Windows 7 on huono

jep jep

Windows 7 on huono käyttöjärjestelmä. Ei ole valmiuksia katsoa youtube:lta videoita. Tulee tällainen teksti:To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.

29

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä. Ilman paketinhallintaa kaikki kilkkeet joutuu haalimaan ympäri nettiä haittaohjelmien seasta, päivityksenkin jäädessä omalle vastuulle.

      • untokkeskinen

        ai jaa. eikä niitä ohjelmia päivittäin tarvitse asennella, riittää kun katsoo sopivan sovellusarsenaalin kerralla kuntoon. useammat niistä osaavat päivittävät itse itsensä eikä niitä tarvitse haittaohjelmien seasta kaivella kunhan tietää mitä on tekemässä. joillakin tosin ymmärryksessä voi olla vikaa ja lataa ja asentelee kaikkea vastaantulevaa.


      • erasmus t.
        untokkeskinen kirjoitti:

        ai jaa. eikä niitä ohjelmia päivittäin tarvitse asennella, riittää kun katsoo sopivan sovellusarsenaalin kerralla kuntoon. useammat niistä osaavat päivittävät itse itsensä eikä niitä tarvitse haittaohjelmien seasta kaivella kunhan tietää mitä on tekemässä. joillakin tosin ymmärryksessä voi olla vikaa ja lataa ja asentelee kaikkea vastaantulevaa.

        "riittää kun katsoo sopivan sovellusarsenaalin kerralla kuntoon", jos vain tietää mistä kaikkialta sitä keräilee-ee-ee, ettei tule haittaohjelmia.
        Sen jälkeen kaikenkirjavat päivitystavat pitää hallita.

        Tätä se oli itsellänikin Windowsin käyttäjänä. Onneksi pääsin siitä riesasta. Sen täysin korvannut Ubuntu on varsin vaivaton. Kaikki päivitykset tulee automaattisesti.


      • untokkeskinen kirjoitti:

        ai jaa. eikä niitä ohjelmia päivittäin tarvitse asennella, riittää kun katsoo sopivan sovellusarsenaalin kerralla kuntoon. useammat niistä osaavat päivittävät itse itsensä eikä niitä tarvitse haittaohjelmien seasta kaivella kunhan tietää mitä on tekemässä. joillakin tosin ymmärryksessä voi olla vikaa ja lataa ja asentelee kaikkea vastaantulevaa.

        Kerran kuussa tarvitsee päivitellä ohjelmia tietoturvasyistä Windowsilla. Windowsia toki myös.


    • Eetu-Beetu

      Ja Adobe Flash Playeriä ei edes löydy 64bittiselle versiolle, en tiedä odotetaanko ie9:iä vai mistä kysymys?

      • voi jösses7

        Vittu mitä peeloja täältä löytyy, ootteko ihan kädettömiä kaikki.

        a) Kyllä siellä adoben sivuilla on kerrottu miten 64 bittisessä Win7:ssa pitää tehdä jotta saa homman toimimaan, toki suoranaisesti se ei ole mikään vakio Adobe Flash Player.

        b) Ja etkö edes tiennyt, että oletuksena 64 bittisessä Win 7:ssä on 32 bittinen selain käytössä myös.

        miksi yleensä käytätte tietokonetta kun ette osaa?


      • !??!!
        voi jösses7 kirjoitti:

        Vittu mitä peeloja täältä löytyy, ootteko ihan kädettömiä kaikki.

        a) Kyllä siellä adoben sivuilla on kerrottu miten 64 bittisessä Win7:ssa pitää tehdä jotta saa homman toimimaan, toki suoranaisesti se ei ole mikään vakio Adobe Flash Player.

        b) Ja etkö edes tiennyt, että oletuksena 64 bittisessä Win 7:ssä on 32 bittinen selain käytössä myös.

        miksi yleensä käytätte tietokonetta kun ette osaa?

        Tavalliselle käyttäjälle ei kannata suositella Windowsia, se on elitistien käyttöjärjestelmä.


    • mac..

      Eikö youtube toimi html5 versiona?

      • Beta toimii, mutta IE:llä ei toivoakaan.


      • dfgzgdsygthgfg
        Kollimaattori kirjoitti:

        Beta toimii, mutta IE:llä ei toivoakaan.

        Onpa jännä homma kun mulla toimii, missä vika.


      • ? ?
        dfgzgdsygthgfg kirjoitti:

        Onpa jännä homma kun mulla toimii, missä vika.

        Oikein hyvin pyörii 64 bittisellä youtube.


      • ? ? kirjoitti:

        Oikein hyvin pyörii 64 bittisellä youtube.

        on kädetön valittaja, Youtubet näkyy kaikissa järjestelmissä ihan hyvin.


    • ole..

      valmiuksia, mene v**tu valittamaan äitillesi.

      • w 7 obn huono

        No kyllä esim. XP:llä näkyy Youtube ihan tuosta noin vaan. Silloin vosi olettaa,että xp on helpompi ja käyttäjäystävällisempi. Taidat itse olla ääliö.


    • Win 7 alas!

      Windows 7 on aivan roskiksesta kaivettu käyttis! Vistakin voittaa sen, XP:stä puhumattakaan! Ite poistin seiskan kokonaan Ubuntun rinnalta, ja Ubuntu on aivan loistava kun vertaa johonkin Win 7 Home Premiuminn, Ultimatesta en tiedä, mutta sen tiedän että Microsoft ei osaa tehdä käyttöjärjestelmiä! Ja hinnat vaan satasen alemmas, ni jotain voi tullakki!

      • on kunnon

        Blue screen softa. Viikon ollut käytössä Vistan jälkeen. Ei todellakaan vakuuta. Taitaa pukata XP:tä.


      • neoliitti23

        saat parempaa kun et wareta niitä ohjelmia.
        valtaosalla ongelmat johtuvat juuri siitä, että käyttävät waretettuja sovelluksia; osaaminen ei riitä niihin eikä kiinnostus opiskella ohjelmien toimintaa jolloin niistä annetaan sellainen kuva, että ne olisivat huonompia kuin vastaavat muut sovellukset/käyttöjärjestelmät.


    • Editori

      Tiedänhän, että windowskäyttäjät tuppaa olemaan kädettömiä, mutta eihän tuon flashin hakeminen ehdotetulta (Adoben) sivustolta pitäisi kellekään vaikeuksia tuottaa. Tässä läppiksessä myös W7 64bit ja heti alkoi youtubet pyörimään kilkkeen haettuani.

      Edellisestä kommentista huolimatta en silti keksi mitään iloa Seiskasta ainakaan XP:hen verrattuna; tehoja syödään saamatta vastineeksi muuta kuin parit kosmeettiset muutokset ja joka vitun asian uudelleenetsimisen, joku viksu kun mikkiksellä keksii aina tehdä naiset (järjestää tavarat paikkoihin joista niitä on vaikea löytää).

      Windows tulee olemaan mulla vastakin, johtuen tarvitsemistani ohjelmista joita ei saa muulle alustalle, mutta xp:tä en pois vaihda ainakaan moneen vuoteen. (Seiskaan olen parin viikon ajan tutustunut kaverin koneella)

      • Anonyymi

        64 bittinen. Ei ole ollut mitään ongelmaa esim: youtube videoiden katselussa.


    • puutteisiin ovat

      todennäköisesti viranomaistahot. Aina joku viranomainen alkaa naukumaan Microsoft:in valta-aseman väärinkäytöstö jos winkkareihin lisätään ohjelmia valmiiksi. Muistattehan viimeksi selain rumban ja eikös sitä ennen ollut media playeristä jotain äläkkää. Saa nähä milloin Volkkaria ja Tojotaa aletaan syyttämään valta-aseman väärinkäytöstä, kun niihin on integroitu radiot yms. lisävarusteet matkaan

      • kernekel723

        Vistassa samanlaista ongelmaa flash player asentuu kerran mutta ei toimi sitten seuraavan kerran. Sonera 3g


      • kernel723
        kernekel723 kirjoitti:

        Vistassa samanlaista ongelmaa flash player asentuu kerran mutta ei toimi sitten seuraavan kerran. Sonera 3g

        Vitun sonera verkkovika jos tommosia trojan houseja ja tuollaista tapahtuu 3g verkossa heti se 4g verkko tänne.
        hijas


      • Sama se mistä se johtuu. Itsehän se Microsoft on ongelmansa aiheuttanut kun muilla tätä ei ole.


    • atkalanimmeinen123

      Aika paskaa puhut. Kyllä sillä win7:lla pystyy katsomaan Youtuben videot ym.
      a) sä et vaan osaa
      b)tietysti kandee käyttää viimeisintä adobe Flash Playeriä
      c) ja tietysti pitää tietyt javat sun muut olla käytössä

      ja tiedoksi sulle että Win 7 64 bittisessäkin käyttiksessä oletuksena on se 32 bittinen selain käytössä.

      Mutta on niin kovin helppoa syyttää käyttistä huonoksi kun itellä on peukalo keskellä kämmentä eikä osaa.
      Win 7 on paaaaljoooon helpompi käyttis kuin esim. Vista

      • Örpsistärallaa

        Mulla ollut koko ikäni wintoosa, ja aika paljon ongelmia kyllä ollut... Kun nyt noista youtube-videoista puhuttiin, niin tohon on tiivistetty aika hyvin mun fiilikset windowsista: http://www.youtube.com/watch?v=3SsRa_8tR0I


      • Flash Player ei kuulu Windowsiin, eli Windowsilla niitä ei silloin katsota.

        Java ei myöskään kuulu Windowsiin.


      • Jäi mainitsematta, että Windows Vistahan on lähes identtinen Windows 7:n kanssa käyttöliittymän osalta. Puhut siis höpöjä, että ei se sen helpompi ole. Ilmeisesti et ole käyttänyt Windows Vistaa ikinä.


    • srthsrthsrdthr

      Microsoft ei tue edes omia formaattejaan, Katsomo jää katsomatta 64-bittisellä IE:llä koska Silverlightista ei ole 64-bittistä versiota, säälittävää!

    • olloololol

      VISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1976
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1974
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      944
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe