Haluaisin kytkeä taajuuskorjaimen Harman Kardon AVR-7000 vahvistimeen. Mikähän mahtaisi olla oikea kytkentätapa?
Taajuuskorjaimen kytkentä
10
4508
Vastaukset
- jeesus.
perinteisesti kytketään esi- ja pääteasteen väliin.
- ouydouy
vahistimessa ei ole pre out/main in -liitäntöjä, voi kokeilla nauhuriliitäntää, jossa on tape monitor -ominaisuus.
- Kassu -64
ouydouy kirjoitti:
vahistimessa ei ole pre out/main in -liitäntöjä, voi kokeilla nauhuriliitäntää, jossa on tape monitor -ominaisuus.
oli Tape Monitor-ominaisuus, jota kautta pystyin tuota käyttämään. Löysin haulla eq:n manuaalin, jossa on myös toinen mahdollinen tapa liittää. Kokeillaan!
- jeesus.
Kassu -64 kirjoitti:
oli Tape Monitor-ominaisuus, jota kautta pystyin tuota käyttämään. Löysin haulla eq:n manuaalin, jossa on myös toinen mahdollinen tapa liittää. Kokeillaan!
toimii varmaankin vain sterona, mutta varmaankin se riittää.
- Kassu -64
jeesus. kirjoitti:
toimii varmaankin vain sterona, mutta varmaankin se riittää.
tuosta Harmanista liitäntä lisävahvarille(Pre-out/Main-in). Siihenhän sen saa liitettyä! Ohjekirja kun sattui löytymään vasta tänään.
- jeesus.
Kassu -64 kirjoitti:
tuosta Harmanista liitäntä lisävahvarille(Pre-out/Main-in). Siihenhän sen saa liitettyä! Ohjekirja kun sattui löytymään vasta tänään.
mää löysin tuon tiedon jo eilen.
- Kassu -64
jeesus. kirjoitti:
mää löysin tuon tiedon jo eilen.
Jeesus tietää...
- oltsu
Lainaan tätä ketjua kun on samasta aiheesta kyse.
Tarkoituksena olisi kytkeä vanha Techincs SH-8025 taajuskorjain vanhaan Technicsin SU-V303 vahvistimeen. Kuinka tuo tapahtuisi 'oikeaoppisesti'.
Equ:ssa on seuraavat liitännät: Line In, Line Out, Tape Rec Out, Tape Playback. Vahvistimessa: Phono, Tuner, Aux/CD/Video, Tape 1 Rec Out, Tape 1 Playback, Tape 2 Rec Out ja Tape 2 Playback
Lisäksi ihmetyttää mitä virkaa noilla kolmella nappulalla oikein on. Laitteeseen minulla ei ole minkäänlaista manuaalia.
Joillakin kytkentäkombinaatioilla sain vehkeen jotenkuten pelittämään.- oltsu
Unohtui mainita, että nuo kolme mystista nappulaa equssa on: eq (on/off), tape monitor (source/tape), rec mode (staright/eq)
- hifihifi
oltsu kirjoitti:
Unohtui mainita, että nuo kolme mystista nappulaa equssa on: eq (on/off), tape monitor (source/tape), rec mode (staright/eq)
itse kytkin kasettidekin avulla seuraavasti :
kasettidecin linein=taajuusk rec out
kasettidekin lineout=playback
taajuuskorjaimen line in=vahvistimen ext out
taajuuskorjaimen line out = vahvistimen ext in
cd , viritin,levysoitin kytketään vahvistimen omiin sisään tuloihinsa , ja valitsimesta valitaan esim Tape 2 asento , niin kaikki laitteet kiertävät taajuuskorjaimen kautta ,
valintakytkin = INPUT SELECTOR , eli asennossa source , kun kuuntelet radio, cd , ym,
TAPE= kasetti
trv: PT /1 paavo vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191