Terve:) Kaverini häät ovat tulossa kesällä ja minun hommani on olla bestman. Joten saan myös järjestää polttarit. Kävin läpi kaikkea mahdollista mitä niisä voisi tehdä...ja lopulta päädyn tulokseen jossa vuokraan meille moottoripyörät päiväksi ja käydään vähän ajelemassa yleisillä teillä(motarilla)ja ehkä radalla jos saan järjestettyä. Mutta tuli mutka matkaan...kaverini on vasta 19 jote ei saa ajaa kuin 25 Kw pyörällä. itse saan ajaa millä vain. Tietääkö joku paikan mistä voi vuokrata alle tai tasan 25Kw pyörän...soittelin ympäriinsä mutta ei kuulemma onnistu niistä liikkeistä mistä kysäisin.:( Jos joku tietää mistä saisi niin kertokaa ihmeessä:) Kiitos.(tulipa tylsä teksti).....
mp polttareihin
the best man
0
260
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993