Olin parisen viikkoa matkoilla enkä käyttänyt windowslive messengeriä sinä aikana kertaakaan, otin kuitenkin mukaani halvan pc kannettavani jossa toimii hotmailin webmessenger ja mesetin sillä iltaisin wlanin avulla tästä johtuen en nähnyt mitään kutsuja. Tosin yhtenä iltana olin julkisella koneella, mutta tuhosin kaikki historiat itsestäni.
No sitten, kun viimein avasin windosliven niin sinä aikana olin saannut kaksi erilaista epämääräsiä addaus kutsuja. Ajattelin sillä hetkellä, että he ovat jotain kavereitani toisilla osotteilla ja sallin heidät meseeni.
Heti sallimisen jälkeen toinen singahti onlineen ja alkoi lähettelemään outoja linkkejä englanniksi, en tietenkään painanut niitä. Samalla hän jutteli minulle jotain, kun kysyin englanniksi kuka hän on jne. Heräsi mieleen, että hän on vain botti ja estin/poistin hänet mesestäni vastaukset olivat epätäsmällisiä ja tulivat muutamassa sekunnissa. Samalla poistin sen toisenkin osoitteen, jotta en vahingossakaan altistuisi viruslinkeille.
En vain ymmärrä mistä nämä lisäykset ovat tulleet? Jonkun kaveriniko kautta, koska en ihan helpolla sitä kellekkään kerro.
Muuten eiväthän nämä osoitteet tuo mitään viruksia tms koneeseeni?
Mitä tää on?
2
424
Vastaukset
- ylkärinen
Varmasti botteja koska kirjoitus tulee nopeasti ja sitten ne linkit. Niitä ei tietenkään pidä klikata. Itsessään ne osoitteet ei tuo mukanaan mitään koneeseen. Tätä on liikkeellä näköjään. Osoitteesi on vuotanut jonnekkin ja ne yritää lisätä sut. Kaverilla tulee joskus jopa noin 10 addia päivittäin. Ei muuta kuin estää ne vaan. Vain se hotmailin oma web messengeri onkin turvallinen mutta kaikki muut web messengerit mitä on olemassa niin niihin ei voi luottaa. Joskus jukiselta esim kirjaston kone niin ei välttämättä lähde pois se ossa kirjautumis sivulta.
- as12345tygfd
sittes se sunki kone alkaa lähetellä niitä viestejä toisille, itelle käyny silleen monesti..
niint voi tulla niitä "mainosohjelmia" ei oo vaarakskoneelle, lähtee pois vaikka cc-cleanerilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866