Takapajula

newer

Onko Huittinen vielä samanlainen takapajula, kuin esim 80 luvulla.Outo sisäänpäin lämpiävä. Muistan vaan aikoinani kun olin Huittisissa ulkopaikkakuntalaisista ei pidetty,tosin vikaa oli muukalaisissakin oman käytöksen takia.

27

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KELAatko

      Älä tule tänne. Pysy siellä vaan, missä ootkin. Täällä tarvittais vaan hyvää, työteliästä porukkaa, joka maksais jopa veroja, eikä eläisi pelkästään yhteiskunnan tuella

      • cactus piicicäs

        Se olis tosiaan hyvä, niin ei sunkaan tartte pelätä että tuet loppuu.


      • KELAatko
        cactus piicicäs kirjoitti:

        Se olis tosiaan hyvä, niin ei sunkaan tartte pelätä että tuet loppuu.

        toinen sossun elätti..


      • Kerron hitaasti..
        KELAatko kirjoitti:

        toinen sossun elätti..

        Uskotaan että olet sossun elätti. Ei tarvitse toistaa enää.


      • KELAatko
        Kerron hitaasti.. kirjoitti:

        Uskotaan että olet sossun elätti. Ei tarvitse toistaa enää.

        Olet siis uskovainen ja sossun elätti...toistinko tarpeeksi hitaasti?


      • oletpa hidas..
        KELAatko kirjoitti:

        Olet siis uskovainen ja sossun elätti...toistinko tarpeeksi hitaasti?

        Toista itsellesi vaan, s o s s u n e l ä t t i . . .

        Tuliko tarpeeksi hitaasti, vai toistanko vielä kerran?


      • avustan tarvittaessa
        oletpa hidas.. kirjoitti:

        Toista itsellesi vaan, s o s s u n e l ä t t i . . .

        Tuliko tarpeeksi hitaasti, vai toistanko vielä kerran?

        Sulla on dementia, toistelet samoja asioita. Muistatko vielä, mistä saat elantosi? Sossusta, sossusta. :-)


      • hymmymmyyy
        avustan tarvittaessa kirjoitti:

        Sulla on dementia, toistelet samoja asioita. Muistatko vielä, mistä saat elantosi? Sossusta, sossusta. :-)

        Sinä nyt ongelmainen olet Ei se, että SINÄ tulet sossusta ja painelet kirjastoon kirjoittamaan "huippuvikkelää" vastausta, tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin. Sinulla taisi olla putki päällä tässä välillä..
        Hymy.


      • KELAatko
        hymmymmyyy kirjoitti:

        Sinä nyt ongelmainen olet Ei se, että SINÄ tulet sossusta ja painelet kirjastoon kirjoittamaan "huippuvikkelää" vastausta, tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin. Sinulla taisi olla putki päällä tässä välillä..
        Hymy.

        Sossunasiakkaita täällä puolustamassa oikeuksiaan, niinkuin sinäkin....menkää töihin. :-)


      • hähhää
        KELAatko kirjoitti:

        Sossunasiakkaita täällä puolustamassa oikeuksiaan, niinkuin sinäkin....menkää töihin. :-)

        Kovasti tunnut olevan huolestunut siitä että, joku saa tietää sinun olevan sossun asiakas.
        Pieni ja kodikas sossu pienellä paikkakunnalla. Miksi sellaista häpeät :D
        Voisit yrittää vaikka kaalimaalle kesällä töihin, tai kurkkupellolle. Eikö?


      • Hvittistittis
        hähhää kirjoitti:

        Kovasti tunnut olevan huolestunut siitä että, joku saa tietää sinun olevan sossun asiakas.
        Pieni ja kodikas sossu pienellä paikkakunnalla. Miksi sellaista häpeät :D
        Voisit yrittää vaikka kaalimaalle kesällä töihin, tai kurkkupellolle. Eikö?

        Sossunasiakkaita Huittisissa. Tervemenoa takaisin :-)


      • sos sos sos
        Hvittistittis kirjoitti:

        Sossunasiakkaita Huittisissa. Tervemenoa takaisin :-)

        No mee sää hakeen Pohjanmaalta sossurahaa.


    • se samanlainen sisäsiittoinen kaupunki kuin ennenkin.

    • Suvaitsevaisuus

      Aviottomana syntynyt mustalais-isän lapsi on tasa-arvoinen kaupunkilainen ihan kenen kanssa tahansa. Köyhäinapua ei enää tunneta, vaan se on sosiaalitoimen harkinnanvarainen erä. Happy H-nen on kaikkien arvostama tuttava. Kaikki pääsevät läpi peruskoulusta. Putkaan viedään nykyään Kokemäelle ja kuskaavat konstaapelitkin ovat suurimmalta osalta vieraspaikkakuntalaisia, joten sana ei leviä. Juopumus ei enää ole häpeä ja ratista selviää monta kertaa sakoilla. Viina on niin halpaa, että kiljua ei kannata tehdä. Kerjääminen on sallittua markettien pihoilla ja itsekseen puhujalla luullaan olevan hands-free-kännykkä.

      Tervetuloa takaisin Kiikoisista! Muista, että kun Sinisestä Karhusta lähtiessäsi käännyt oikealle, siinä on kaksi siltaa; joten jos näet niitä neljä, et ole normaalia enempää kännissä.

      • ???

        Pisnesmies se edelleen harrastaa noita samoja vanhoja virsiä ja tapojaan. Etkö edes yritä kehittyä?


      • !

        Putkaan viedään Poriin...


    • .

      Sama touhu jatkuu edelleen. Varsinkin keskustassa "piirit" ovat todella pienet ja kilpailu Huittisissa olevista työpaikoista raakaa peliä, jossa mustamaalaaminen ja selkään puukottaminen eivät rajoja tunne.
      Ei se ihme ole, että monet muuttavat tilaisuuden tullen muualle.

    • porukkaa

      tämä täällä vastaileva nuoriso. Ei Huittinen niin paha paikka ole. Miettikääs poijjaat, että joku paikkakunnalle muuttoa harkitseva veronmaksaja voi lukea näitäkin sivuja. Itse olen asunu kymmenillä paikkakunnilla (aina töissä) ja Huittinen on parhaasta päästä. Tänne aion jäädä näistä surkuhupaisista kommenteista huolimatta

    • !!

      täällä otetaan vastaan kaikki paska naapuri kunnista.

      • maksetaan

        meinaan siitä p..kasta, että se tänne saadaan


      • huokausten kunta

        Naapurikunta on yhdyssana. Voi voi sentään.
        Tulitko AA-kerhosta juuri?


      • newer
        huokausten kunta kirjoitti:

        Naapurikunta on yhdyssana. Voi voi sentään.
        Tulitko AA-kerhosta juuri?

        Kiitos vastauksista,Sama ongelma se on täälläkin päin suomea. joten sekoittukaamme rauhassa kaikkien rotujen kesken niinn saadaan uutta verta. taidanpa kesälomilla käydä katsomassa onko haarikka ja hullumies pystyssä.


      • eeoo
        newer kirjoitti:

        Kiitos vastauksista,Sama ongelma se on täälläkin päin suomea. joten sekoittukaamme rauhassa kaikkien rotujen kesken niinn saadaan uutta verta. taidanpa kesälomilla käydä katsomassa onko haarikka ja hullumies pystyssä.

        Kyllä aloittaja on oikeassa huittinen on todellinen takapajula on sitä nyt ja tulee aina olemaankin. edellinen kirjoittaja mainitsi kansan ravintolan haarikan se oli tosiaan aikoinaan kunnon kuppila näihin nykyisiin verrattuna.siellä tuli istuttua monta kertaa päiväkaupalla mikäli kuljetus vaanolta sai lintsattua voin sanoa että palkka tuli yksinkertaisesti juotua. Mutta mitäs siitä hauskaa oli naisiakin sai haarikasta melkein aina kunhan ei kauheesti näöllä pitänyt väljä ei näistä nykypäivän huittisten kuppiloista saa naista kirveelläkään ovat ämmät niin ollakseen että kehtaavat haukkua meikäläistä vanhaks haisevaks äijäks.


      • Jukka Kivimäki
        eeoo kirjoitti:

        Kyllä aloittaja on oikeassa huittinen on todellinen takapajula on sitä nyt ja tulee aina olemaankin. edellinen kirjoittaja mainitsi kansan ravintolan haarikan se oli tosiaan aikoinaan kunnon kuppila näihin nykyisiin verrattuna.siellä tuli istuttua monta kertaa päiväkaupalla mikäli kuljetus vaanolta sai lintsattua voin sanoa että palkka tuli yksinkertaisesti juotua. Mutta mitäs siitä hauskaa oli naisiakin sai haarikasta melkein aina kunhan ei kauheesti näöllä pitänyt väljä ei näistä nykypäivän huittisten kuppiloista saa naista kirveelläkään ovat ämmät niin ollakseen että kehtaavat haukkua meikäläistä vanhaks haisevaks äijäks.

        Hauska lukea, että lokakuussa 1992 sulkeutunut Haarikka vielä herättää miellyttäviä muistoja. Kun itse oli portsarina paikassa 14-vuotta, ihan sulkeutumiseen saakka, en siellä nähnyt muita kuin kauniita naisia. Ja olin selvänä töissä. Ja miehet oli tosi miehiä. Minulla ei ole Haarikasta kuin hauskoja muistoja. Asikkaille taisin joskus olla v-mäinen mies. Eräs minulle tuntemattomaksi jäänyt nuorimies totesikin minulle, kun en sisään päästänyt, että: "sinä olet biologinen ihme, olet kävelevä mulkku". Hauskasti ja mieleenpainuvasti todettu.

        Katselin koko 80-luvun Haarikan ikkunasta nykyisen silloisen Valtakadun näkymiä. (nykyinen Lauttakylän-katu) Katukuvasta poistui vanah linja-autoasema, Osala, Riipisen kumikorjaamo, Viialan rakennukset, Kauniston hautaustoimisto, Salon kenkkäkauppa, Kolkkalan rakennukset vastapäätä. Tilalle nousi nykyiset rakennukset.

        Olen eri mieltä, että Huittinen olisi nykyisin joku takapajula. Kokoonsa nähden mainio maalaiskaupunki.


      • Huittinen on
        Jukka Kivimäki kirjoitti:

        Hauska lukea, että lokakuussa 1992 sulkeutunut Haarikka vielä herättää miellyttäviä muistoja. Kun itse oli portsarina paikassa 14-vuotta, ihan sulkeutumiseen saakka, en siellä nähnyt muita kuin kauniita naisia. Ja olin selvänä töissä. Ja miehet oli tosi miehiä. Minulla ei ole Haarikasta kuin hauskoja muistoja. Asikkaille taisin joskus olla v-mäinen mies. Eräs minulle tuntemattomaksi jäänyt nuorimies totesikin minulle, kun en sisään päästänyt, että: "sinä olet biologinen ihme, olet kävelevä mulkku". Hauskasti ja mieleenpainuvasti todettu.

        Katselin koko 80-luvun Haarikan ikkunasta nykyisen silloisen Valtakadun näkymiä. (nykyinen Lauttakylän-katu) Katukuvasta poistui vanah linja-autoasema, Osala, Riipisen kumikorjaamo, Viialan rakennukset, Kauniston hautaustoimisto, Salon kenkkäkauppa, Kolkkalan rakennukset vastapäätä. Tilalle nousi nykyiset rakennukset.

        Olen eri mieltä, että Huittinen olisi nykyisin joku takapajula. Kokoonsa nähden mainio maalaiskaupunki.

        tosiaan mukava maaseutupaikka.

        Oman pään pakotuksen heittää niin helposti ympäristön/toisten syyksi.
        Monelta valittajalta puuttuu peili.


      • ruma mä oon
        Huittinen on kirjoitti:

        tosiaan mukava maaseutupaikka.

        Oman pään pakotuksen heittää niin helposti ympäristön/toisten syyksi.
        Monelta valittajalta puuttuu peili.

        Kyllä mulla peili on, saat sääkin kattoo siitä ittees :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe