best promotion

nina 90

kannattaako tänne hakee töihin?olen etsimässä töitä ja kiinnostaa kovasti mikä olis paikka jossa saa palkan ajallaan ja mitä tuotteita vois myydä kun haen työttömänä töitä.mikäs toi takuupalkka on?

31

8715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efef
    • persauki edelleen

      Ei kannata missään nimessä. Toinen tai kolmas yritys menossa kavereilla, jotka ilmiselväti yrittävät
      nopeasti kääriä rahaa eivät välitä työntekijästä paskan vertaa! Kenkää tulee samantien, jos et täytä niiden myyntivaatimuksia heti ja osoitteistot ovat huonossa kunnossa systeemit ei toimi! ei ole varaa maksaa takuupalkkoja jne. Ovipumppu laulaa menne tullen. Olisi pitänyt tajuta jo viime talvena, kun haetaan koko ajan uusia työntekijöitä.Keskimääräinen työssäoloaika varmaan alle viikon. Huijareita, ns. työnjohtaja kännissä usein ym!Yrittävät selitellä, että kaksi tekee kauppaa jatkuvasti. Ne kaksi puhuu paskaa asiakkaille

      • kusetettubp

        takuupalkka kusetus


      • juhani.knsl
        kusetettubp kirjoitti:

        takuupalkka kusetus

        jee


      • Myyntimies Mynttinen

        Tää on just tätä persaukisten spedeilyä! Jos ei myyntityöt onnista, niin tuskin se tällasella negistelyllä ainakaan nousuun lähtee. Mut hei, ainahan sitä mäkkärissä ja alepan kassalla spedejä tarvitaan!!!


      • Kerran kusetettu
        Myyntimies Mynttinen kirjoitti:

        Tää on just tätä persaukisten spedeilyä! Jos ei myyntityöt onnista, niin tuskin se tällasella negistelyllä ainakaan nousuun lähtee. Mut hei, ainahan sitä mäkkärissä ja alepan kassalla spedejä tarvitaan!!!

        Hyvä Matias! Viitsit sentään käydä katsomassa mitä uusimmasta "yrityksestäsi" puhutaan keskustelupalstoilla.

        Onnea uuteen kusetukseen!


    • Ständimyyjiä
    • ei ykstyisille miele
    • promopromo

      Kirjotin saman yhteen toiseen ketjuun jo, mutta vielä tänne: Mitään kuukausipalkkaa ei ainakaan BestPromotionin ständimyyjille tarjota, vaikka ilmotuksessa luki että kuukausipalkka 1600e. Haastattelussa sitten sanottiin, että joo, laitettiin niin, koska meillä heikoimmatkin myyjät tienaa 1600e. Mistä minä voin sitä tietää, onko se totta?? Palkkaus siis lähtee nollasta heti alusta asti, perustuu pelkkään provisioon. Eli jos ei saa yhtään kauppaa, ei saa yhtään palkkaa. Onko kellään kokemusta, mitä ständimyyjä yleensä tienaa?

      • mutapainija

        Itse pysyisin mahdollisimman kaukana best promotionista ja Pekka Kuikasta ja Matias mikäsenytolikaan. Homma ei ole missään nimessä reilua ja moraalisesti ok, käyttävät hyväkseen kokemattomia nuoria. Sopimuksessa voi hyvinkin olla se takuupalkka, mutta sen saa vasta kun tulee täyteen tarpeeksi monta työpäivää kuukaudessa ja nehän ei useasti tule uusille myyjille. Eli he potkivat pihalle juuri ennenkuin päivät täyttyvät eikä maksa ollenkaan palkkaa vedoten sopimukseen joka vaatii tietynmäärän työpäiviä kuukaudessa. Todella härskiä hyväksikäyttöä. VAROKAA näitä pellejä.


      • Raimo A.
        mutapainija kirjoitti:

        Itse pysyisin mahdollisimman kaukana best promotionista ja Pekka Kuikasta ja Matias mikäsenytolikaan. Homma ei ole missään nimessä reilua ja moraalisesti ok, käyttävät hyväkseen kokemattomia nuoria. Sopimuksessa voi hyvinkin olla se takuupalkka, mutta sen saa vasta kun tulee täyteen tarpeeksi monta työpäivää kuukaudessa ja nehän ei useasti tule uusille myyjille. Eli he potkivat pihalle juuri ennenkuin päivät täyttyvät eikä maksa ollenkaan palkkaa vedoten sopimukseen joka vaatii tietynmäärän työpäiviä kuukaudessa. Todella härskiä hyväksikäyttöä. VAROKAA näitä pellejä.

        Ja miksei tule työpäivät täyteen? Kieltävätkö tekemästä tarpeeksi työpäiviä?

        Eihän missään makseta kiinteää korvausta jos EDES läsnäolovelvoite ei täyty ja yhä harvempi pelkästä läsnäolostakaan.

        Työpaikka kun ei ole mesta mihin mennään olemaan eikä mikään itseisarvo että jonkun pitää työllistää toinen. Yritys maksaa työntekijälle hänen tuottamastaan lisäarvosta. Myyntityössä riittävästä määrästä syntynyttä myyntiä. Ei mistään muusta.


    • vittuuntunut

      joo näitten apinoitten takia mulla meni koti alta!!älkää luottako noihin vitun apinoihin ja se suurimman apinan nimi on matias kerminen outo helluntalais tyyppi!!

    • Kusetan myös koiria.

      Miten näitä juttuja lukiessa tulee mieleen väkisinkin ettei porukalla ole enää selkärankaa, itse joskus kyseisessä lafkassa duunissa, ja mietinkin kysyykö joku ihan tosissaan että "jos ei myykkään mitään niin eikö saa palkaa"??? Ööö...No et varmasti saa!!!

      Ei mikään firma maksa siitä jos ei tulosta synny, yksi myyty tuote (tai kaksi, tai edes viisi) todellakaan tee sinusta hyvää myyjää. Hyvä myyjä ei muuten itseasiassa myöskään ole täällä valittamassa "ihan vedätystä" "huono paikka" "taitamaton johto" jne...

      Ottaen huomioon että heillä firma pyörii, teille on tullut kenkää, kummalla mahtaa pyöriä paremmin kysyn vaan :D

      Ai niin joo se eettinen kysymys "Antavat kenkää juuri ennen kuin kuukausi on täynnä" Niin tekisin muuten myös itse jos olisi oma lafka, tottakai haluaisin täyden hyödyn jopa idiootista koska: Olen sijoittanut rekrytointiin, idiootin haastatteluun, työpisteeseen, koulutukseen, vakuutuksiin ym...Vedättäisin ihan kylmästi koska tahansa tuon ruljanssin jälkeen.

      Toivon mukaan en muuten tapaa teitä koskaan työmaailmassa tai ainakaan myyntityön parissa, saattaapi tulla siinä vaiheessa omastakin suusta "Tulos tai ulos..."

      Olen muuten edelleen entinen työntekijä, omasta halusta btw...

      • omituista

        Erikoista tekstiä.
        "Ottaen huomioon että heillä firma pyörii, teille on tullut kenkää, kummalla mahtaa pyöriä paremmin kysyn vaan :D"
        Firmat pyörii,mutta nimet vaihtuu


      • petettyjälupauksia
        omituista kirjoitti:

        Erikoista tekstiä.
        "Ottaen huomioon että heillä firma pyörii, teille on tullut kenkää, kummalla mahtaa pyöriä paremmin kysyn vaan :D"
        Firmat pyörii,mutta nimet vaihtuu

        Eikös tää ollut se firma joka lupaa paljon eikä anna mitään?


    • Ex BP:läinen

      Jos tää lafka on vielä olemassa, niin olkaapa tarkkoja ja lukekaa työsopparinne. JOS siellä on maininta jostain takuupalkasta (esim 1500€) ja teillä on koeaika 4kk, siellä on todennäköisesti myös maininta takuupalkan edellytyksistä (esim 21 työvuoroa/kk) ja yksistään tuolla yhtälöllä teillä tulee jäämään takuupalkat saamatta, JOS kauppamäärä ei yllä provikoiksi muutettuna tuonne 1500€:oon! Työsuhde siis puretaan koeajalla just kuukauden 20. työvuoron kohdalla.... käteen jää maksimissaan provikka miinus pakit, jotka voi olla tähtitieteelliset.

      Tämä on varsin tavallinen kaava monessa muussakin firmassa, joten kannattaa ihan oikeasti lukea se työsoppari AINA ymmärryksen kans, etsiä siitä nämä porsaanreiät ja suhtautua tulevaan sillä varauksella, että tienestit voi loppua milloin vaan. Olemattomia palkkoja ei pidä ikinä syödä ennakkoon!

    • fucked up promotions

      siis ihan shitti paikka! käytävät nuoria hyväksen ja tulee kokoajan uusia työntekijöitä ja firma pyörii tolla tavalla! joten kannattaa ihan oikeasti varoa! jouduin itse tohon shittin ja katotaan että saanks mä edes jotain palkka vaikka mä teinkin jotain kauppoja.

    • Markus Laurikainen

      No niin kaikki. Te, jotka käytte tällä palstalla, häippykää, koska tästä lähtien tää on mun, Samin, Jontun ja ehkä Nikin.

      • Markus Laurikainen

        Sami, mä lähetän sulle protomorfisia energiaerottimen lorenzlaisia trigilloskoopin lineaarisia sigma 3:n painovoimakvantteja, jolla sä näät minne palstalle mä oon menny mihinkin aikaan.


    • sheriffiä pukkaa

      Kuka niin sanoo

    • 9öpgg67

      Mä!!!

    • Mimmillainen

      Aikamoinen mainio firmasta OMG! Mutt kiva tällaista tiedokseen..

    • kolmaspyörä2015

      Jonttu ja Sami harrastaa seksiä. Tiedän, koska olen nähnyt. Väittävät olevansa heteroja.

    • Anonyymi

      Samojen yrittäjien muut viritykset Suomen terveysravinto,

      Toimitusjohtaja
      Matti Olavi Kankaanniemi, toimitusjohtaja (11/2010), hallituksen puheenjohtaja (6/2014)
      EyeOmega Finland Oy, hallituksen jäsen (10/2014)
      EyeOmega Finland Oy, nimenkirjoitusoikeutettu (9/2018)
      Fendurex Oy, hallituksen varajäsen (6/2021)
      Finisher Oy, hallituksen jäsen (8/2016)
      STR Nordic Oy, hallituksen puheenjohtaja (5/2020)
      STR Nordic Oy, toimitusjohtaja (3/2018)
      Vitae Nordica International Oy, hallituksen jäsen (5/2021)

      Veikko Valtter Saarikalle, toimitusjohtajan sijainen (11/2010), hallituksen jäsen (6/2014)
      Kruununhaan terveyskonsultaatio Oy, hallituksen puheenjohtaja (1/2015)
      Kruununhaan terveyskonsultaatio Oy, toimitusjohtaja (1/2015)
      Hallitus

      Jesse-Petteri Jalanne, hallituksen jäsen (6/2014)
      Kruununhaan terveyskonsultaatio Oy, hallituksen jäsen (1/2015)
      STR Nordic Oy, hallituksen jäsen (5/2020)

      Matias Ilmari Kerminen, hallituksen jäsen (6/2014)
      ArvoKulta Ostot Oy, hallituksen jäsen (2/2021)
      Health Store Finland Oy, hallituksen puheenjohtaja (10/2019)
      Health Store Finland Oy, toimitusjohtaja (9/2014)
      Ocean bar Oy, hallituksen jäsen (5/2020)
      Ocean bar Oy, toimitusjohtaja (5/2020)
      SJA Consulting Oy (2997005-1), hallituksen varajäsen (11/2020)
      SummerSauna Oy, hallituksen puheenjohtaja (8/2018)
      SummerSauna Oy, toimitusjohtaja (8/2018)
      Suomen Terveysmyyjät Oy, hallituksen jäsen (6/2014)
      Suomen Terveysmyyjät Oy, toimitusjohtaja (6/2014)

      Pekka Johannes Kuikka, hallituksen jäsen (6/2014)
      STR Nordic Oy, hallituksen jäsen (5/2020)
      Suomen Terveyspäättäjät Oy, hallituksen jäsen (3/2019)

      • Anonyymi

        Kuinka paljon Suomessa he voivat tehdä rikoksia kunnes pääsevät vankilaan. Sen verran on noiden poikien touhu netissä näkynyt että ilmiselvästi he pyrkivät kaltereiden taakse.


    • Anonyymi

      Ocean bar tais upota ihan kirjaimellisesti

    • Anonyymi

      Nyt ton Kermisen ocean bar on meressä saastuttamassa eikä tee mitään. Huijari!

      • Anonyymi

        kateellisten puhetta


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe