta kirjoitti:

Äijä on tosiaan porvarillisen yltäkylläisesti elänyt kun kolmekasina näyttää tuolta:)

kenet se on hakannut?

• Anonyymi
        Se on kirjoitti:

jaxuhalit

• Anti-Ben

Lähinnä tulee mieleen, että rikoksen on tehnyt nainen joka on suostunut sänkyyn Benin kanssa. Silloin kyseessä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi

Pahaa tuossa on lähinnä se, että joku lapsiparka olisi joutunut asumaan Espoossa.

• Anonyymi

Onko taas hakukonesäätöjen tarkistuksen aika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe