Ja onko tämä sitten rikos?
"Kokoomusjohtaja Ben Zyskowiczilla on avioton, 12 vuotias lapsi. Lapsi asuu äitinsä kanssa Espoossa. Lapsen äiti toimi vuosina 1989-91 Kokoomuksen toimiston henkilöstösihteerinä, ja matkusti jossakin määrin kokoomuspoliitikkojen maakuntakierroksilla toimien avustajana. Zyskowicz ei suostunut kommentoimaan asiaa, vaan toteaa, että kyseessä on hänen yksityisasiansa, jota ei revitellä lehdissä."
Miestä ei voi syyttää mistään?
Ben Zyskowiczin rikokset
11
3416
Vastaukset
- Zyzko
Ei ole rikos. Jos Benillä olisi aivoton, 12 vuotias lapsi, se saattaisi olla rikos.
Olen itsekin avioton lapsi. Pitäisikö minun haastaa isäni oikeuteen siitä, että on avioliiton ulkopuolella penetroinut äitini kanssa?- henrietta
Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!
http://www.vapaavuori.net/index.php - Se on
henrietta kirjoitti:
Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!
http://www.vapaavuori.net/index.phpEikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.
Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa. - stahanov
Se on kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.
Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa...oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ! - minä
stahanov kirjoitti:
..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!On myös rikollinen ja kuitenkin kansa valitsi hänet uudelleen eduskuntaan.
- Onhan niitä
Se on kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.
Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.Onhan niitä toki muitakin, kun ex-ministeri Pietikäinenkin on rattijuoppo.
- Jussi
henrietta kirjoitti:
http://www.vapaavuori.net/index.phpÄijä on tosiaan porvarillisen yltäkylläisesti elänyt kun kolmekasina näyttää tuolta:)
kenet se on hakannut? - Anonyymi
Se on kirjoitti:
Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.jaxuhalit
- Anti-Ben
Lähinnä tulee mieleen, että rikoksen on tehnyt nainen joka on suostunut sänkyyn Benin kanssa. Silloin kyseessä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi
Pahaa tuossa on lähinnä se, että joku lapsiparka olisi joutunut asumaan Espoossa.
- Anonyymi
Onko taas hakukonesäätöjen tarkistuksen aika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135