miksi meidän miesten täytyy keksiä jotain kuvioita jotta saa seksiä. jos kysyy suoraan niin heti on pervo. mä ainakin pitäisin jos sais suoraan kysymykseen suoran vastauksen ja se olisi positiivinen suhtautuminen. ja toiseks minkä tähden ette aina lähde edes tanssimaan vaikka olisi kuinka siistit vaatteet ja olemus.
kertokaas naiset
8
523
Vastaukset
- Neuvoja.
ei tarvitse koskaan moisia kysellä.
Hän ottaa, vie ja toimii. - miesmiekii
eiköhä oo niin et jos tarpeeks komee mies tulee vastaan niin nainen vie ja mies vikisee!.Näin olen kuullu
- pleijeri..........
Niin, kuullut olet, mutta et ikinä kokenut.
- Pelimies.
kuule ihan asenteesta ja karismasta kiinni.
kysynyt vääriltä naisilta! Minulta on asiaa kysytty monestikin ja olen antanut suoran vastauksen. Tanssijuttuun en osaa vastata kun en itse ole näitä tanssi-ihmisiä. Kaipa jotkut naiset ottaa tanssipaikalla jonkun tietyn miehen "kiikariinsa" eivätkä sitten suostu muiden kanssa tanssimaan. Ja saattaa joskus olla näitä "vakitanssipareja" jotka hakee vaan toisiaan. Itse yritän ainakin selittää miksi en lähde tanssimaan.
- mies vaan
niin . onko naisen mielestä liian töykeätä ehdottaa suoraan. onko se rivoa. itse kysyisin mielelläni suoraan ja musta siihen pitääkin vastata suoraan.
mies vaan kirjoitti:
niin . onko naisen mielestä liian töykeätä ehdottaa suoraan. onko se rivoa. itse kysyisin mielelläni suoraan ja musta siihen pitääkin vastata suoraan.
kaikkien naisten puolesta. Itseni puolesta sanon,ettei minusta ole rivoa. Minusta se on elämän perusjuttuja ja jos mies ei minua kiinnosta,osaan sanoa sen suoraan. Näin ei tule haaskattua kummankaan aikaa turhaan..
- pensaan_takana
Sä oot varmaan vanha gubbe!? Kuka enää menee jonnekin tanssaamaan?!
Se on se puoli, et miehet on luotu "iskemään" nainen. Jos mies ei kykene edes siihen niin hän ei oo pariutumisen kannalta millään tavalla kiinnostava kohde. Miehen kuuluu osata edetä hienotunteisesti ja ne jotka ei osaa, jää ilman, joka on ihan oikein! ;)
Eikä se riitä et mies on siisti, miehen pitää olla vielä haluttava. Varsinkaan vanhemmat miehet ei paljon inspaa vaik he kovin luulee, et he ois jotain Niinistöjä tai sellaisii miehii, et he sais itteensä -10-20w. nuorempii naisia. Mut ei vain saa ja he ruikuttaa siks!
Evvk sellaiset miehet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886