Minulla on tuttuja Milanossa Italiassa ja sieltä olisi mahdollisuus päästä linjakyydillä ainakin Tallinnaan asti! Nyt vain pitäisi saada vähintään 40 henkeä kyytiin, jotta se järjestetään. Näillä näkymin kyyti voisi lähteä tiistaina! Vastatkaa heti niin saatte yhteystietoja!
Tarjolla kyyti Italiasta!
18
874
Vastaukset
- Miiu87
Hei!
Olen kiinnostunut osallistumaan tähän autokyytiin. Olen nyt Ranskassa, mutta minulla olisi luultavasti mahdollisuus päästä täältä Milanoon.
Tässä yhteystietoni
Mia Jyrkinen
[email protected] - kmiller
Vanhemapani ovat Firenzessä jumissa, ja etsitään kyytiä Pohjois Italiasta tai muualta Euroopasta lähemmäs tai lauttarantaan! :) Katja K.
- timber70
Laita s-posti osoite, niin laitan tietoja!
- kmiller
timber70 kirjoitti:
Laita s-posti osoite, niin laitan tietoja!
- katajamàki
Meidàn lentomme pitàisi làhteà tiistai-aamulla Bergamosta Tampereelle. Ei ole varmaa ettà làhteekò meidàn lentomme, mutta muussa tapauksessa olisimme tottakai kiinnostuneita! Meità on kaksi.
[email protected] / [email protected]- sinikkaw
Minun tyttäreni olisi tarkoitus lähteä myös tiistai-aamuna Bergamosta Tampereelle, ja kuten uutisista näkyy on hyvin epätodennäköistä että se lennetään. Tyttäreni olisi erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan kyydillä mahdollisimman lähelle Suomea.
Tässä hänen yhteystiedot:
Sofia Wilkman
[email protected]
- nicoparviainen
2 henkilöä kiintostunut.. milanosta suomeen tai niin lähelle kuin mahdolista. [email protected]
- Harri salomaa Tamper
Minulla olisi poika Milanossa tytynsä kanssa ja kotiinkin pitäisi päästä tässä olisi yhteys tietoja, Pirkapekka Salomaa 358407221107
- Kyytiin
Mies pitäisi saada kotiin, tänä aamuna pääsi vihdoin Roomaan. Tulisi mielekkään kyytiin Milanosta. Laitatko yhteystietoja [email protected]
- sinikkaw
Mikä on tilanne tällä hetkellä? Saadaanko kyyti ja jos niin milloin. Laitatko viestiä, kiitos.
sinikkaw - torvinen
olisin kiinnostunut! Olen Milanon làhettyvillà,Cassagossa, ja tartteis pààstà Suomeen eli Tallinnaanki pààsy jelppais! maili osoitteni On [email protected]
- kukkahousu
2 henkilöä Salzburgissa. Minkä kautta ajatte Tallinnaan Saksan/Itävallan kohdilla?
Marita - jt
Terve! Avokki on jumissa Firenzessä ja olisi kiinnostunut hyppäämään kyytiin. Jos tilaa on, niin ottaisitko yhteyttä pikaisesti [email protected], niin voin koittaa järkätä tietoa eteenpäin. Ongelma tosin saattaa olla siinä, pääseekö Firenzestä mitenkään Milanoon...
- TTTMMM
Roomassa on jumissa kaks aikuista ja tulisivat mielellään mukaan. Laitatko yhteystiedot [email protected]
- rliina
täällä myös kiinnostunut, [email protected]. pikkusisko jumissa milanossa.
olen ollut yhteydessä yhteen pieneen matkatoimistoon jonka bussi on jo täynnä, onkohan tämä sama... - kotiin
Meita olisi taalla Roomassa kaksi aikuista. Laita infoa: [email protected]
- jt
Niin siis avokki on jumissa Roomassa eikä Firenzessä ja olisi kiinnostunut hyppäämään kyytiin. Jos tilaa on, niin ottaisitko yhteyttä pikaisesti [email protected], niin voin koittaa järkätä tietoa eteenpäin. Jos tuolla sijainnilla nyt mitään suurta merkitystä on mutta kuitenkin...
- timber70
jt kirjoitti:
Niin siis avokki on jumissa Roomassa eikä Firenzessä ja olisi kiinnostunut hyppäämään kyytiin. Jos tilaa on, niin ottaisitko yhteyttä pikaisesti [email protected], niin voin koittaa järkätä tietoa eteenpäin. Jos tuolla sijainnilla nyt mitään suurta merkitystä on mutta kuitenkin...
Huomenna lähtee kyyti Tallinnaa kohti ja se on täynnä! Suomen Rooman suurlähetystön sivuilla www.finland.it on muutaman matkatoimiston numerot, jotka järjestävät linjakyytejä tännepäin! Siskoni tulee toisen järjestämällä kyydillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174531- 162216
- 1882046
- 1071456
- 771343
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746