Jumalanpilkka

...

Pitäisikö aloittaa massiivinen jumalanpilkkauskampanja? Olisihan se piste i:n päälle tässä järjettömässä maailmassa, jos saisi kunnian tulla syytetyksi olemattoman pilkkaamisesta. Tietysti pitäisi myös pyrkiä saamaan rikoksen uhri kuultavaksi, jotta tietäisi onko hän ylipäätään kokenut tulleensa pilkatuksi.

15

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No voi helkkari kun pistit pahan. Hah.. :D))))))

• Kössönöm

on erään suomalaisen maailmankuulun tiedelehden nimi, jossa kerrottiin että Siperialaiset tiedemiehet löysivät porauksissaan helvetin. Ja kaikki kauhuissaan juoksivat karkuun, kun maan uumenista kuului vaikerrusta.

Amme sopii tuohon juttuun ihan hyvin.

• Kuiperus

Raamatun Jahvea ei ole olemassakaan.Ihmisten kirjoittamissa tarinoissa hän on rasisti-tappaja,varsinainen
      mulkeroitten mulkero.

• ...

Annetaan forumin häiriköiden päättää:
      - Jokaisesta Julistusviestistä 4 ääntä
      - Jokaisesta häirikköviestistä 2 ääntä

Kun 100 ääntä kasassa, voidaan aloittaa

• Hyvä idea, mutta veikkaan että joku tiukkapipohihhuli vetää tästäkin ketjust herneen nenuun ja tämä ketju pyydetään poistoon. :S

• Ensin ajattelin klassisesti, ettei olematonta voi pilkata, mutta sitten tuli mieleen, että voihan hihhulin olematonta älykkyyttäkin pilkata, niin mikä ettei! : )

• Kössönöm

Mitä jumalaa pilkataan? Minulle käy mikä tahansa.

• Jos vaikka aloitettaisiin olemalla yhtä ateistia kuin keskiverto krisseli hihhuli ja sitten pilkataan sitä mikä jää. : )

• Kössönöm
        Kollimaattori kirjoitti:

Jos vaikka aloitettaisiin olemalla yhtä ateistia kuin keskiverto krisseli hihhuli ja sitten pilkataan sitä mikä jää. : )

"Jos vaikka aloitettaisiin olemalla yhtä ateistia kuin keskiverto krisseli hihhuli ja sitten pilkataan sitä mikä jää. : )"

- Eli kaikkea ja täydellä volyymilla? Ei vai?

• rihveli
        Kössönöm kirjoitti:

"Jos vaikka aloitettaisiin olemalla yhtä ateistia kuin keskiverto krisseli hihhuli ja sitten pilkataan sitä mikä jää. : )"

pilkataan kaikkia.

• Kössönöm kirjoitti:

Onko niitä yksi vai peräti kolme ei tiedä Pirukaan, vaikka on sukua! Poika oli poissa ja Jumalan silmät eivät nähneet kun Henki puhalsi saksalaisen pikkupojan lampeen.

Vähän kiltti mutta tee itse räväkämpi!

• rihveli kirjoitti:

pilkataan kaikkia.

Tulee pitkä ketju. Montakos niitä jumalaa olikaan? :D

• Kössönöm
        Kollimaattori kirjoitti:

Onko niitä yksi vai peräti kolme ei tiedä Pirukaan, vaikka on sukua! Poika oli poissa ja Jumalan silmät eivät nähneet kun Henki puhalsi saksalaisen pikkupojan lampeen.

Vähän kiltti mutta tee itse räväkämpi!

pitäis mennä maate mutta yritetään:

Kuulkaa kaikki te minuun uskovat. Kerron teille salaisuuden, jota olen kauan sisälläni pitänyt ja täten teiltä luoduiltani salannut. Poikani, tai what ever, ei liene poika ollenkaan. Jotain siltä väliltä lienee. Elimiäkin on monenmoista. Ota niistä selvää. EN MINÄ SEMMOISIA TARKOITTANUT! Jossain kohtaa kai olin hajamielinen ja näin siinä kävi. Mutta muistakaatten ettette ikuna hänenlaisekensa tule, sillä se on oleva minulle kauhistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe