kertokaas naiset

mies vaan

miksi meidän miesten täytyy keksiä jotain kuvioita jotta saa seksiä. jos kysyy suoraan niin heti on pervo. mä ainakin pitäisin jos sais suoraan kysymykseen suoran vastauksen ja se olisi positiivinen suhtautuminen. ja toiseks minkä tähden ette aina lähde edes tanssimaan vaikka olisi kuinka siistit vaatteet ja olemus.

8

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

ei tarvitse koskaan moisia kysellä.

Hän ottaa, vie ja toimii.

• miesmiekii

eiköhä oo niin et jos tarpeeks komee mies tulee vastaan niin nainen vie ja mies vikisee!.Näin olen kuullu

• pleijeri..........

Niin, kuullut olet, mutta et ikinä kokenut.

• Pelimies.

kuule ihan asenteesta ja karismasta kiinni.

• kysynyt vääriltä naisilta! Minulta on asiaa kysytty monestikin ja olen antanut suoran vastauksen. Tanssijuttuun en osaa vastata kun en itse ole näitä tanssi-ihmisiä. Kaipa jotkut naiset ottaa tanssipaikalla jonkun tietyn miehen "kiikariinsa" eivätkä sitten suostu muiden kanssa tanssimaan. Ja saattaa joskus olla näitä "vakitanssipareja" jotka hakee vaan toisiaan. Itse yritän ainakin selittää miksi en lähde tanssimaan.

• mies vaan

niin . onko naisen mielestä liian töykeätä ehdottaa suoraan. onko se rivoa. itse kysyisin mielelläni suoraan ja musta siihen pitääkin vastata suoraan.

• mies vaan kirjoitti:

niin . onko naisen mielestä liian töykeätä ehdottaa suoraan. onko se rivoa. itse kysyisin mielelläni suoraan ja musta siihen pitääkin vastata suoraan.

kaikkien naisten puolesta. Itseni puolesta sanon,ettei minusta ole rivoa. Minusta se on elämän perusjuttuja ja jos mies ei minua kiinnosta,osaan sanoa sen suoraan. Näin ei tule haaskattua kummankaan aikaa turhaan..

• pensaan_takana

Sä oot varmaan vanha gubbe!? Kuka enää menee jonnekin tanssaamaan?!

Se on se puoli, et miehet on luotu "iskemään" nainen. Jos mies ei kykene edes siihen niin hän ei oo pariutumisen kannalta millään tavalla kiinnostava kohde. Miehen kuuluu osata edetä hienotunteisesti ja ne jotka ei osaa, jää ilman, joka on ihan oikein! ;)
      Eikä se riitä et mies on siisti, miehen pitää olla vielä haluttava. Varsinkaan vanhemmat miehet ei paljon inspaa vaik he kovin luulee, et he ois jotain Niinistöjä tai sellaisii miehii, et he sais itteensä -10-20w. nuorempii naisia. Mut ei vain saa ja he ruikuttaa siks!

Evvk sellaiset miehet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe