Ben Zyskowiczin rikokset

moraali

Ja onko tämä sitten rikos?

"Kokoomusjohtaja Ben Zyskowiczilla on avioton, 12 vuotias lapsi. Lapsi asuu äitinsä kanssa Espoossa. Lapsen äiti toimi vuosina 1989-91 Kokoomuksen toimiston henkilöstösihteerinä, ja matkusti jossakin määrin kokoomuspoliitikkojen maakuntakierroksilla toimien avustajana. Zyskowicz ei suostunut kommentoimaan asiaa, vaan toteaa, että kyseessä on hänen yksityisasiansa, jota ei revitellä lehdissä."

Miestä ei voi syyttää mistään?

11

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zyzko

      Ei ole rikos. Jos Benillä olisi aivoton, 12 vuotias lapsi, se saattaisi olla rikos.

      Olen itsekin avioton lapsi. Pitäisikö minun haastaa isäni oikeuteen siitä, että on avioliiton ulkopuolella penetroinut äitini kanssa?

      • henrietta

        Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

        http://www.vapaavuori.net/index.php


      • Se on
        henrietta kirjoitti:

        Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

        http://www.vapaavuori.net/index.php

        Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

        Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.


      • stahanov
        Se on kirjoitti:

        Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

        Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

        ..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!


      • minä
        stahanov kirjoitti:

        ..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!

        On myös rikollinen ja kuitenkin kansa valitsi hänet uudelleen eduskuntaan.


      • Onhan niitä
        Se on kirjoitti:

        Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

        Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

        Onhan niitä toki muitakin, kun ex-ministeri Pietikäinenkin on rattijuoppo.


      • Jussi
        henrietta kirjoitti:

        Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

        http://www.vapaavuori.net/index.php

        Äijä on tosiaan porvarillisen yltäkylläisesti elänyt kun kolmekasina näyttää tuolta:)

        kenet se on hakannut?


      • Anonyymi
        Se on kirjoitti:

        Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

        Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

        jaxuhalit


    • Anti-Ben

      Lähinnä tulee mieleen, että rikoksen on tehnyt nainen joka on suostunut sänkyyn Benin kanssa. Silloin kyseessä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.

    • Anonyymi

      Pahaa tuossa on lähinnä se, että joku lapsiparka olisi joutunut asumaan Espoossa.

    • Anonyymi

      Onko taas hakukonesäätöjen tarkistuksen aika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe