laatu on kyllä pääsääntöisesti kammottava. Ihmettelen, kuinka edes kehdataan tarjota järkyttäviä remontoimattomia luukkuja kiskurihinnoilla!!!! Vuokraavatko ihmiset todellakin ihan mitä tahansa vai miksi asuntoja ei voi tarjota siistissä ja remontoituna? Minusta on erittäin vaikea löytää ihanaa kotia, joka olisi remontoitu, mutta olisi silti kohtuuhintainen. Ihan hulluksi mennyt tuo vuokratouhu ainakin pääkaupunkiseudulla. Lähes kaikki vuokra-asunnot on joko kokonaan remontoimattomia tai sitten vain osittain, josta loput on aivan kauheassa kunnossa. Kyllä vuokra-asukkaatkin kaipaavat laatua!
Helsingin vuokra-asuntojen
2
438
Vastaukset
- ronja.
Niinpä.. Itselle kyllä kelpaisi edes suht asuttavassa kunnossa oleva asunto, mutta vuokrahinnat ovat ihan törkeitä. Ilmeisesti kysyntä vain on niin suurta, että kaiken maailman koirankopeista voidaan pyytää viittä sataa euroa kuussa. Samalla hinnalla saisi jostain Turusta jo kaksion keskustasta. Eipä paljon innosta opiskelija-asunnoista vaihtamaan yksityiselle. Opiskelija-asunnoissa sentään on laatu hintaan nähden kohdillaan. Ja yksityisen vuokraamasta kämpästä ei välttämättä pääse edes eroon reaaliajassa. Useissa ilmoituksissa on jotain minimissään vuoden määräaikaisia sopimuksia. Eipä kannata ei..
- Siisti pitää olla
Samaa mieltä ,kuin edelliset ! Olen kylläkin jo vähän vanhempi ihminen,pienet tulot mullakin !
Törkeitä hintoja jostain muutaman neliön kopista.
Kannattaa varmaan sit ennemmin pitää tyhjänä ,kun alentaa vuokraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130