ÄLKÄÄ MAKSAKO

eimaksua

TV-LUPAA on turha maksaa! Jos kaikki jättäis maksamatta luvan pitäisi YLEnkin rahoittaa toimintansa mainoksilla.
Itse en ole maksanut moneen vuoteen lupaa, eikä sitä ole kukaan kysellytkään!

9

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta vuotta...

      Olen maksanut TV-maksua (Jota joskus kutsuttiin TV-luvaksi) kymmeniä vuosia, eikä kukaan ole kysellyt. Maksan lisäksi tyttäreni TV-maksun eikä kukaan ole kysellyt häneltäkään tv-maksun suorituksesta. Onko tämä nyt niin vaikeaa, kun kukaan ei kysele?

    • fdsdfsdf

      Koskaan en ole tv-lupaa maksanut enkä maksa. Yle konkkaan!

    • yes or no

      Itsekin hölmöyksissäni joskus aikoja sitten maksoin ja silti tultiin kyselemään. Sanoin siksi irti eikä ole enää sen jälkeen kyselty.

    • TV-maksu pois

      Minun mielestä YLE:n voisi rahoittaa budjettirahoilla koska se on kuitenkin elintärkeä tiedotuskanava. Mikä sitten on sen arvoista asiaa jonka pitäisi tavoittaa koko suomen väestö?

      Muutamia (tyhjän) toimittajia sieltä pitäisi karsia mutta miettikääpä asiaa tältä kantilta: Aina kun näette YLE:n toimittajan TV:ssä tekemässä asiaa tikusta joka paloi jo 2 päivää sitten niin että pitääkö minun maksaa TV:maksu pelkästään siksi että tuollakin tyypillä olisi työpaikka? Sen asian, miksi YLE on olemassa, voisi rahoittaa 1/10 budjetilla tai laskekaa itse mitä tarvitaan maan laajuiseen tiedonjakeluverkon ylläpitoon, sisällöstä ei niin väliä sehhän on kuitenkin TV-maksurahoilla ostettua. Mielestäni YLEn ei pitäisi esittää urheilua ollenkaan koska mainos-sponsorit rahoittavat kisat ja määräävät televisiontihinnat.

      Kiteytettynä: Valtakunnan laajuinen tiedonjakelu rahoitetaan budjetista verorahoilla.

      YLE kustannusvastuulliseksi ja erityisoikeudet pois jolloin markkinat määrittää arvon ja kysynnän.

      • Matin naamako taas

        Maksakoon , ken haluaa jatkuvasti olla kuvassa ja puhua omia asioitaan. (politikko). Valtion kanava verovaroista. Urheilu ja vihanlietsonta pois. Kuka haluaa katsoa näitä uutistenkin rötöstelijöitä ja selitystään talvesta toiseen. TAHI : pannaan koko maa pimentoon, kun kaikilla ei kuitenkaan ole nettiä eikä tv.tä, eikä varaa lupamaksuihin. Etoo , koska makasin taas talven työtönnä sen edessä. - Ja minun akka - ja minun poika - ja isä - siskonmies- ja puolimiljoonaa muuta tyyppiä kai.


      • enää maksa
        Matin naamako taas kirjoitti:

        Maksakoon , ken haluaa jatkuvasti olla kuvassa ja puhua omia asioitaan. (politikko). Valtion kanava verovaroista. Urheilu ja vihanlietsonta pois. Kuka haluaa katsoa näitä uutistenkin rötöstelijöitä ja selitystään talvesta toiseen. TAHI : pannaan koko maa pimentoon, kun kaikilla ei kuitenkaan ole nettiä eikä tv.tä, eikä varaa lupamaksuihin. Etoo , koska makasin taas talven työtönnä sen edessä. - Ja minun akka - ja minun poika - ja isä - siskonmies- ja puolimiljoonaa muuta tyyppiä kai.

        Lopetin luvan maksun. Meni 3kk kun lupatarkastaja koputti ovelle.Yritti kovasti lupaa tyrkyttää mutta en ottanut. Kertoi kaikki uhkaukset putkaalinnaavankeutta tyyliin, mutta en silti ottanut...


      • hohhoi......

        Siis millä perusteella yle on elintärkeä? Kenelle? Minä en ainakaan tunne ketään joka tarvitsisi tai käyttäisi yleä. Tuo "elintärkeys" on taas noita ylen omia propagandalässytyksiä jolla horjuvaa toimintaa yritetään epätoivoisesti pönkittää. Yle on yhtä turha kuin persreikä kyynärpäässä. Jonninjoutava paskantuputtaja jolla ei ole mitään oikeasti tärkeää tarjottavaa kenellekään. Muiden kanavien tarjontakin on monin verroin laadukkaampaa.


      • Jatka samalla linjal
        hohhoi...... kirjoitti:

        Siis millä perusteella yle on elintärkeä? Kenelle? Minä en ainakaan tunne ketään joka tarvitsisi tai käyttäisi yleä. Tuo "elintärkeys" on taas noita ylen omia propagandalässytyksiä jolla horjuvaa toimintaa yritetään epätoivoisesti pönkittää. Yle on yhtä turha kuin persreikä kyynärpäässä. Jonninjoutava paskantuputtaja jolla ei ole mitään oikeasti tärkeää tarjottavaa kenellekään. Muiden kanavien tarjontakin on monin verroin laadukkaampaa.

        Sinun jauhamistasi on seurattu täällä jo ihan tarpeeksi. Kunnon perusteluja ei näy eikä kuulu, ei yksinkertainen "minä en tunne ketään... " ei kerta kaikkiaan riitä argumentiksi. Mistä me tiedämme millainen erakko olet ylipäätään? Nettiin saat virran fillarin dynamosta, vai?
        Kaupallisten kanavien tarjonnassa on muutamia kullekin sopivia ohjelmia, samoin on Ylen laita. Ei kaikilta kanavilta tule täysipainoisesti ikinä sopivaa ohjelmaa. Näin se vain on


      • hohhoi....
        Jatka samalla linjal kirjoitti:

        Sinun jauhamistasi on seurattu täällä jo ihan tarpeeksi. Kunnon perusteluja ei näy eikä kuulu, ei yksinkertainen "minä en tunne ketään... " ei kerta kaikkiaan riitä argumentiksi. Mistä me tiedämme millainen erakko olet ylipäätään? Nettiin saat virran fillarin dynamosta, vai?
        Kaupallisten kanavien tarjonnassa on muutamia kullekin sopivia ohjelmia, samoin on Ylen laita. Ei kaikilta kanavilta tule täysipainoisesti ikinä sopivaa ohjelmaa. Näin se vain on

        Jos tosiasiat kirpaisee noin kovasti niin älä lue. Turha siinä on itkeä ja ruikuttaa kun minkäänlaisia argumentteja ylen puoltamiseksi et ole pystynyt esittämään. Perusteluja ylen turhuudesta on monikin ketju täynnä mutta jos et niitä osaa lukea tai et niitä ymmärrä niin oma on häpeäsi. Mutta poljehan poika vaan sitä fillariasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe