En ymmärrä sitä että jatkuvasti Hannu ja EOK ja muut puolustelevat sillä että valuuttakauppaa ei ole luvattu tehdä ja myös ilmoittavat että sitä ei ole tehty, mielestäni molemmat ovat valheita.
A) valuuttakauppaa on käyty, hannu hävisi kaikki valuuttakauppaan klubin kassasta varastamansa rahat
B) Winclubin tuote-esitteessähän määriteltiin eri tuotteet mistä tuottoa tulee, näitä olivat mm. Lisenssipörssi, signaalijärjestelmä, automaattinen valuuttakauppaohjelmiso ja valuuttakauppa. Lisensseillä piti tehdä itse kauppaa mutta valuuttakauppa/Forexpoolin piti tehdä kauppaa winclubin rahoilla jotka sijoittajat olivat winclubiin sijoittaneet, lisenssimaksuja vastaanhan piti saada 100x limitti ja valuuttakaupan (forexpoolin) voitoista piti sitten clubin tilittää jäsenelle 70% ja sponssorille 20% sekä klubille jäädä 10%. Vaikka olen vain yksinkertainen insinööri niin kyllä nimenomaisesti clubin piti käydä kauppaa...
ai nyt mä vasta hokasin, hannuhan on koko ajan hokenut että jäsenten rahoilla ei ole luvattu tehdä kauppaa, se tarkoittaakin että jäsenten winclubiin sijoittamilla winclubin rahoilla (ei jäsenien rahoja) on kyllä luvattiin tehdä kauppaa mutta ei sitten kuitenkaan tehty.
forexpool
5
343
Vastaukset
- Torilla tavataan
poliisit käyttävätkin termiä jäseniltä lähtöisin olevilla varoilla ei käyty valuuttakauppaa. Tällöin tuo alkeiskoulutasoinen venkulointi "jäsenten varoilla" menettää merkityksensä. Jäsenten kukkaroissa ja tyynyjen alla olevat varat jäävät siten ulkopuolelle.
Wincapitalla ei siis ollut olemassakaan mitään muita varoja kuin jäsenten tileiltä peräisin olevat varat eli kusetusta koko valuuttakauppaväittämä.
Em. seikoista on olemassa 100% näyttö mm. KRP:n laskelmassa, mihin jäseniltä peräisin olevat varat meni. Centtiäkään mistään valuuttakauppavoitoista tai edes tappioista ei käy ilmi tuosta TOSITTEISIIN perustuvasta näytöstä. Väittämällä, että jäsenten varoilla ei käyty valuuttakauppaa on siis sama näyttöarvo kuin väittämällä, että Kuopion torikauppiaiden virkistysrahaston varoilla ei käyty valuuttakauppaa.- tää oli
tässä.
- ole ainoa
joka on pihalla. Minäkin olen ihmeissäni tuosta systeemistä.
Lyhyesti selityksistä koottuna:
Wincapita oli kassakirja jonka toimeksiannosta tuntematon taho kävi valuuttakauppaa Hannun kehittämällä robotilla. Tämä tuntematon taho jatkoi valuuttakaupankäyntiä taustalla, vaikka Wincapitan sivut olivat suljettuina rahanpesu- tai väärinkäytösepäilyjen vuoksi. Tästä huolimatta Suomen valtiolta tullaan vaatimaan miljardikorvauksia, koska viran omais rikolliset sulkivat WC:n sivut ja estivät siten tätä tuntematonta tahoa käymästä tuottoisaa valuuttakauppaa (???). Samalla osa WC:n jäsenistä treidasi ilmeisesti tuhansien prosenttien tuotolla, koska heidän vapaaehtoisesti maksamallaan 20% provikalla WC:lle pystyttiin maksamaan satojen prosenttien voitot niillekin sijoittajille jotka eivät itse treidanneet. Jäsenet myös myivät keskenään ABC..XYZ-lisenssejä, joiden jatkuva arvonnousu tuotti maltaita. Lisenssi oli joko yksittäinen käyttöoikeus tietokoneohjelmaan tai pörssiosake, lähteestä riippuen.
Sekavalta kuulostaa, eikä tuossa vasta ollut kuin pieni osa.- velllihousu.
Kyllä, näin se meni. Monimutkaisen systeemin oli Zonta kehitellyt ponzin pohjakisi. Jessus, on siinä syyttäjällä setvimistä.
- tapiota tapiota
että rahat on myntätty, todellisuudessa haituviakaan ei ole jäljellä ja tuota selitelemistä nyt piisaa olihan tuo ruotin sivukonttorikin vaatimatomuudessaan osoitusta siitä tyvestä aloitamisesta ja korven raivaaja hengestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732015- 1021883
- 1421773
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351389MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963