Eli siis
1. Monennestako PAS-siirrosta olette plussanneet?
2. Millaisilla alkioilla olette onnistuneet?
3. Minä pp plussa on tullu?
4. Teitkö kotitestin vai kävitkö veritestissä(mikä oli arvo?)
5. Minkä ikäinen olet?
6. Kauanko hoitoaikaa takana?
Kiitos jos joku viitsisi osallistua galluppiin. Näitä on tehty, mut nyt ihan tuoretta galluppia ajattelin taas tähän laitella.
Itse olen menossa PAS-siirtoon joten sen takia myös asiaa kyselen.
Toivotttavasti kukaan ei loukkaannu. Kysyn täältä koska esim odotus puolella on useampi kuka on normisti raskautunut ja seillä tietämys näissä asioissa vähäisempi. Täällä kuitenkin jo tois,kolmas, neljäs-----kertalaisia palstailemassa.
Galluppia PAS-siirtoplussista
4
494
Vastaukset
- mm
1. Monennestako PAS-siirrosta olette plussanneet?
Ensimmäinen PAS onnistui - tuoresiirto ei onnistunut.
2. Millaisilla alkioilla olette onnistuneet?
5 soluinen
3. Minä pp plussa on tullu?
En muista päiviä, mutta annettuna testipäivänä negatiivinen, mutta siitä 5 päivää myöhemmin positiivinen.
4. Teitkö kotitestin vai kävitkö veritestissä(mikä oli arvo?)
Kotitestit kaikki.
5. Minkä ikäinen olet?
34
6. Kauanko hoitoaikaa takana?
3 vuotta yrittämistä ja n. 2 vuotta hoitoja - kkll
1. 2. PAS plussa
2. Ei tietoa
3. pp14
4. kotitesti
5. plussa-aikaan 25v
6. Ennen plussaa vajaa vuosi - sinoro3
1. Ensimmäisestä Passista plussa.
2. Tais olla 4 soluinen
3. pp 13
4. kotitesti
5. plussasin 34 vuotiaana
6. kolme vuotta.... miehellä huonolaatuiset siittiöt..... - Anonyymi
1 tuoresiirto epäonnistui,alkio vain 5 soluinen,kuukautiset alkoi heti
1 pas ei saatu elinkelpoisia soluja
2 pas 8 soluinen paras alkio (ainoa munasolu joka hedelmöityi 1/2
6kk oli pakkasessa
Siirto 14.1.2022
Plussa kotitestillä 20.1.2022
(Virallinen veritestipäivä 28.1.2022) Plussa sekin
Hcg 508
Nyt odotan aikaa varhais raskauden ultraan joka on 14.1.2022
Yritystä takana yli 3v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788