Juu siis kaveri ajoi takaa vierelleni: "No kyl mä sitteki pystyn kyysää sua" ja sitte nousin pyörän kyytiin ja housun lahje otti kii siihe takalokasuojaan joka meni rikki siit varrest.
Mite on? Olenko korvausvelvollinen (maksanko sen itse vai kulut puoliksi?) Ja paljonko uusi takalokasuoja maksaa? Kaverin mukaan 7e.
Kaverin lokasuoja rikki vahingossa > korvausvelvollinen?
7
937
Vastaukset
- teinejä asialla?
Sä kysyt SEITSEMÄN euron hilavitkuttimen takia asiaa laki ja rikos -palstalta? Oikeasti?
- Anaxxdident
oikeasti! voi se olla enemmänki mut en haluu mutsin tietävän että tää halus kyysää mua. mut pointti nyt ei ollu se että sä tuut tänne mulle vittuilemaan vaan apua pyysin iha kiltisti?
jote viittisittekö auttaa? oonko korvausvelvollinen? - Anaxxident
Anaxxdident kirjoitti:
oikeasti! voi se olla enemmänki mut en haluu mutsin tietävän että tää halus kyysää mua. mut pointti nyt ei ollu se että sä tuut tänne mulle vittuilemaan vaan apua pyysin iha kiltisti?
jote viittisittekö auttaa? oonko korvausvelvollinen?ja hei pssssst, pitääkö minun korvata se? se on se minun pääasiallinen kysymys nyt. ja jos ei, mitä sanon sille kaverille? se o tosi rasittava ja haluu maksun huomenna 10 e :(
- Anaxxdinet
Anaxxident kirjoitti:
ja hei pssssst, pitääkö minun korvata se? se on se minun pääasiallinen kysymys nyt. ja jos ei, mitä sanon sille kaverille? se o tosi rasittava ja haluu maksun huomenna 10 e :(
nyt kaveri sanoo että uusi lokari on 50e. mitä teen?
- 10
Anaxxdinet kirjoitti:
nyt kaveri sanoo että uusi lokari on 50e. mitä teen?
"nyt kaveri sanoo että uusi lokari on 50e. mitä teen?"
Laitat Chubby Checkeriä soimaan ja alat twistata holtittomasti.
- 27
Yhteistä säätöä, yhteinen vahinko. Maksakaa puoliksi.
- pösilökkö
kyytsääjä maksaa itse, kun lupasi kyytsätä. Ihan pyysi, että saa kyytsätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842