BMW System 6 kypärä vm 2010.
Kypärän visiirin mekanismissa on vikaa.
Vika ilmenee siten, että visiiri ei sulkeudu kunnolla.
Visiiri jää alareunasta vasemman käden puolelta puoleenväliin saakka auki n 5mm.
Täytyy painaa voimakkaasti visiirin vasemmasta yläreunasta että visiiri sulkeutuu kunnolla.
Em. toimenpiteen jälkeen visiirin vasemman saranan kohdalta visiiri liikkuu ulospäin noin 3 mm.
On mahdollista, että esim: vesisateella se piru vuotaa siitä vasemman saranan kohdalta.
On melkoinen virhe 525 euroa maksavassa kypärässä.
Olkaa varovaisia; maahantuoja sen paremmin kun myyjätkään eivät myönnä puheenaolevaa.
Ja voi voi, jos on tullut maksettua, niin sinne meni 500 euroa että pätkähti ja paska jäi käteen.
Onkohan Schubert C3:ssa samanlainen vika ???.
BMW System 6 kypärä
MK LT1200 K
2
1240
Vastaukset
- toimii ja ei toimi
Ainakin omassa C3:ssa pitää visiiri läpsäyttää määrätietoisesi pienellä vauhdilla kiinni että lukittuu. Kevyesti painamalla jää koko matkalta muutaman millin auki eli ei mene keskellä olevan pienen lukitusnystyrän yli.
- beeämwee
Oma System kuutoseni toimii ainakin kuin junan vessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374